Minulla lapsi ed. suht.

onkohan ongelma muilla

Minulla on lapsi 4-v. nykyisin seurustelen Turkkilaiswen miehen kanssa.

Onko muilla ollut vastaavanlaista. Olemme monesti puhuneet miksi hänen veljensä ei halua jutella minulle ja nälvii, mutta kuulema asia on vain minun ja rakkaani välinen asia johon ei kuulu muita. onko sillä väliä...

Minulle hän puhuu kauniisti, mutta mitä hän muille minusta sanoo

4

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkarokassa

Jos asia sinua noin paljon vaivaa, niin miksi et ota sitä vakavasti puheeksi miehen kanssa?
      Paljon kertoo myös se miten mies suhtautuu lapseen. Leikkiikö lapsen kanssa? Käyttekö yhdessä ulkona? Onko koskaan lapsen kanssa kahden?
      On todella yksilöllistä miten uusi puoliso suhtautuu jo olemassaolevaan lapseen. Riippuu paljon perhetaustasta ja yksilöstä. Mielestäni ei voi yleistää kulttuuriin.

• tubay

Jos tämä turkkilaisen ystäväsi veli ei suostu keskustelemaan kanssasi niin eikös hälytyskellot soi päässäsi. Hänen käytöksensä kertoo siitä miten muukin suku tulee suhtautumaan sinuun.
      Loppusuoralla kaverisi valitsee sukunsa ja sinä voit haeskella uutta kaveria.
      Taitaa olla aika vanhanaikaisesti ajatteleva suku, joten yritä lopettaa suhde.

• niin se saattaa olla

ollaan keskusteltu minun lapsesta, mies puhuttelee sitä kuin se olisi omansa ja hänen serkkunsa pitävät minusta... veli ei sano sanaakaan, mutta minun oma mies ei puhu mitään veljen vaimolle... ihmetyttää

• meillä ei ongelmia

edellisestä liitostani olevien lasten suhteen,tosin lapset jo lähes aikuisia. Ja ehkä elämämme ei muutenkaan aivan tavallinen liitto. Mies asuu suurimman osan ajasta meistä erillään.

Ja ennenkuin joku viisas kauhesti nälvii, niin oma valintani tuo erillään ja eri maissa asuminen.

Yhteinen lapsi nyt 4,5 kk, joten ehkä jossain vaiheessa asiat muuttuvat, mutta ei kovin pian ainakaan. Kummallakin omat työt kotimaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1136
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe