Miksi soitatte asiakaspalveluun?

Tieltä eksymätön

Miksi pitää aina haukkua asiakaspalvelun maksullisuudesta,ja pitkiä jonotusajoista asiakaspalveluun?
Sonera on hyvä operaattori,eikä ole tehnyt minulle mitään väärää,eli en soittele kokoajan asiakaspalveluun.
Näköjään Soneran asiakaspalveluun soitetaan, ja katsotaan että kauanko sinne pitää jonottamaan,ja tullaan sitten tänne uikuttamaan.
Jos ei ole tyytyväinen operaattoriin niin pakkoko sitä on pitää itsellään,vaihtaa toiseen jos se tuo onnellisen elämän.

12

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soneralle

      Minäkään en soita Soneran asiakaspalveluun. Ei tulisi mieleenkään. Tosin kännykkäliittymät, lankaliittymä ja adsl ovat muulta operaattorilta. Näissä on maksuton asiakaspalvelunumerokin eikä tarvitse jonottaakaan, kun operaattori hoitaa asiansa kunnolla.

      Miksi muuten Soneralla on maksullinen asiakaspalvelunumero? Huonosti hoidetuilla asioilla pystytään tekemään rahaa puhelumaksujen muodossa. Sonera osaa bisneksen. Heh.

      • edellä sitä

        sitä muut perässä, saunalahdenkin aspa muuttuu maksulliseksi, millähän operaattorilla se enää on maksutonta?


      • on maksuton
        edellä sitä kirjoitti:

        sitä muut perässä, saunalahdenkin aspa muuttuu maksulliseksi, millähän operaattorilla se enää on maksutonta?

        Ainakin Elisalla on käytössä 0800-numero. Sitten on välimuotoja, joihin on maksutonta soittaa operaattorin liittymästä.

        Tuli mieleen saldokyselyt. Ovatko nekin Soneralla maksullisia? Siis saada tieto kertyneestä laskusta tekstiviestinä tai puheena.


      • vai puhutteko holtittomasti
        on maksuton kirjoitti:

        Ainakin Elisalla on käytössä 0800-numero. Sitten on välimuotoja, joihin on maksutonta soittaa operaattorin liittymästä.

        Tuli mieleen saldokyselyt. Ovatko nekin Soneralla maksullisia? Siis saada tieto kertyneestä laskusta tekstiviestinä tai puheena.

        Miksi ihmeessä pitää tehdä saldokyselyjä???

        Olen tavis kännykkäasiakas enkä ole vuosiin soittanut aspaan. Jos jotain kyseltävää on, laitan viestin palvelusivuilta netistä ja vastaus tulee aikanaan.


      • sinulle tiedoksi
        vai puhutteko holtittomasti kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää tehdä saldokyselyjä???

        Olen tavis kännykkäasiakas enkä ole vuosiin soittanut aspaan. Jos jotain kyseltävää on, laitan viestin palvelusivuilta netistä ja vastaus tulee aikanaan.

        Siis eikö Soneralla ole edes maksutonta saldokyselyä???? Sen sijaan on maksullinen asiakaspalvelunumero pitkine jonotusaikoineen.

        Asiakaspalvelunumero on sen takia, että tarvittaessa hoidetaan asiat sen kautta eikä kuukauden viiveellä sähköpostitse.


      • DNAlla
        edellä sitä kirjoitti:

        sitä muut perässä, saunalahdenkin aspa muuttuu maksulliseksi, millähän operaattorilla se enää on maksutonta?

        maksuton aspa ja vieläpä 24h/vrk.. loistavuutta..


    • hullua

      Asiakaspalvelu pitää olla eikä itsepalvelu!!!!
      Kun joskus soittaa, on vuorovaikutus erilaista ihmisen kuin tietokoneen kanssa. Siis mukavampaa ja voi kysellä monipuolisesti ja on helppo kysyä lisää, jos joku asia ei heti selvene. Vaikka jonotusta olisikin, saa vastauksen luultavasti samana päivänä. Onneksi olen toisen operaattorin asiakas...

      • vai puhutteko holtittomasti

        Saldotilanteen näkee netistä. Puhelinlaskuni kk:ssa on tosin 20-30 euroa, joten ei se saldo hirveästi kiinnosta. Suoraveloituksella se hoituu.

        Kun hoidan kyselyn sähköpostilla, siihen vastaa ihan oikea ihminen. Mulla ei ole tarvetta rupatella ja vuorovaikuttaa aspan ihmisten kanssa niitä näitä. Ymmärrän myös asioita suhteellisen helposti.


    • nyt on pakko kysyä

      Miten Sonera onhyvä operaattori? ylivoimaisesti kallein, 3g verkko suppea, laskuista laskutetaan , asiakaspalvelu maksullinen, kuten myös sinne jonotus joka kestää usein kymmeniä minuutteja ellei enemmän..

      • vai puhutteko holtittomasti

        Harvaan asutulla seudulla (ainakin siellä missä minä liikuin, länsi-Lapissa) takavuosina soneralla oli parempi peitto kuin Radiolinjalla ja muita operaattoreita ei ollutkaan.
        En ole vertaillut puheluhintoja enkä aio vertaillakaan, on höpötä jatkuvasti. 3g-verkko ei mielestäni ole suppea, tosin en sitä käytä ja saa aika lailla vettä virrata Vantassa, ennen kuin sitä tarvitsen ja aion sen ottaa. En tykkää kytkyistä, valitsen itse kännykän ja ostan se omaksi ja olen vapaa kaikenmaailman sopimuksista. Asiakaspalveluun minulla ei juurikaan ole asiaa, ei ole mitään kysyttävää eikä selvitettävää alvariinsa. Lasku menee suoraveloituksella ja netistä voin katsoa lasku- ja puheluerittelyt, jos ne kiinnostaa. Puheluerittely ja nettilasku on maksuton.
        Hoidan myös tarvitsemani lisäpalveluiden tilaukset netissä omilla sivuillani.
        Että mulla ei ole valittamista ja puhelin on vain puhelin enkä seurustele sen kanssa jatkuvasti, mulla on muutakin tekemistä.


      • oletkin varmaan
        vai puhutteko holtittomasti kirjoitti:

        Harvaan asutulla seudulla (ainakin siellä missä minä liikuin, länsi-Lapissa) takavuosina soneralla oli parempi peitto kuin Radiolinjalla ja muita operaattoreita ei ollutkaan.
        En ole vertaillut puheluhintoja enkä aio vertaillakaan, on höpötä jatkuvasti. 3g-verkko ei mielestäni ole suppea, tosin en sitä käytä ja saa aika lailla vettä virrata Vantassa, ennen kuin sitä tarvitsen ja aion sen ottaa. En tykkää kytkyistä, valitsen itse kännykän ja ostan se omaksi ja olen vapaa kaikenmaailman sopimuksista. Asiakaspalveluun minulla ei juurikaan ole asiaa, ei ole mitään kysyttävää eikä selvitettävää alvariinsa. Lasku menee suoraveloituksella ja netistä voin katsoa lasku- ja puheluerittelyt, jos ne kiinnostaa. Puheluerittely ja nettilasku on maksuton.
        Hoidan myös tarvitsemani lisäpalveluiden tilaukset netissä omilla sivuillani.
        Että mulla ei ole valittamista ja puhelin on vain puhelin enkä seurustele sen kanssa jatkuvasti, mulla on muutakin tekemistä.

        niitä kultalusikka suussa syntyneitä joilla on aina rahaa ollut niin ettei paskalle taivu.. mutta on se mun mielestä aivan typerää maksaa Soneralla 20 sek puhelusta 12,8 snt kun dnalla sama puhelu maksaa 2,3 snt.. eihän se kuullosta paljolta mutta peruskäytössäkin kuukaudessa säästä 10-20 euroa.. mur eihän se ole tyhmä joka pyytää vaa se joka maksaa..


      • klo1333
        oletkin varmaan kirjoitti:

        niitä kultalusikka suussa syntyneitä joilla on aina rahaa ollut niin ettei paskalle taivu.. mutta on se mun mielestä aivan typerää maksaa Soneralla 20 sek puhelusta 12,8 snt kun dnalla sama puhelu maksaa 2,3 snt.. eihän se kuullosta paljolta mutta peruskäytössäkin kuukaudessa säästä 10-20 euroa.. mur eihän se ole tyhmä joka pyytää vaa se joka maksaa..

        Mielestäni on jokaisen oma asia, mitä operaattoria käyttää. Jos jokin haluaa maksaa enemmän kuin joku toinen, niin siitä ei pitäisi olla kenelläkään sanomista.

        On otettava huomioon se asia, että joidenkin operaattoreiden kuuluvuus ei ole ehkä niin hyvä, kuin toisen ja tällöin joutuu maksamaan enemmän.

        Itselläni on Telefinlandin Pulina-liittymä noin 2½ vuotta ja olen ollut siihen tyytäväinen vaikkakin asiakaspalvelun palveluaika on rajallinen ja on myös maksullinen. Aikaisemmin minulla oli DNA, mutta silloisten laskutusongelmien takia vaihdoin Telefinlandiin.
        Uskon kuitenkin, että DNAlla laskutus nykyisin toimii, mutta se kuitenkin jätti kuvan silloisen DNA:n toiminnasta.

        Joten samoilla hinnoilla en vaihda DNAhan ja senkin takia, että DNA:n kenttä kesämökkin paikkakunnallani on osittain heikko. Telefinland toimii SOneran verkossa ja kuuluu riittävän hyvin kesämökki paikkakunnallani.

        Haluaisinpa tiettää sellaisen operaattorin, jossa ei olisi jonkinlaista pientä ongelmaa, olkoonpa se vaikka laskutuksessa, asiakaspalvelussa, kentän kuuluvuudessa tai hinnoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe