Eli minulla on kolme aksua ikä 6-7kk, joille etsiskelen kotia terraario johon mahtuisi vielä yksi kotilo.(terraariosta puuttuu toinen ylälasi)
Hinta yht. 40e
Asun lempäälässä
3 akaattikotiloa
3
556
Vastaukset 3
- tietoooo
Onko omille kotiloillesi tullut poikasia jotka myyt vai oletko ostanut nuo kotilot ja tullut katuma päälle???
Olisin itse kiinnostunut, mutta ovat varmasti jo aika iso kokoisia..- kultakotilolainen
Kannattaa laittaa ilmoitus suomen suurimmalle ja parhaalle kotilofoorumille: http://www.phpbbserver.com/aksulit
- ilmoitus myytävistä akaatti...
Onko ne akaattikotilot vielä myynnissä?Ostaisin ne
kaikki.Yritän kasvattaa kotiloita ja olenkin jo saanut poikueen ja niille pitäisi löytää kaverit.
Muuten tulee sisäsiittoisia lyhytikäisiä ties vaikka mitä.Jos saisin postissa terraarioineen koko paketin jos sopii.Tai sitten Lempäälän ideaparkkiin
voisin tulla hakemaan.Jos alkaa olla kylmä postittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493