Freestylekuski Jussi Jukka

Imatranajo

Jussi Jukka Muistojen Imatranajoissa

Yksi Suomen lupaavimmista Freestyle temppukuljettajista, Helsinkiläinen Jussi Jukka, esiintyy Imatralla Muistojen Imatranajojen yhteydessä 2.-3.8.2008.

Jukka tulee esiintymään katumoottoripyörällään kolmessa eri pisteessä, jotka ovat Vuoksen suoralla lähtöpaikka, Rajapatsaalla Mäentauksessa ja Pistetalojen ja Lyseon välisellä suoralla.

Esityksissä tullaan näkemään enimmäkseen teknisiä ja vaativia temppuja.

”Lajin suunta on muutenkin menossa siihen, että useimmat temput ovat hitaassa vauhdissa tehtyjä temppuja. Eli voisi hyvin verrata esim. kaunoluisteluun”, kertoo Jukka.

Jussin esityksessä tullaan näkemään seuraavia temppuja:
No handed wheelie (ilman käsiä keuliminen, joka on Jukan suosikki), Coaster, Circle wheelie, Seat stander wheelie, Speader wheelie, Highchair wheelie, 12 clock wheelie ja Drifting.

Jukka kertoo, että esiintyminen Imatralla on hänelle suuri kunnia ja iso juttu, koska hän oli Jarno Saariselle sukulaispoika.

Vuonna 1982 ja 1983 Imatranajoissa temppuja esitti Arto Nyqvist, jota pidetään Suomessa lajin esi-isänä.

Lisätiedot: www.jussijukka.com ja www.imk.fi

4

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Reiman

Pätkät vanhoista kilpailuista olivat mukavaa katseltavaa!

Noista pätkistä olin itsekin paikalla mm. Tepin kaatuessa Pistetalojen kurvissa 1974. Onnettomuuden näin tosin eri kulmasta.

Ja eiköhän se jokaiselle käy myös selväksi, että rata oli vaarallinen. Miehiä kannettiin paareilla oikein urakkapalkalla...

• Reiman kirjoitti:

Pätkät vanhoista kilpailuista olivat mukavaa katseltavaa!

Noista pätkistä olin itsekin paikalla mm. Tepin kaatuessa Pistetalojen kurvissa 1974. Onnettomuuden näin tosin eri kulmasta.

Ja eiköhän se jokaiselle käy myös selväksi, että rata oli vaarallinen. Miehiä kannettiin paareilla oikein urakkapalkalla...

Olin itsekkin monena vuotena katsomassa. Jolloin tapahtui tuo surmanajo Vuoksensuoran päässä, niin olin melkein suoran päässä järkkärinä valtionpuku päällä. Olen muutaman kerran käynnyt Virtasalmella sammutus- ja ensiapuhommissa. Kun vertaa nyky pyörien vauhtia entisaikoihin, niin nykyiselle radalle ei olisi saanut minkään tason kilpailu lupaa.

Imatran moottorikerho myy DVD:tä vanhoista ajoista. Tässä linkkiä.

http://www.imatranmoottorikerho.fi/

• Reiman
        anssi.p kirjoitti:

Olin itsekkin monena vuotena katsomassa. Jolloin tapahtui tuo surmanajo Vuoksensuoran päässä, niin olin melkein suoran päässä järkkärinä valtionpuku päällä. Olen muutaman kerran käynnyt Virtasalmella sammutus- ja ensiapuhommissa. Kun vertaa nyky pyörien vauhtia entisaikoihin, niin nykyiselle radalle ei olisi saanut minkään tason kilpailu lupaa.

Imatran moottorikerho myy DVD:tä vanhoista ajoista. Tässä linkkiä.

http://www.imatranmoottorikerho.fi/

Vai tulevat kiljuvat tehdas-Benellit säestämään mylvivää Agustaa!

Tämä on kuulemisen arvoinen tapaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe