Minulla lapsi ed. suht.

onkohan ongelma muilla

Minulla on lapsi 4-v. nykyisin seurustelen Turkkilaiswen miehen kanssa.

Onko muilla ollut vastaavanlaista. Olemme monesti puhuneet miksi hänen veljensä ei halua jutella minulle ja nälvii, mutta kuulema asia on vain minun ja rakkaani välinen asia johon ei kuulu muita. onko sillä väliä...

Minulle hän puhuu kauniisti, mutta mitä hän muille minusta sanoo

4

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkarokassa

Jos asia sinua noin paljon vaivaa, niin miksi et ota sitä vakavasti puheeksi miehen kanssa?
      Paljon kertoo myös se miten mies suhtautuu lapseen. Leikkiikö lapsen kanssa? Käyttekö yhdessä ulkona? Onko koskaan lapsen kanssa kahden?
      On todella yksilöllistä miten uusi puoliso suhtautuu jo olemassaolevaan lapseen. Riippuu paljon perhetaustasta ja yksilöstä. Mielestäni ei voi yleistää kulttuuriin.

• tubay

Jos tämä turkkilaisen ystäväsi veli ei suostu keskustelemaan kanssasi niin eikös hälytyskellot soi päässäsi. Hänen käytöksensä kertoo siitä miten muukin suku tulee suhtautumaan sinuun.
      Loppusuoralla kaverisi valitsee sukunsa ja sinä voit haeskella uutta kaveria.
      Taitaa olla aika vanhanaikaisesti ajatteleva suku, joten yritä lopettaa suhde.

• niin se saattaa olla

ollaan keskusteltu minun lapsesta, mies puhuttelee sitä kuin se olisi omansa ja hänen serkkunsa pitävät minusta... veli ei sano sanaakaan, mutta minun oma mies ei puhu mitään veljen vaimolle... ihmetyttää

• meillä ei ongelmia

edellisestä liitostani olevien lasten suhteen,tosin lapset jo lähes aikuisia. Ja ehkä elämämme ei muutenkaan aivan tavallinen liitto. Mies asuu suurimman osan ajasta meistä erillään.

Ja ennenkuin joku viisas kauhesti nälvii, niin oma valintani tuo erillään ja eri maissa asuminen.

Yhteinen lapsi nyt 4,5 kk, joten ehkä jossain vaiheessa asiat muuttuvat, mutta ei kovin pian ainakaan. Kummallakin omat työt kotimaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe