Pettymys tulossa

morsmaikulle

Suuresta lahjamäärästä innostunut morsmaikku kokee yllätyksen kun virittää ison häälahjapöydän, eikä siihen mitään ilmesty. Suvun vanhimmat on päättäneet, että heillä on jo ennestään kaikkea tarpeellista ja ovat koonneet vaan yhden yhteisen lahjakortin, jonka sulhasmies käy nostamassa pankista. Että jakkaralle sopii ne lahjat jos joku jonkun esineen tuo.

8

1972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsiamen käyttäytyminen

No, jos joku pettyy siitä että SAA LAHJAN, niin siinäpähän pettyy. Noin kiittämätöntä ihmistä olisi turha lähteä säälimään tai lahjan antajien katumaa päätöstään.

• miizy22

no minulla oli vähän toisenlainen "ongelma" - oma äitini osti meille monta häälahjaa - kirjoitti kortit eri käsialoilla ja eri tyylillä kun pelkäsi, että häälahjapöydässä ei ole tarpeeksi paljon lahjoja!!!!! Tunnistin kyllä käsialan - ihan sama vaikka kuinka olisi väärentänyt...vähän oli nolo tilanne kun omalle miehelle piti selittää mistä "tuntemattomat" lahjat olivat ilmestyneet.

• rrrrrouva_

Suloista!:D

• äiti sulla

toihan on ihanasti ajeteltu.. vaikka turhaa krääsää ei oo kiva saada... mutta luulis e4että vävyäki miellyttää noin ajattele anoppi

• kyllä kivalta

kuulosta... itse varmaan ostaisin siihen pöytään jotain... mutta en kyllä häitä lahjojen takii järjestäs.. mie toivoisin ettei me saataisi ollenkaan mitään materiallia hää lahjaksi... eli en ees virittäis lahja pöytää

• aaaaaaaa

kuullostaa siltä kuin ette todellakaan arvostaisi morsianta,eli miksi sitten menette koko juhliin jos kerran nyt pitää nauraa morsiamelle
      'jakkaralle mahtuu ne lahjat'

• se ... parasko?

Onko kysymys sulhasen vai morsiammen suvusta ? Aika tökeröä, jos lahjakortti on vain sulhasen nimissä. Eiköhän niitä paketteja kuitenkin tuu... vaikka toiselta puolelta. Toivottavasti on kivat pirskeet, joita kateus ei pilaa.

• ihan tosissaan

Yleensähän toivotaan rahaa ja juuri sitä ollaan nyt antamassa... eli mikä pettymys se on???

Mutta jos asia on niin kuin tuolla joku tulkitsi, että lahja on vain sulhasen nimellä... niin loukkaus osuu ainakin yhtä paljon sulhaseen. Vai luuleeko nämä "suvun vanhimmat" suuressa viisaudessaan, ettei sulhasta haittaa yhtään kun hänen häissään sukunsa julistaa ettei sulhasen valinta ole mieluinen????

Mutta jos tarkoitus onkin katkasta välit myös sulhaseen huonon valinnan takia, niin antaa palaa vain ja mieluiten niin että shekissä on vain 5 sentiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4974
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1762
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1622
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1574
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1448
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1207
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1180
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1129
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1111
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe