Heit!
Sukeltajat ohoi!
Vinkatkaa mikä olisi se ykkösvaihtoehto jos suunnitelmissa olisi sukellusurssin suorittaminen parin vkon loman aikana ja ajankohta joulun jälkeen/aikaan taikka keväämmällä.
Entäpä pakettimatkan turvallisuus vaiko itseräätälöity lento hotelli-yhdistelmä?
Kiitän ja kumarran:)
sukellus Egyptissä
4
569
Vastaukset
- sharmiin tai hurghadaan
ja colonalle. Hyvä turvallisuusmääräyksiä noudattava firma ja heihin voi olla yhteydessä etukäteen sähköpostitse. nettisivut löytyy.
- Steffo
Mielestäni Colona on yliarvostettu ja ylikallis nirppanokkajuppien (swedujen)sukelluskeskus. Ihan samoihin sukelluskohteisiin pääset huomattavsti halvemmalla esim Prince Diving -firman kautta.
- jos ajattelee vain hintaa
Steffo kirjoitti:
Mielestäni Colona on yliarvostettu ja ylikallis nirppanokkajuppien (swedujen)sukelluskeskus. Ihan samoihin sukelluskohteisiin pääset huomattavsti halvemmalla esim Prince Diving -firman kautta.
hinnalla reissunsa valitseva tinkii monesti turvallisuudesta ym...ainakin itse mielummin valitsen paikan jonka tiedän turvallisuutta noudattavan.
- merjahurghada
En ole sukeltaja mutta paljon ollut tekemisissä turistien kanssa jotka ovat sukeltajia.Ovat aikaisemmin kokeilleet useitakin jopa egyptiläisiä firmojakin mutta minun korviini on kantautunut vain hyvää COLONA DIVERS firmasta. Heidän toimisto on Magawish hotellialueen rannalla , suomenkielellä pärjäät.
Ovat kertoneet, että Punaisen meren vesi on kylmää/viileää joulu-tammi ja helmikuussa, onhan talviaika.
Pakettimatka jonkin firman kautta on helpoin ja Colona ainakin hakee hotelliltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241