Eräs lääkäri saapui kirkkoon tapaamaan pappia:
"Isä, olen tehnyt syntiä." lääkäri avautui.
"Millaista?" pappi kysyi.
Lääkäri vastaa: "Minulla on ollut seksisuhteita potilaitteni kanssa.."
"No, et ole varmaan ainoa" pappi lohdutti. "Uskon että moni muukin olisi alistunut samaan kiusaukseen."
"Ette nyt ymmärä" lääkäri vastasi. "Olen eläinlääkäri"
Pappi & lääkäri
3
3268
Vastaukset
- ihtevihtonen
Eräs toinen lääkäri tuli kirkkoon tapaamaan pappia, joka harjoitteli saarnaa huojuvassa, ja narisevassa pöntössä:
- Isä, minäkin olen tehnyt syntiä?
- No, millaista nyt?
- Minä olen syönyt potilaitani?
- Hui kauheaa - ihmissyöntiä!
- No mutta kun ... minähän olen eläinlääkäri, ettekös te enää muista, senkin papintolvana?
- Ai niin, joo, joo!- sappikivi
Kirurgi oli leikannut vanhalta rovastilta sappikivet. Seuraavana päivänä lääkäri tuli tapaamaan potilastaan tuoden hänelle kaksi suurta liitteää sappikiveä. Rovasti tuumi löytöä:
- No sinnekkös Jumala ne laintaulut piilottikin ja Tohtorin taidolla minun piti ne ulostaa. - eläin kone?
sappikivi kirjoitti:
Kirurgi oli leikannut vanhalta rovastilta sappikivet. Seuraavana päivänä lääkäri tuli tapaamaan potilastaan tuoden hänelle kaksi suurta liitteää sappikiveä. Rovasti tuumi löytöä:
- No sinnekkös Jumala ne laintaulut piilottikin ja Tohtorin taidolla minun piti ne ulostaa.Psykiatria tunnetusti
on sitä mieltä, että
ihminen on eläin.
Edelliset 2 vitsiä olivat
siis psykiatrin kertomuksia
työstään ja vapaa-ajastaan Afrikassa.
Tappio uhkaa.
Älä osta papille laintaulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683