Pettymys tulossa

morsmaikulle

Suuresta lahjamäärästä innostunut morsmaikku kokee yllätyksen kun virittää ison häälahjapöydän, eikä siihen mitään ilmesty. Suvun vanhimmat on päättäneet, että heillä on jo ennestään kaikkea tarpeellista ja ovat koonneet vaan yhden yhteisen lahjakortin, jonka sulhasmies käy nostamassa pankista. Että jakkaralle sopii ne lahjat jos joku jonkun esineen tuo.

8

1913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsiamen käyttäytyminen

No, jos joku pettyy siitä että SAA LAHJAN, niin siinäpähän pettyy. Noin kiittämätöntä ihmistä olisi turha lähteä säälimään tai lahjan antajien katumaa päätöstään.

• miizy22

no minulla oli vähän toisenlainen "ongelma" - oma äitini osti meille monta häälahjaa - kirjoitti kortit eri käsialoilla ja eri tyylillä kun pelkäsi, että häälahjapöydässä ei ole tarpeeksi paljon lahjoja!!!!! Tunnistin kyllä käsialan - ihan sama vaikka kuinka olisi väärentänyt...vähän oli nolo tilanne kun omalle miehelle piti selittää mistä "tuntemattomat" lahjat olivat ilmestyneet.

• rrrrrouva_

Suloista!:D

• äiti sulla

toihan on ihanasti ajeteltu.. vaikka turhaa krääsää ei oo kiva saada... mutta luulis e4että vävyäki miellyttää noin ajattele anoppi

• kyllä kivalta

kuulosta... itse varmaan ostaisin siihen pöytään jotain... mutta en kyllä häitä lahjojen takii järjestäs.. mie toivoisin ettei me saataisi ollenkaan mitään materiallia hää lahjaksi... eli en ees virittäis lahja pöytää

• aaaaaaaa

kuullostaa siltä kuin ette todellakaan arvostaisi morsianta,eli miksi sitten menette koko juhliin jos kerran nyt pitää nauraa morsiamelle
      'jakkaralle mahtuu ne lahjat'

• se ... parasko?

Onko kysymys sulhasen vai morsiammen suvusta ? Aika tökeröä, jos lahjakortti on vain sulhasen nimissä. Eiköhän niitä paketteja kuitenkin tuu... vaikka toiselta puolelta. Toivottavasti on kivat pirskeet, joita kateus ei pilaa.

• ihan tosissaan

Yleensähän toivotaan rahaa ja juuri sitä ollaan nyt antamassa... eli mikä pettymys se on???

Mutta jos asia on niin kuin tuolla joku tulkitsi, että lahja on vain sulhasen nimellä... niin loukkaus osuu ainakin yhtä paljon sulhaseen. Vai luuleeko nämä "suvun vanhimmat" suuressa viisaudessaan, ettei sulhasta haittaa yhtään kun hänen häissään sukunsa julistaa ettei sulhasen valinta ole mieluinen????

Mutta jos tarkoitus onkin katkasta välit myös sulhaseen huonon valinnan takia, niin antaa palaa vain ja mieluiten niin että shekissä on vain 5 sentiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe