Hei, onko kukaan ostanu puhelinta Elisan verkkokaupasta? Tai siis kun ostin itse tuossa puhelimen maanantaina (ei ollut kytky) ja luki,että puhelin tulee viikon sisällä. Nyt ollaan jo torstaissa... Ja mitään ei oo kuulunu. Toki tilausvahvistus tuli sähköpostiini, mutta olisi ollut kiva saada viesti tyyliin: Postitamme pakettinne torstaina.
Siis just tuo epämääränen aika VIIKON SISÄLLÄ. Mitä se tarkottaa? 3 pvää, 5 pvää..?! Ja nyt ollaan jo kuitenkin menos torstaissa... Ja muutenkin on tullu vähän huono kuva Elisasta näitä juttuja täällä lukiessa... Ite en nyt mitään kytkyjä halunnu, kun oon ollu 100% tyytyväinen Saunalahden liittymääni. Laskut tulee kolmen, neljän kuukauden välein ja on noin 20€ hujakoilla. Mut siis tästä Elisasta. Miten pitkään on muilla menny paketin saamisessa? Kokemuksia? Anyone?
Verkkokaupasta?!?
Kokemuksia?
2
352
Vastaukset
- minulla
Ostin tänä vuonna netistä Elisashopista toukokuun lopulla kännykän ja se tuotiin kotiin kahdessa päivässä. Postista (Itella) soitettiin aamulla, että tuovat puhelimen klo 17 jälkeen ja toivat myös.
- kyselen vain
Joko olet saannut puhelimen Elisalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196