Minulla lapsi ed. suht.

onkohan ongelma muilla

Minulla on lapsi 4-v. nykyisin seurustelen Turkkilaiswen miehen kanssa.

Onko muilla ollut vastaavanlaista. Olemme monesti puhuneet miksi hänen veljensä ei halua jutella minulle ja nälvii, mutta kuulema asia on vain minun ja rakkaani välinen asia johon ei kuulu muita. onko sillä väliä...

Minulle hän puhuu kauniisti, mutta mitä hän muille minusta sanoo

4

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkarokassa

Jos asia sinua noin paljon vaivaa, niin miksi et ota sitä vakavasti puheeksi miehen kanssa?
      Paljon kertoo myös se miten mies suhtautuu lapseen. Leikkiikö lapsen kanssa? Käyttekö yhdessä ulkona? Onko koskaan lapsen kanssa kahden?
      On todella yksilöllistä miten uusi puoliso suhtautuu jo olemassaolevaan lapseen. Riippuu paljon perhetaustasta ja yksilöstä. Mielestäni ei voi yleistää kulttuuriin.

• tubay

Jos tämä turkkilaisen ystäväsi veli ei suostu keskustelemaan kanssasi niin eikös hälytyskellot soi päässäsi. Hänen käytöksensä kertoo siitä miten muukin suku tulee suhtautumaan sinuun.
      Loppusuoralla kaverisi valitsee sukunsa ja sinä voit haeskella uutta kaveria.
      Taitaa olla aika vanhanaikaisesti ajatteleva suku, joten yritä lopettaa suhde.

• niin se saattaa olla

ollaan keskusteltu minun lapsesta, mies puhuttelee sitä kuin se olisi omansa ja hänen serkkunsa pitävät minusta... veli ei sano sanaakaan, mutta minun oma mies ei puhu mitään veljen vaimolle... ihmetyttää

• meillä ei ongelmia

edellisestä liitostani olevien lasten suhteen,tosin lapset jo lähes aikuisia. Ja ehkä elämämme ei muutenkaan aivan tavallinen liitto. Mies asuu suurimman osan ajasta meistä erillään.

Ja ennenkuin joku viisas kauhesti nälvii, niin oma valintani tuo erillään ja eri maissa asuminen.

Yhteinen lapsi nyt 4,5 kk, joten ehkä jossain vaiheessa asiat muuttuvat, mutta ei kovin pian ainakaan. Kummallakin omat työt kotimaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe