Minulla lapsi ed. suht.

onkohan ongelma muilla

Minulla on lapsi 4-v. nykyisin seurustelen Turkkilaiswen miehen kanssa.

Onko muilla ollut vastaavanlaista. Olemme monesti puhuneet miksi hänen veljensä ei halua jutella minulle ja nälvii, mutta kuulema asia on vain minun ja rakkaani välinen asia johon ei kuulu muita. onko sillä väliä...

Minulle hän puhuu kauniisti, mutta mitä hän muille minusta sanoo

4

1136

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkarokassa

Jos asia sinua noin paljon vaivaa, niin miksi et ota sitä vakavasti puheeksi miehen kanssa?
      Paljon kertoo myös se miten mies suhtautuu lapseen. Leikkiikö lapsen kanssa? Käyttekö yhdessä ulkona? Onko koskaan lapsen kanssa kahden?
      On todella yksilöllistä miten uusi puoliso suhtautuu jo olemassaolevaan lapseen. Riippuu paljon perhetaustasta ja yksilöstä. Mielestäni ei voi yleistää kulttuuriin.

• tubay

Jos tämä turkkilaisen ystäväsi veli ei suostu keskustelemaan kanssasi niin eikös hälytyskellot soi päässäsi. Hänen käytöksensä kertoo siitä miten muukin suku tulee suhtautumaan sinuun.
      Loppusuoralla kaverisi valitsee sukunsa ja sinä voit haeskella uutta kaveria.
      Taitaa olla aika vanhanaikaisesti ajatteleva suku, joten yritä lopettaa suhde.

• niin se saattaa olla

ollaan keskusteltu minun lapsesta, mies puhuttelee sitä kuin se olisi omansa ja hänen serkkunsa pitävät minusta... veli ei sano sanaakaan, mutta minun oma mies ei puhu mitään veljen vaimolle... ihmetyttää

• meillä ei ongelmia

edellisestä liitostani olevien lasten suhteen,tosin lapset jo lähes aikuisia. Ja ehkä elämämme ei muutenkaan aivan tavallinen liitto. Mies asuu suurimman osan ajasta meistä erillään.

Ja ennenkuin joku viisas kauhesti nälvii, niin oma valintani tuo erillään ja eri maissa asuminen.

Yhteinen lapsi nyt 4,5 kk, joten ehkä jossain vaiheessa asiat muuttuvat, mutta ei kovin pian ainakaan. Kummallakin omat työt kotimaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2117
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1205
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      136
      1143
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe