Eräs lääkäri saapui kirkkoon tapaamaan pappia:
"Isä, olen tehnyt syntiä." lääkäri avautui.
"Millaista?" pappi kysyi.
Lääkäri vastaa: "Minulla on ollut seksisuhteita potilaitteni kanssa.."
"No, et ole varmaan ainoa" pappi lohdutti. "Uskon että moni muukin olisi alistunut samaan kiusaukseen."
"Ette nyt ymmärä" lääkäri vastasi. "Olen eläinlääkäri"
Pappi & lääkäri
3
3324
Vastaukset
- ihtevihtonen
Eräs toinen lääkäri tuli kirkkoon tapaamaan pappia, joka harjoitteli saarnaa huojuvassa, ja narisevassa pöntössä:
- Isä, minäkin olen tehnyt syntiä?
- No, millaista nyt?
- Minä olen syönyt potilaitani?
- Hui kauheaa - ihmissyöntiä!
- No mutta kun ... minähän olen eläinlääkäri, ettekös te enää muista, senkin papintolvana?
- Ai niin, joo, joo!- sappikivi
Kirurgi oli leikannut vanhalta rovastilta sappikivet. Seuraavana päivänä lääkäri tuli tapaamaan potilastaan tuoden hänelle kaksi suurta liitteää sappikiveä. Rovasti tuumi löytöä:
- No sinnekkös Jumala ne laintaulut piilottikin ja Tohtorin taidolla minun piti ne ulostaa. - eläin kone?
sappikivi kirjoitti:
Kirurgi oli leikannut vanhalta rovastilta sappikivet. Seuraavana päivänä lääkäri tuli tapaamaan potilastaan tuoden hänelle kaksi suurta liitteää sappikiveä. Rovasti tuumi löytöä:
- No sinnekkös Jumala ne laintaulut piilottikin ja Tohtorin taidolla minun piti ne ulostaa.Psykiatria tunnetusti
on sitä mieltä, että
ihminen on eläin.
Edelliset 2 vitsiä olivat
siis psykiatrin kertomuksia
työstään ja vapaa-ajastaan Afrikassa.
Tappio uhkaa.
Älä osta papille laintaulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716