Minun vanhapoikaveljeltä kuulema siirretään kieltä.Hän ei kerro miksi kun on niin mahdottoman umpimielinen.Onko siinnä kyse syövästä ja miten kieltä voi siirtää leikataanko ensin irti.Siirretäänkö hänelle jonkun terveen ihmisen kieli.Kertokaa pliis joku joka tietää minua pelottaa hänen puolestaan hirmiusesti.Pelottaa että tekee itselle jotain kun on niin sulkeutunut eikä kerro enempää.Onko hänellä kielisyöpä ja onko ennuste siinnä paha.Niin hän on 54v.Auttakkaa ihmeset kellä on tieto.
Onko kyse syövästä
48
1723
Vastaukset
- jos on kielisyöpä
ja osa kieltä tietystikin poistetaan (plus mahd.paljon muutakin), niin siihen siirrellään sitten ihan omasta kehosta "paikkaa", luuta leukaluuhun jne.
- Entinen voimaposti
syöpään, kieltä voidaan "siirtää" muusta syystä. Mutta jos veljesi ei sitä sinulle halua kertoa ni en kerro kyllä minäkään ;-).Eikä veljesi tarvitse pakkohoitoa.
- Elisama
Kielensiirtoja voidaan tehdä ja tehdään, mutta kyse ei ole syövästä vaan uniapneasta.
Se siirto ei tarkoita sitä että saisi uuden kielen vaan kieltä siirretään eteenpäin.
Ei ole mikään pieni juttu.- Entinen voimaposti
Miks sää menit kertomaan, ois saanut olla hieman jännityksessä :-). Ois saanut mielikuvitus vielä hieman laukata.
- Elisama
Entinen voimaposti kirjoitti:
Miks sää menit kertomaan, ois saanut olla hieman jännityksessä :-). Ois saanut mielikuvitus vielä hieman laukata.
No harmi kun en tullut ajatelleksi.
Olis tosiaan ollut hauska seurata mitä veikkauksia tulee.
Niin muuten jätetään kertomatta miten se tehdään.
Se onkin melkoinen touhu kun jos sitä siirretään 2-3 entisestä paikasta.
Kovin montaa kirurgia ei Suomessa löydy jotka tekee niitä. - Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Kovin montaa kirurgia ei Suomessa löydy jotka tekee niitä.Huvittavaa huomata millaisia mielleyhtymiä erilaiset asiat saavat ihmisten päässä liikkeelle. Kieltämättä kielen siirto kuulostaa aika hurjalta. Niitä tehdään varmaan lähinnä noissa yliopistosairaaloissa? NIIN ja osaisitko kertoa mieten se tehdään :0.
- Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Kovin montaa kirurgia ei Suomessa löydy jotka tekee niitä.vai uniapnealaitemyyntitykki vai kenties keuhko tai neuron tai kurrkutautien hoitaja.
- Elisama
Huvittavaa huomata millaisia mielleyhtymiä erilaiset asiat saavat ihmisten päässä liikkeelle. Kieltämättä kielen siirto kuulostaa aika hurjalta. Niitä tehdään varmaan lähinnä noissa yliopistosairaaloissa? NIIN ja osaisitko kertoa mieten se tehdään :0.
Osaan kertoa
Olet oikeassa ettei niitä tehdä ainakaan minun tietojen mukaan muissa sairaaloissa eikä kaikissa yliopistosairaaloissakaan.
Tekotapa lyhykäisyydessään on seuraava.
Heikkohermoiset älkää lukeko tämä on aika karskia juttua.
ensin leikataan auki alahuulen ja ikenien välist useimmiten koko leukaluun matka (riippuu millaiset ovat leuat).
Sitten irti oleva alaosa vedetään lauan alle ikäänkuin sukka kantapään alle niin että leukaluu paljastuu.
Sitten porataan aivan keskeltä leukasuuta noin pienen postimerkin kokoinen pala luuta irti.
Ihmisen kieli on kiinni leuan kärjen hieman yäpuolella siinnä keskellä.
Sitten sitä pala vedetään eteenpäin tarpeen mukaan ja se kiristää jänteen kielen takaosassa ja vetää sitä eteenpäin.
Tuo pala kiinitetään titaaniruuveilla uuteen ulkonevaan paikkaan.
Sitten sen laatan ympärille muovaillaan keinotekoinen uusi leuka.
Näin kielen takaosa on siirtynyt eteenpäin ja hengitystiet avautuvat.
Avatut paikat ommellaan kiinni ja kuntoutus alkaa (puhe yms.).
En juuri selitä täällä mitään tallaisia, mutta nyt tein poikkeuksen.
Onkohan minusta tulossa vanha ja höperö kun poikkean periaatteistani.
No olkoon tämä ainoa.
Tämä on kielensiirto. - Elisama
Elisama kirjoitti:
Osaan kertoa
Olet oikeassa ettei niitä tehdä ainakaan minun tietojen mukaan muissa sairaaloissa eikä kaikissa yliopistosairaaloissakaan.
ensin leikataan auki alahuulen ja ikenien välist useimmiten koko leukaluun matka (riippuu millaiset ovat leuat).
Sitten irti oleva alaosa vedetään lauan alle ikäänkuin sukka kantapään alle niin että leukaluu paljastuu.
Sitten porataan aivan keskeltä leukasuuta noin pienen postimerkin kokoinen pala luuta irti.
Sitten sitä pala vedetään eteenpäin tarpeen mukaan ja se kiristää jänteen kielen takaosassa ja vetää sitä eteenpäin.
No olkoon tämä ainoa.
Tämä on kielensiirto.Nyt menen huilimaan.
Tuskin tulen enää tänään mutta onhan tuossa pureskelemista. - Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Osaan kertoa
No olkoon tämä ainoa.
Tämä on kielensiirto.Ne on aika hurjannäköisiä.
- Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Nyt menen huilimaan.
Tuskin tulen enää tänään mutta onhan tuossa pureskelemista.... tai sitten semmonen juttu et sitä jossain elämänsä kriisitilanteessa (kuten esim. sulla nyt laikkaus) tekee semmosia asioista mitä koskaa muuloin ei tekisi. Se kuuluu silloin kuulema vähän niin kui kuvioihin. Paas leväten kans.
- aloittaja
Elisama kirjoitti:
Nyt menen huilimaan.
Tuskin tulen enää tänään mutta onhan tuossa pureskelemista.Suurkiitos sinulle Elisama nyt helpotti kovasti.Voi sitä minun veljeä kun ei itse kertto mitään.Nyt nukun yöni rauhassa.Oletko kirurgi.
- vanhavaimo
Elisama kirjoitti:
Osaan kertoa
No olkoon tämä ainoa.
Tämä on kielensiirto.miten hyvää tietoa minulle, koskee kielen takana t. alla olevaa. Hyvä että poikkesit periaatteistasi
- tuosta linkistä
sitten selvisi ei mitään.oli näky elisama jo sillon kirjutellu tuosta kielensiirrosta.oli muutakin mielenkiintosta siihen liittyvää.selvästi tietää enemmän kun antaa ymmärtää.no se on hyvä niin eikä mitään boikotteja hullua puhuakin sellasia.
- selvitys kys.operaatiosta
tuosta linkistä kirjoitti:
sitten selvisi ei mitään.oli näky elisama jo sillon kirjutellu tuosta kielensiirrosta.oli muutakin mielenkiintosta siihen liittyvää.selvästi tietää enemmän kun antaa ymmärtää.no se on hyvä niin eikä mitään boikotteja hullua puhuakin sellasia.
löytyy mm. netistä, kuin myöskin alan kirjallisuudesta, kuvien kera.
Eli tämän selvityksensä perusteella on aivan turha alkaa ammattiaan arvailemaan, ei tuon tiedon omaavan tarvitse todellakaan olla terv.hoitoalalla laisinkaan, saati sitten että olisi kirurgi.
Guugle tietää....ja mitä ei löydy niin esim. Duodecimin julk.kirjat auttavat=) - siitä mihin
selvitys kys.operaatiosta kirjoitti:
Eli tämän selvityksensä perusteella on aivan turha alkaa ammattiaan arvailemaan, ei tuon tiedon omaavan tarvitse todellakaan olla terv.hoitoalalla laisinkaan, saati sitten että olisi kirurgi.
Guugle tietää....ja mitä ei löydy niin esim. Duodecimin julk.kirjat auttavat=)kieli on kiinnittyny se jänne-------------------ja hei anna joku linkki tuosta mitä kerroit
- Kuukkelista
selvitys kys.operaatiosta kirjoitti:
Guugle tietää....ja mitä ei löydy niin esim. Duodecimin julk.kirjat auttavat=)Eikä ole alan kirjallisuutta tavallisen kansan saatavilla. Myöskään Duodecimin niille sivuille, jossa ehkä tuota voisi käsitellä ei pääse kuin ammattilaiset. Ei sinulla näy olevan tietoa joten älä yritä filmata. Sinä pärjäät täällä vain valheenpuhumisessa. tarkistin asian ja nyt viimeistään uskon että hän tosiaan tietää.
- sita etsiä,
Kuukkelista kirjoitti:
Eikä ole alan kirjallisuutta tavallisen kansan saatavilla. Myöskään Duodecimin niille sivuille, jossa ehkä tuota voisi käsitellä ei pääse kuin ammattilaiset. Ei sinulla näy olevan tietoa joten älä yritä filmata. Sinä pärjäät täällä vain valheenpuhumisessa. tarkistin asian ja nyt viimeistään uskon että hän tosiaan tietää.
ja ajattlehan nimimerkki "Kuukkelista", on ihmisiä joille on syystä tahi toisesta suoritettu kys.toimenpide, he kertovat kokemuksiaan joillekin, nämä taas joillekin jne. Eli ei se mitään salatiedettä ole.
Eli tämän nimimerkki E:n ei todellakaan tarvitse olla mikään kirurgi, ei edes leikkurihoitsu tms., ei todellakaan, tietääkseen jtkn.
Ja mitä tulee tiedon saamiseen, sitä saa, erilaisille sivustoille pääsee, maksamalla.
En minäkään ole patologi ja silti tiedän tarkalleen alusta loppuun mitä avauksessa tapahtuu, nykyisin tiedän kulun tarkalleen siksi, että olen ollut avauksissa mukana, mutta jo ennen ensim. avaustakaan tiesin mitä edessä on.
Kuka tahansa saa selville mitä avauksessa tapahtuu, tämä vain ihan esimerkkinä, siis tämä patologi-avaus-juttu.
Eiköhän tälläinen "kielensiirto"-operaatio ole aika mielenkiintoinen, muidenkin kuin siinä olleen mielestä....eli et ole sitten koskaan kuullut ns. puskaradiosta?! Kun jokaiselle asiakkaalle selvitetään tarkasti ennen operaatiota (ja käydään jälkikäteen kaikki lävitse PLUS asiakas saa tarkan epikriisin, leikkaussellaisenkin itselleen) mitä tulee tapahtumaan, niin hänhän voi kertoa vaikka läheiselleen/läheisilleen, nämä taas eteenpäin jne.jne.
"Eikä ole alan kirjallisuutta tavallisen kansan saatavilla." Kyllä muuten on, muttei tavallisissa kirjastoissa! Lääketiet.kirjastoista löytyy tietoa ja se on aivan ns. taviksillekin avoin, kortinkin saa ja lainata.
Tekisi mieli sanoa että älä viitsi opettaa äitiäsi jne.
Minulla ei ole mitään syytä filmata (käyttämäsi termi), ei todellakaan. "Sinä pärjäät täällä vain valheenpuhumisessa." Minun ei tarvitse pärjätä täällä mitenkään, tähän on vain netin keskustelupalsta=)
On aivan yhden tekevää mihin sinä uskot, on vain jtkn säälittävää lukea ja seurata vierestä kun yksi ihminen vie aika monia, ei onneksi kaikkia, kuin pässiä narussa.
"tarkistin asian ja nyt viimeistään uskon että hän tosiaan tietää." Niin, hän voi tietää, muttei se tosiaankaan tee hänestä lääkäriä, sairaanhoitajaa tai mitään muutakaan terv.hoitoalan ihmistä.
Minunkin vaimoni tietää miten sydämen läppäleikkaus tapahtuu, mm., ja hän ei ole lääkäri , ei edes sairaanhoitaja. (ihan vain esimerkki tämäkin). - Elisama
sita etsiä, kirjoitti:
ja ajattlehan nimimerkki "Kuukkelista", on ihmisiä joille on syystä tahi toisesta suoritettu kys.toimenpide, he kertovat kokemuksiaan joillekin, nämä taas joillekin jne. Eli ei se mitään salatiedettä ole.
Eli tämän nimimerkki E:n ei todellakaan tarvitse olla mikään kirurgi, ei edes leikkurihoitsu tms., ei todellakaan, tietääkseen jtkn.
Ja mitä tulee tiedon saamiseen, sitä saa, erilaisille sivustoille pääsee, maksamalla.
En minäkään ole patologi ja silti tiedän tarkalleen alusta loppuun mitä avauksessa tapahtuu, nykyisin tiedän kulun tarkalleen siksi, että olen ollut avauksissa mukana, mutta jo ennen ensim. avaustakaan tiesin mitä edessä on.
Kuka tahansa saa selville mitä avauksessa tapahtuu, tämä vain ihan esimerkkinä, siis tämä patologi-avaus-juttu.
Eiköhän tälläinen "kielensiirto"-operaatio ole aika mielenkiintoinen, muidenkin kuin siinä olleen mielestä....eli et ole sitten koskaan kuullut ns. puskaradiosta?! Kun jokaiselle asiakkaalle selvitetään tarkasti ennen operaatiota (ja käydään jälkikäteen kaikki lävitse PLUS asiakas saa tarkan epikriisin, leikkaussellaisenkin itselleen) mitä tulee tapahtumaan, niin hänhän voi kertoa vaikka läheiselleen/läheisilleen, nämä taas eteenpäin jne.jne.
"Eikä ole alan kirjallisuutta tavallisen kansan saatavilla." Kyllä muuten on, muttei tavallisissa kirjastoissa! Lääketiet.kirjastoista löytyy tietoa ja se on aivan ns. taviksillekin avoin, kortinkin saa ja lainata.
Tekisi mieli sanoa että älä viitsi opettaa äitiäsi jne.
Minulla ei ole mitään syytä filmata (käyttämäsi termi), ei todellakaan. "Sinä pärjäät täällä vain valheenpuhumisessa." Minun ei tarvitse pärjätä täällä mitenkään, tähän on vain netin keskustelupalsta=)
On aivan yhden tekevää mihin sinä uskot, on vain jtkn säälittävää lukea ja seurata vierestä kun yksi ihminen vie aika monia, ei onneksi kaikkia, kuin pässiä narussa.
"tarkistin asian ja nyt viimeistään uskon että hän tosiaan tietää." Niin, hän voi tietää, muttei se tosiaankaan tee hänestä lääkäriä, sairaanhoitajaa tai mitään muutakaan terv.hoitoalan ihmistä.
Minunkin vaimoni tietää miten sydämen läppäleikkaus tapahtuu, mm., ja hän ei ole lääkäri , ei edes sairaanhoitaja. (ihan vain esimerkki tämäkin).Minähän olen sanonut monta kertaa ammattini.
Olen Hevoskauppias.
En ole ikinä väittänyt olevani mikään muu. - taas ja
Elisama kirjoitti:
Minähän olen sanonut monta kertaa ammattini.
Olen Hevoskauppias.
En ole ikinä väittänyt olevani mikään muu.ei varmaan eka kerta kun alan nauramaan sun viestille uskon tottakai että olet hevoskauppias
Kunhan paranen tästä tulen tekemään kanssasi hevoskauppoja
Tommonen liinaharja olis hyvä kun meillä on tuota peltoakin mut arvaas monta hehtaria?
Ei taitaisi pollelle riittää nurmia koko vuodeksi.. - Elisama
taas ja kirjoitti:
ei varmaan eka kerta kun alan nauramaan sun viestille uskon tottakai että olet hevoskauppias
Kunhan paranen tästä tulen tekemään kanssasi hevoskauppoja
Tommonen liinaharja olis hyvä kun meillä on tuota peltoakin mut arvaas monta hehtaria?
Ei taitaisi pollelle riittää nurmia koko vuodeksi..Kyllä yksi hehtari yhden liinaharjan elättää jos se kasvaa kunnolle (siis hehtaari).
- Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Minähän olen sanonut monta kertaa ammattini.
Olen Hevoskauppias.
En ole ikinä väittänyt olevani mikään muu.... myynnissä. Polvessa rasitusvammaa ja jottai rappaummaa. Pullahevoseksi möisin, paljonko tarjoat ;-).
- Elisama
... myynnissä. Polvessa rasitusvammaa ja jottai rappaummaa. Pullahevoseksi möisin, paljonko tarjoat ;-).
No tuohan on vielä ravikelpoinen kun sitä vähän tuunaa.
Juoksee vaan kovempaa kun on kiire maaliin huilimaan.
Miten olis parisataa Brysselin ruplaa. - Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
No tuohan on vielä ravikelpoinen kun sitä vähän tuunaa.
Juoksee vaan kovempaa kun on kiire maaliin huilimaan.
Miten olis parisataa Brysselin ruplaa.--- sitten sen polven leikkuut Laukaassa ja mää tuuun vielä tarkkailukäynnille et sitä pidetään ja kohdellaan hyvin eikä piiskan kanssa.
- Elisama
--- sitten sen polven leikkuut Laukaassa ja mää tuuun vielä tarkkailukäynnille et sitä pidetään ja kohdellaan hyvin eikä piiskan kanssa.
Minä itse ne polvet leikkaan, kyllä siihen kunnon hevoskauppias pystyy.
En käytä piiskaa vaan keppiä ja porkkanaa. - Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Minä itse ne polvet leikkaan, kyllä siihen kunnon hevoskauppias pystyy.
En käytä piiskaa vaan keppiä ja porkkanaa.Onpa hyvä etten ehtinyt myymään, vai että polvet. Perun kaaupat.Ei sulla ole edes leikkaussalia.
- Elisama
Onpa hyvä etten ehtinyt myymään, vai että polvet. Perun kaaupat.Ei sulla ole edes leikkaussalia.
Mitä minä leikkaussalilla teen.
Tallin takana minä leikkaukset äherrän. - Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Mitä minä leikkaussalilla teen.
Tallin takana minä leikkaukset äherrän.Ja kerran aioit leikata terveenkin poloven ni noup, vien Oikealla Lääkärille.
- Elisama
Ja kerran aioit leikata terveenkin poloven ni noup, vien Oikealla Lääkärille.
Paras leikata kaikki polvet kerralla niin ei tarvitse toiste vaivautua.
- Entinen voimaposti.
Elisama kirjoitti:
Paras leikata kaikki polvet kerralla niin ei tarvitse toiste vaivautua.
Leikkahan omas vaan. Mä vien Ruunani mualle :-).
- nyt elisama on
Entinen voimaposti. kirjoitti:
Leikkahan omas vaan. Mä vien Ruunani mualle :-).
eläinrääkkääjä ja mielisairas ja rikollinen naistenvihaaja mikä sika ja loinen lienee hulluuden rajamailla joku juoppohullu
- Entinen voimaposti
nyt elisama on kirjoitti:
eläinrääkkääjä ja mielisairas ja rikollinen naistenvihaaja mikä sika ja loinen lienee hulluuden rajamailla joku juoppohullu
harmittomanoloisia humorisisia väriläiskiä mölemmat :-).
- alusta loppuun
koko kielensiirto--------------ei niitä kieliä voi siirrella ja kieli on kiinni kitalaessa eikä missään leuassa----------------------onko tuo eräs aivan täysi hullu tai muuten tietämätön kun tuollasia höpisee-----------------näkeehän sen kielen alta lähtevän jänteen ei se mene leukaan vaan alaspäin---------------ihmeellisiä tietoja ja aivan päin seiniä jaetaan täällä
- todennäköisimmin
tarkoitettu päivän vitsipläjäykseksi....Vai kielen siirtoja.....
On nyt menneet vellit ja puurot vallan sekaisin... - Tehtiin kielensiirto
todennäköisimmin kirjoitti:
On nyt menneet vellit ja puurot vallan sekaisin...Joka oli 16mm jo vuonna 1998 ja tekopaikka oli TAYS ja kirurgina oli suu-ja leukakirurgi Kimmo Lehtimäki. Joten se siitä asiasta. Huomenna kysyn häneltä mitä hän tietää siitä mitä siinnä tehtiin.
- Entinen voimaposti
todennäköisimmin kirjoitti:
On nyt menneet vellit ja puurot vallan sekaisin..., joka sairastaa vaikeaa uniapneaa, ja jolle mikään muu hoito ei auta. Että vitsipläjäystä seuraavaksi kokeillaan.
- Lääketieteen sanasto hallussa
, joka sairastaa vaikeaa uniapneaa, ja jolle mikään muu hoito ei auta. Että vitsipläjäystä seuraavaksi kokeillaan.
Hyvin monet hallitsevat lääketieteen sanaston ja leikkauskertomuksen, itsekin olen kirjoitellut lääkäreiden saneluita. On helppoa tehdä vaikutus.
Joku palkokärsä veti taas herneen nenään ... - Elisama
Lääketieteen sanasto hallussa kirjoitti:
Hyvin monet hallitsevat lääketieteen sanaston ja leikkauskertomuksen, itsekin olen kirjoitellut lääkäreiden saneluita. On helppoa tehdä vaikutus.
Joku palkokärsä veti taas herneen nenään ...Kuten huomasit kertomuksestani, siinnä ei ollut yhtään lääketieteen sanastoa.
Enhän minä sitä voi laittaa koska olen tavallinen Hevoskauppias joka ei osaa muuta kuin konisanastoa.
Lisäksi kerran olet alan ihminen niin huomasit että kertomukseni oli aivan eri muodossa mitä lääkäri kertoo. Se oli juuri niinkuin hevoskauppias kertoo.
Tuo palkokärsä oli hauska sanonta, täytyykin liittää se sanavarastooni.
Kiitos siitä. - Elisama
Tehtiin kielensiirto kirjoitti:
Joka oli 16mm jo vuonna 1998 ja tekopaikka oli TAYS ja kirurgina oli suu-ja leukakirurgi Kimmo Lehtimäki. Joten se siitä asiasta. Huomenna kysyn häneltä mitä hän tietää siitä mitä siinnä tehtiin.
Kimmo on tuttu jo vuosien takaa.
- Elisama
, joka sairastaa vaikeaa uniapneaa, ja jolle mikään muu hoito ei auta. Että vitsipläjäystä seuraavaksi kokeillaan.
Juuri noin.
Uniapnea on vakava sairaus voi johtaa jopa kuolemaan.
Pahassa tapauksessa on vaarallinen myös toisille. Siinnä mielessä syöpääkin pahempi joissain tapauksissa. - tautia ole olemassakaan
Elisama kirjoitti:
Juuri noin.
Uniapnea on vakava sairaus voi johtaa jopa kuolemaan.
Pahassa tapauksessa on vaarallinen myös toisille. Siinnä mielessä syöpääkin pahempi joissain tapauksissa.täytä fulaa koko juttu et sinä ole lääkäri kun tuollaisia satuja keksit. jokainen tietää nyt sinä et tiedä mitään kun keksit uusia sairauksia
- Entinen voimaposti
tautia ole olemassakaan kirjoitti:
täytä fulaa koko juttu et sinä ole lääkäri kun tuollaisia satuja keksit. jokainen tietää nyt sinä et tiedä mitään kun keksit uusia sairauksia
Esim. rekkakuskeille uniapnea on vaarallinen tauti, mitä voi tapahtua jos täydissä lastissa olevan rekan kuljettaja (tai linja-autokuski) nukahtaa rattiin? Ko henkilöt pääsevät tutkimuksiin toisten potilaiden ohi, kiireellisyysjärjestyksessä ovat ykkösiä.
- muttei sitä
Esim. rekkakuskeille uniapnea on vaarallinen tauti, mitä voi tapahtua jos täydissä lastissa olevan rekan kuljettaja (tai linja-autokuski) nukahtaa rattiin? Ko henkilöt pääsevät tutkimuksiin toisten potilaiden ohi, kiireellisyysjärjestyksessä ovat ykkösiä.
"hoideta" tuolla aiemmin esitetyllä tavalla.
Narkolepsiakin on vaarallinen tauti, kelle tahansa... - Entinen voimaposti
muttei sitä kirjoitti:
Narkolepsiakin on vaarallinen tauti, kelle tahansa...Mutta ei vissiin kovin yleistä ole. Mä olen kuullut korva-nenä0kurkkulääkärin toimesta tuon saman luentotuyyppisesti ja kuvien kera.
- Elisama
muttei sitä kirjoitti:
Narkolepsiakin on vaarallinen tauti, kelle tahansa...Kyllä sitä hoidetaan joissain tapauksissa noinkin.
Tietysti hoitotapa määräytyy sen mukaan mikä sen taudin perimmäinen syy on kenelläkin.
Aiheuttajia on monia samoin ilmentymismuodot ovat melko erilaiset eri ihmisillä.
Voisin luetella sinulle kaikki hoitotavat ja miten ne teknisesti tehdään, mutta en viitsi. ei kuulu tämän palstan aiheisiin.
Olen myös 100% varma ettet löydä netistä niitä hoitotapoja.
Minä osaan kertoa ne ilman nettiäkin. Ajattele mitä kaikkea hevoskauppiailta nykyään vaaditaan. - Entinen voimaposti
Elisama kirjoitti:
Kyllä sitä hoidetaan joissain tapauksissa noinkin.
Tietysti hoitotapa määräytyy sen mukaan mikä sen taudin perimmäinen syy on kenelläkin.
Aiheuttajia on monia samoin ilmentymismuodot ovat melko erilaiset eri ihmisillä.
Voisin luetella sinulle kaikki hoitotavat ja miten ne teknisesti tehdään, mutta en viitsi. ei kuulu tämän palstan aiheisiin.
Olen myös 100% varma ettet löydä netistä niitä hoitotapoja.
Minä osaan kertoa ne ilman nettiäkin. Ajattele mitä kaikkea hevoskauppiailta nykyään vaaditaan.hoidetaan kuitenkin siten, että tavoitteena on saada kurkkua avarammaksi.Vaikkapa laihduttamallakin.
- Elisama
hoidetaan kuitenkin siten, että tavoitteena on saada kurkkua avarammaksi.Vaikkapa laihduttamallakin.
Näin on se on tavoite.
Avaamiskeinot ovat moninaiset riippuen siitä missä tukos on.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042975Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783