Alunperin suunnittelin lähteväni yksin USAn kiertelemään ja katselemaan. Olen käynyt jo kerran aikaisemminkin yksin joten tiedän miten homma pelaa.
Joka tapauksessa olisi mielenkiintoista jos saisi jonkun mukaan, kun omista kavereistani ei ehdokkaita löydy.
Ajankohtana olisi välillä elokuu-syys-loka.
Johonkin tuohon väliin aion reissun sijoittaa, suunnilleen kolmesta viikosta kuukauteen olisi matkan pituus.
Olen 22v. mies. Minua kiinnostaa mm. musiikki, usan kulttuuri ja kaiken uuden kokeminen.
Jos on kiinnostuneita, ottakaa yhteyttä. Thanks!
USA:an
22rollingstone
1
491
Vastaukset
- Ronnietta
Moi,
Samat intressit :) Vieläkö olet lähdössä, ja onko kohteet selkiintyneet, lennot varattu jne.? Kärsin kovasta matkakuumeesta ja jenkit kiinnostaa kovin, kulttuuri, historia, ruoka, politiikka, baarit, heh, oikeestaan kaikki koko mantereesta.
Tarkoituksena olisi lähteä syys-loka-marraskuussa. Matkanpituus 2vko- 4vko. Matkaseurasta vaan on pulaa :(
Olen 21 - vuotias nainen, pk-seudulta, käyn töissä mutta lomia on vielä pitämättä :) jotenka reissuun!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884