Agilitystä?
Tarjolla olisi hieman alle tuhannen euron, viime vuoden malli, millä ajettu noin 2500 km.
Omistajia yksi.
Vai kannattaako ostaa uusi (viimevuoden malli) Kymco Agility Fat (noin 1200,- €)?
Tulisi ympärivuotiseen käyttöön.
Mitä mieltä Kymco
5
516
Vastaukset 5
- diudiudiu..
No , se on skootteri.
- KYMCONISTI
pelejä noi kymcot on. olen kuullut monelta että ovat kestäviä ja hinta laatu suhteeltaan erinomaisia kun verrataan muihin merkkeihin, esim vespaan joka on kallis. Kymco on halpa ja laadukas!
KYMCONISTI kirjoitti:
pelejä noi kymcot on. olen kuullut monelta että ovat kestäviä ja hinta laatu suhteeltaan erinomaisia kun verrataan muihin merkkeihin, esim vespaan joka on kallis. Kymco on halpa ja laadukas!
asiallisesta palautteesta.
- varaosat
ovat aika arvokkaita. Osia löytyy ainoastaan maahantuojalta.
Itse olen (hajonneen) Kymcon omistaja, enkä suosittele tuota merkkiä. Esimerkkejä: uusi sylinteri 200 e, uusi pakoputki 650 e, uusi ryyppy 154 e. Naapurilla on tuo agility jolla ajettu 2800 km, Siinä ryppyilee jo startti...ja naapurillanne on ollut huonoa tuuria tai sitten Tekniikan Maailma antoi yliarvostetun maininnan Kymcosta.
Arvosteli parhaaksi malliksi.
Kiitos paljon tiedosta, huono puoli lienee siinä, että kaikki tehdään Kauko-Idässä.
Itse kokeilin istumista Agilityn päällä, kun polvi oli 90 asteen kulmassa, ohjaustanko kolisi polviin.
Alan siis harkitsemaan, jos ostaisi Helkaman?
Pitää käydä kirjastossa katsomassa, löytyykä tämä TM-lehti arkistosta
http://www.tekniikanmaailma.fi/kaksipyoraiset/vertailut/tm-vertailu-moposkootterit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331441- 74944
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42873P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 52746
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556