mistä tietää ettei vieras voi pukeutua liian hienosti? olen menossa mieheni serkun häihin ja minulla on tosi ihana puku jota voisi käyttää myös esim. omissa yojuhlissa. onkohan puku liian hieno häihin jonne olen menossa vieraaksi? mutta eikös häihin pukeuduta parhaimpiinsa?
liian hieno puku
3
723
Vastaukset
- Rouva O
Alkavatko häät joskus iltapäivällä? Silloin kyseessä on päiväjuhla, jolloin ne kaikkein "hienoimmat" eli pitkät iltapuvut tykötarpeineen jätetään kyllä kaappiin.
Naisen asu päiväjuhliin voi olla se perinteinen jakkupuku. Leninkikin käy, helma voi olla lyhyestä nilkkapituuteen. Päiväasun materiaali ei myöskään ole niin juhlavaa kuin ilta-asun. Häissä kokovalkoinen on varattu morsiamelle, käytti hän sitä tai ei, kokomusta taas on surun väri ja sitäkin vältellään yleensä häissä. Millainen se sinun ihana pukusi on?- turkoosi
polviin ylettyvä mekko jossa on edessä vähän koristehelmiä. kangas on vähän jotain silkin tyylistä sileää.
- Rouva O
turkoosi kirjoitti:
polviin ylettyvä mekko jossa on edessä vähän koristehelmiä. kangas on vähän jotain silkin tyylistä sileää.
Leningin materiaali varmasti näyttää juhlavalta, mutta ei muuten mitenkään iltapukumaiselta kuulosta.
Mielestäni voit hyvillä mielin pukeutua ihanaan mekkoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408