Noitien ulkonäöstä ?

Mies.

Eli kykenevätkö noidat ottamaan jonkin pelottavan ulkonäön, eli näyttäytymään vaikka hevosenkarvaisena ?

Eikä sitten mitään, olet katsonut liikaa "Blair Witchiä. kommentteja kiitos...

Ja oma kokemukseni menee jotenkin näin. Olimme yhdessä paikassa josta ei ole kaukana vanha kansantarina eräästä noidasta, joka kuulemma eli 1700 luvulla. Tarinan mukaan se ei ole tappanut yhtään ihmistä, mutta eläimille tarinan mukaan tehnyt juttuja. No minä seison siellä lähellä sitä maaperää, jossa moinen satu,tai no enpä ole niin varma että kyseessä olisi ollut vain pelkkä tarina. Yht äkkiä minulle tulee tunne että jokin on läsnä. Sitten katsahdan selkäni taa ja näin siinä seisomassa hahmon hetken aikaa, joka sitten katosi tovin päästä näkyvistä. Hahmolla oli viitta ja mustat hiukset ja jalat ikään kuin hevosen karvan peitossa. Lisäksi muut eivät huomanneet mitään.

Olen aika varma, että olin nähnyt sen muinaisen noidan hahmon, tai sitten se oli jokin muu henkiolento. Onko muille sattunut mitään vastaavaa ?

15

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RetroUniq

      töideni lomassa kommentoin nopeasti ja mahdollisesti palaan keskusteluun myöhemmin...

      Nyt tämän verran. Perusasioita:

      1) Noita ei ole henkiolento vaan ihminen, aivan kuten sinä ja minä.

      2) Kaikki 1700- ja 1800-luvuilla eläneet ihmiset ovat kuolleet, myös noidat.

      3) Kuolleet ihmiset eivät enää ilmesty missään hahmossa.

      4) Se mikä sinulle ilmestyi mikäli kyseessä on todellinen olento on paha henki.

      Ilmestys ei siis ollut noita, ei mikään muukaan ihminen vaan henkiolento jotka esiintyvät myös kummituksina, saattavat tekeytyä kuolleiksi ihmisiksi ym.
      Samat olennot ilmestyvät humanoideina, tonttuina, keijukaisina.

      Noitien ulkonäöstä. Entinen okkultisti ja noita Doreen Irvine joka kuului noitien, satanistien ja saatananpalvojien sisäpiiriin Brittein saarilla 1960-luvulla, on kertonut lukuisissa haastatteluissa ja puhetilanteissa sekä kirjassaan OLIN NOITA, että heidän suureen kokoontumiseensa tuli useita henkilöitä yksityisillä lentokoneilla ja kalliilla autoilla. Hänen kertomuksensa mukaan monet nykyajan noidista ja satanisteista ovat ammatiltaan liikemiehiä, pankkiireja ym.

      Myös itselläni on tämä käsitys ettei ole olemassa mitään tiettyä kansanryhmää tai ammattia jossa noidat aivan erityisesti olisivat edustettuina. Toki noituus on yleisintä ns. pakanallisissa kulttuureissa missä henkimaailman läsnäolo ja henkien kanssa seurustelu on arkipäivää, mutta länsimaissakin kuka tahansa voi olla noita ja jopa tietämättään. Siihen ei tarvita muuta kuin sielullinen sidos henkimaailmaan esimerkiksi vihan, katkeruuden ja kostonhimon kautta ja sitten negatiivisten, vihamielisten ajatusten kohdistaminen toiseen henkilöön niin että henkimaailma käyttää ajatuksia hyväkseen ja kanavana painostaen sekä kiusaten kohdetta. Ihminen ei välttämättä edes usko henkimaailmaan eikä ymmärrä olevansa sen kanava ja vielä vähemmän noituuden harjoittaja mutta sitä hän on kirotessaan (negatiivisten, toiseen kohdistuvien pahojen ajatusten kautta) kohdehenkilöä.

      Jos kuitenkin pysytään perinteisessä noidan määritelmässä, mihin kuuluu tarkoituksellinen noituus (pyrkimys vaikuttaa todellisuuteen ja sen tapahtumiin yliluonnollisin keinoin - sisältäen meditatiivisia harjoituksia, loitsuja ja riittejä) niin noituuden harjoittajia on tässäkin tapauksessa laidasta laitaan. Yhtä hyvin ns. valkean noituuden (valkoinen magia) kuin mustan noituuden (musta magia) edustajissa ja siltä väliltä. Kuten olen aikaisemmissa viesteissäni sanonut, olen täysin vakuuttunut että kummassakin tapauksessa voimat kumpuavat samasta lähteestä: "valkoinen noituus" on vain hämäystä, koska pahat henget ovat kaiken noituuden tosiasiallinen, toimiva voima eikä niissä ole mitään oikeasti hyvää.

      Irvinen kertomuksen mukaan liikemiehet riisuivat muutamaksi päiväksi hienot pukunsa, antautuivat henkisiin harjoituksiin, paholaisen palvontaan ja irstailuun muiden kanssa, kulkivat alastomina ja harjoittivat loitsuja, minkä jälkeen taas pukivat hienot vaatteet ylleen ja lähtivät kalliilla ajoneuvoilla arkiammatteihinsa.

      Vielä.
      Siellä missä noituutta tai muuten aktiivista okkulttista toimintaa on harjoitettu tai missä muuten on tapahtunut jotakin mikä on tuonut voimakkaan pahan läsnäolon kyseiseen paikkaan, olkoon kyseessä saatananpalvontaan verrattava toiminta tai hyviin tarkoituksiin pukeutunut toiminta kuten meedio- tai henkiparannusistunnot, paikkaan muodostuu sidos, mikä kutsuu henkimaailman edustajia paikalle ja mahdollistaa sekä helpottaa niiden petollista ilmentymistä eri hahmoissa.

      Elämme eräänlaista uuspakanuuden eli länsimaisen pimeyden aikakautta. Noituuden ja muiden pakanallisten ilmiöiden lisääntyessä myös kummittelu ja muut henki-ilmestykset, ufo-ilmiöt sekä kuolleiksi ihmisiksi tekeytyvät henget tulevat voimakkaasti lisääntymään. Nyt suurin osa ns. järkevistä ihmisistä voi vielä nauraa näkemällesi ilmestykselle ja sanoa tok tok, sinulla on harhoja, mutta luulen että lähivuosina näistä alkaa tulla niin yleisiä että vain harva suhtautuu naureskellen.

      Eri asia sitten kuinka moni ymmärtää mistä todella on kysymys...

      • TonttuVeikkonen

        Millä helvetin perusteella sanot että henki olisi suoraan heti kun se menettää kehonsa niin se muuttuu heti semmoiseksi jotenkin pahaksi. Eli sanot että kun sinun kehosi kuolahtaa ja minä sitten näen sinut kehon ulkopuolella kun et enää pysty olemaan kehossa kun keho kuolahti, niin sanot että sinäkin muutut silloin samaksi kuin sinä puhut hengistä jotenkin pahoina.

        Henki eli sielu, mörkö, kummitus eli sillä on monta nimitystä. Energian transformoinnilla saa minkälaisia olomuotoja tahansa.

        Niin ja kun puhuit tuossa noituutena kun puhutaan sieluille jotka ovat ulkona kehosta, niin enpä näe siinä mitään noituutta, se on samanlaista kun puhuisit vieressä olevallesi kaverille joka puhuu sinulle, jos sinulla on siinä ketään edes vieressä. Niin se on melkein samanlaista mutta puhut vain ulkona kehosta olevalle sielulle. Sinä sielu joka luet tätä niin sinä taidat olla kehossa. Mutta jos alat kutsumaan muita sieluja heidän erilaisuutensa takia pahoiksi niin saat kyllä miettiä sanojasi.

        Oletko muuten rasisti, no juurihan todistit että olet rasisti koska juurihan sanoit täydellisesti numero kolmen alapuolella että sielut jotka ovat ulkona kehosta ovat täys mulkkuja ja kusipäitä joihin ei kannata luottaa eikä puhuakkaan niille kun ne kääntää pään 40 kertaa ympäri ja lennättää rappusia alas ja kelauksena takaisin ylös ja lopuksi sylkee vihreännäköistä oksennusta ulos ja vetää pään niskan taakse 100 kertaa pikakelauksena. Pidennettynä sanottuna minkä kuvan saa mitä tarkoitat.

        Eli heti sanoit sitä pahaksi sieluksi kun se kävi katsomassa äijän seläntakana ihmettyneenä ja lähti pois jälkeäkään jättämättä. Mitäs jos minä tulisin katsomaan sinua, muuttuisinko minä pahaksi kun minä katsoisin sinua takaapäin?

        Niin kerroppa se minulle? Muuttuisinko?

        Mikä sinulla on vastaan niitä sieluja jotka ovat ulkona kehosta?

        No jos sinulla on jotain niitä vastaan niin sanon sinulle että tulen osoittamaan sinua sormella ja huudan sinua pahaksi hengeksi kun kehosi kuolahtaa, niin jos sitten muistan tai edes viitsin, oikeastaan minua ei kiinnosta semmoinen homma kun en ole idiootti niin jätän sen homman väliin, mutta toivottavasti otat esimerkkinä äsköisen.


      • RetroUniq
        TonttuVeikkonen kirjoitti:

        Millä helvetin perusteella sanot että henki olisi suoraan heti kun se menettää kehonsa niin se muuttuu heti semmoiseksi jotenkin pahaksi. Eli sanot että kun sinun kehosi kuolahtaa ja minä sitten näen sinut kehon ulkopuolella kun et enää pysty olemaan kehossa kun keho kuolahti, niin sanot että sinäkin muutut silloin samaksi kuin sinä puhut hengistä jotenkin pahoina.

        Henki eli sielu, mörkö, kummitus eli sillä on monta nimitystä. Energian transformoinnilla saa minkälaisia olomuotoja tahansa.

        Niin ja kun puhuit tuossa noituutena kun puhutaan sieluille jotka ovat ulkona kehosta, niin enpä näe siinä mitään noituutta, se on samanlaista kun puhuisit vieressä olevallesi kaverille joka puhuu sinulle, jos sinulla on siinä ketään edes vieressä. Niin se on melkein samanlaista mutta puhut vain ulkona kehosta olevalle sielulle. Sinä sielu joka luet tätä niin sinä taidat olla kehossa. Mutta jos alat kutsumaan muita sieluja heidän erilaisuutensa takia pahoiksi niin saat kyllä miettiä sanojasi.

        Oletko muuten rasisti, no juurihan todistit että olet rasisti koska juurihan sanoit täydellisesti numero kolmen alapuolella että sielut jotka ovat ulkona kehosta ovat täys mulkkuja ja kusipäitä joihin ei kannata luottaa eikä puhuakkaan niille kun ne kääntää pään 40 kertaa ympäri ja lennättää rappusia alas ja kelauksena takaisin ylös ja lopuksi sylkee vihreännäköistä oksennusta ulos ja vetää pään niskan taakse 100 kertaa pikakelauksena. Pidennettynä sanottuna minkä kuvan saa mitä tarkoitat.

        Eli heti sanoit sitä pahaksi sieluksi kun se kävi katsomassa äijän seläntakana ihmettyneenä ja lähti pois jälkeäkään jättämättä. Mitäs jos minä tulisin katsomaan sinua, muuttuisinko minä pahaksi kun minä katsoisin sinua takaapäin?

        Niin kerroppa se minulle? Muuttuisinko?

        Mikä sinulla on vastaan niitä sieluja jotka ovat ulkona kehosta?

        No jos sinulla on jotain niitä vastaan niin sanon sinulle että tulen osoittamaan sinua sormella ja huudan sinua pahaksi hengeksi kun kehosi kuolahtaa, niin jos sitten muistan tai edes viitsin, oikeastaan minua ei kiinnosta semmoinen homma kun en ole idiootti niin jätän sen homman väliin, mutta toivottavasti otat esimerkkinä äsköisen.

        laitoit sanomakseni:
        >sielut jotka ovat ulkona kehosta ovat täys mulkkuja ja kusipäitä<
        mikä on tulkintasi siitä mitä sanoin.

        Mitä sieluja siis tarkoitat? Mitä sieluja sanoin "mulkuiksi ja kusipäiksi" kun nimenomaan totesin, että ihmiset jotka on kuolleet, ei enää ilmesty missään hahmossa tai muodossa?

        Kysehän oli mikä tai kuka ihmiselle ilmestyy kun ilmestyksessä ei ole kyse harhanäystä tai vaikkapa jostain heijastuksesta vaan todellisesta olennosta.

        En ainakaan voi sanoa mulkuksi ja kusipääksi ihmishenkeä, olemuksemme ydinosaa ja tietoisuutta, hengellistä persoonaa mikä meistä lähtee ja jättää ruumiin kuoleman hetkenä, koska - kuten huomasit - kohtaa 4 missä nimeän että ilmestyvä henki on paha, edeltävissä kohdissa nimenomaan sanoin että ihminen ei kuoltuaan enää ilmesty.

        Kun se mikä ilmestyy ei ole kuollut ihminen, siis olemuksemme todellisuus joka kuoltuamme olemme, vaan on jotain muuta ja kuitenkin esiintyy ihmisenä joka se ei ole, niin onko sellainen olento luotettava? Ei ole. Jos se esiintyy pettävässä hahmossa uskotellakseen että ihmiset voivat kuoltuaankin vielä ilmestyä näin, sillä on esiintymiseensä syy.

        Tästä huolimatta en kyllä sanonut näitäkään (petollisia henkiolentoja) mulkuiksi ja kusipäiksi. Olen niitä kohdannut hengellisessä rukoustaistelussa, aistinut niiden läsnäoloa ja vaikutuksia ihmisissä ja/tai tietyissä paikoissa, kokenut niiden hyökkäyksiä myös näkyvällä tavalla ihmisten kautta, mutta aina ja joka paikassa yhä ilmeisemmäksi on tullut Jeesuksen auktoriteetti ja että ne ovat kerta kaikkiaan voitettuja voimia. Koskaan ei ole ollut tarvetta ryhtyä niitä solvaamaan vaan ottaa oikeasti selvää mistä on kyse, tutkia se asia hengellisesti, onko tämä väkivallan henki, viettelyksen henki tai ehkä yksinkertaisesti vain kiusaava henki. Silloinkin kun ei ole tullut selvyyttä mikä henki se on, ainoastaan että se on paha, sen on voinut ajaa pois ja sen vaikutuksia katkaista Jeesuksessa olevalla auktoriteetilla.

        Minulla ei ole pienintäkään tarvetta ryhtyä räyhäämään ja jossakin inhimillisessä kiivaudessa ja vastenmielisyyden tunteessa solvata pahoja henkiä vaan yksinkertaisesti julistaa totuutta eli valkeutta ja pitäytyä siinä.

        Silloin kun on kyse ihmisissä vaikuttavista, jopa heihin pesiytyneistä hengistä jotka tuottavat olemuksensa mukaisia tekoja niin että esimerkiksi väkivallan henki vaikuttaa hillitöntä väkivaltaisuutta, mitä henkilö itse ei ainakaan määrätyssä tilassa kykene hallitsemaan, ei ole koskaan tarvinnut vihata ja inhota näitä hengen käskyttämiä ihmisiä. Jos niin olisi voisi äkkiä tulla niin sanotusti takkiin. Mutta kun on rakkaus ihmistä, myös sitä väkivaltaisesti käyttäytyvää kohtaan, ja samalla vastenmielisyys mutta ei mikään inhimillinen solvausmentaliteetti henkeä kohtaan joka häntä käskyttää ja laittaa tekojaan tekemään, niin voi olla ihmistä auttamassa vapauteen. Olen nähnyt vähintäänkin kymmeniä tilanteita joissa henkilö - jopa silmänräpäyksessä - vapautuu tuollaisen hengen vaikutuksesta. Myös pidempiaikaisia sielunhoidollisia, terapeuttisia tilanteita missä ihmisen sisäinen maailma, mieli ja tunne-elämä on ollut sillä tavalla rikki ja haavoitettu että on tarvittu sisäistä parantumista, jotta kykenisi vastustamaan näiden henkien hyökkäyksiä eikä enää antautuisi niiden valtaan.

        Kaikissa tapauksissa olennaista on rakkaus ihmistä kohtaan mutta hengellinen auktoriteetti ja tinkimätön asenne pahoja henkiä kohtaan.

        Nyt kuitenkin on niin että monet etsivät kokemuksia enemmän kuin totuutta, rakkaudellisia fiiliksiä enemmän kuin tosi rakkautta ja suhtautuvat asioihin pinnallisten tuntemustensa ja sielullisten elämysten mukaan jolloin tehdään "mitä sydän sanoo" ja voidaan esimerkiksi puoliso ja lapset hylätä "rakkauden tähden" kun on ihastuttu toiseen, jne., niin kuinka tällaisella ihmisellä voisi olla hengellinen erottelukyky ja ymmärrys että voisi havaita missä paha henkimaailma häntä retkuttaa? Ei auta mennä meuhkaamaan että sinä olet petetty ja sen ja sen hengen kuljetettavissa, vaan tärkeintä on rukoilla hänen puolestaan ja todella pyytää Jumalalta että totuus alkaisi ihmiselle avautua. Tapauksissa missä henkilön elämässä voimakkaasti vaikuttaa hyväksi tekeytyvä paha tuottaen "kauniita" henkikokemuksia - olkoon ne sitten "sisäisiä matkoja tietoisuuden syvempiin kerrostumiin ja/tai omaan jumalallisuuteen" tai "astraalimatkoja ihanille planeetoille" - totuuden ilmeneminen yleensä alkaa henkien paljastumisesta kun ne rukousten seurauksena alkavat häiriintyä ja joutuvat näyttämään oikean luontonsa: ihmeelliset henkikokemukset, tuntemukset kosmisesta harmoniasta ym. vaihtuvat aistiharhoihin, pelkotiloihin jne. Henget mitkä ennen manipuloivat ihmisessä hienoja fiiliksiä alkavatkin nyt repiä ja kiusata.

        Se ei tietysti tunnu kivalta mutta on askel oikeaan suuntaan että hän voi herätä petettynä olemisen tilastaan ja lähteä hakemaan apua oikeasta suunnasta eli Jumalalta, kiinnostua totuudesta niin ettei fiilikset enää ole ensimmäisellä sijalla eikä edes oma vakaumus ja ajattelutapa mihin on tottunut, vaan on halu koko sydämestään nähdä asiat niin kuin ne oikeasti on. Tosi vapaus ja yltäkylläinen elämä Vapahtajan seurassa alkaa tästä, suostumisesta totuuteen eli näkemään henkimaailma niin kuin se on.

        >kun ne kääntää pään 40 kertaa ympäri ja lennättää rappusia alas ja kelauksena takaisin ylös ja lopuksi sylkee vihreännäköistä oksennusta ulos ja vetää pään niskan taakse 100 kertaa pikakelauksena. Pidennettynä sanottuna minkä kuvan saa mitä tarkoitat.<

        Tuon kuvan voi saada jos on katsonut liikaa kauhuleffoja, mutta se ei ole minun vastuulla. Voisit itse miettiä mitä katselet ja millä materiaalilla sisäistä elämääsi ruokit.

        >Mitäs jos minä tulisin katsomaan sinua, muuttuisinko minä pahaksi kun minä katsoisin sinua takaapäin?
        Niin kerroppa se minulle? Muuttuisinko?
        Mikä sinulla on vastaan niitä sieluja jotka ovat ulkona kehosta?
        No jos sinulla on jotain niitä vastaan niin sanon sinulle että tulen osoittamaan sinua sormella ja huudan sinua pahaksi hengeksi kun kehosi kuolahtaa, niin jos sitten muistan tai edes viitsin, oikeastaan minua ei kiinnosta semmoinen homma...<

        Ensinnäkin erotan käsitteet "sielu" ja "henki" mutta se ei ole tässä olennaista enkä viitsi mennä pilkunviilaamiseen. Lyhyesti vain: tarkasti ottaen se mikä ruumiistamme kuoleman hetkellä lähtee eli ydinolemuksemme ei ole sielu vaan henki. Ihmishenki eli kuollut ihminen ei jää henkiolentona vaeltelemaan mihinkään vaan siirtyy tuolle puolen ja on niiden rajoitusten alainen mitkä Jumala on asettanut. Se ei voi niitä rikkoa ja kulkea tänne ja tuonne kuinka vain. Täällä voimme vielä kuvitella mitä tahansa mutta viimeistään kuollessamme on vastassa totuuden kohtaaminen tahdomme tai emme.

        Minulla ei ole mitään kuolleita ihmisiä vastaan, miksi olisikaan, sen sijaan kyllä vastustan pahoja henkiolentoja eli niitä ruumiittomia henkiä jotka täällä retkuttavat eli pettävät ihmisiä, kun esiintyvät kuolleina ihmisinä ym.

        Kysymykseesi mitä sanoisin - jos siirtyisit henkitilaan ja henkiruumiissa tulisit katselemaan minua takaapäin - vastaan, että sinä et voi sitä itsessäsi tehdä. Tällaista kyllä tapahtuu, mutta kyseessä on joko

        A) Paha henki tarkastelee minua ja - mikäli olet vastaanottavaisessa, meditatiivisessa tilassa ja sinulla on sidos henkimaailmaan - siirtää näköhavainnon tajuntaasi niin että kuvittelet itse olevasi selkäni takana katsomassa.

        B) Kyseinen henki kuljettaa tietoisuuttasi niin että koet "ruumiistairtautumiskokemuksen" ja siirryt katselemaan minua - mutta tässäkään tapauksessa se ei tapahdu sinun kyvyilläsi vaan henkivallan auttamana ja manipuloimana.

        Olkoon kyseessä kumpi tahansa vaihtoehto todennäköisesti vaistoan hengen läsnäolon ja käytän hengellistä auktoriteettia eli nuhtelen sitä jolloin se joutuu väistymään. Mikäli en hengen läsnäoloa vaistoa ja tuollainen todella tapahtuu, se ei minua itseäni hetkauta mihinkään suuntaan. Sinun kannaltasi tietysti on ikävää jos tuollaista tapahtuisi.

        Henget voivat pitää pelinpitoaan kuinka lystäävät mutta joka tapauksessa ovat voitettuja voimia vaikka yrittäisivät toista uskotella.


      • RetroUniq
        TonttuVeikkonen kirjoitti:

        Millä helvetin perusteella sanot että henki olisi suoraan heti kun se menettää kehonsa niin se muuttuu heti semmoiseksi jotenkin pahaksi. Eli sanot että kun sinun kehosi kuolahtaa ja minä sitten näen sinut kehon ulkopuolella kun et enää pysty olemaan kehossa kun keho kuolahti, niin sanot että sinäkin muutut silloin samaksi kuin sinä puhut hengistä jotenkin pahoina.

        Henki eli sielu, mörkö, kummitus eli sillä on monta nimitystä. Energian transformoinnilla saa minkälaisia olomuotoja tahansa.

        Niin ja kun puhuit tuossa noituutena kun puhutaan sieluille jotka ovat ulkona kehosta, niin enpä näe siinä mitään noituutta, se on samanlaista kun puhuisit vieressä olevallesi kaverille joka puhuu sinulle, jos sinulla on siinä ketään edes vieressä. Niin se on melkein samanlaista mutta puhut vain ulkona kehosta olevalle sielulle. Sinä sielu joka luet tätä niin sinä taidat olla kehossa. Mutta jos alat kutsumaan muita sieluja heidän erilaisuutensa takia pahoiksi niin saat kyllä miettiä sanojasi.

        Oletko muuten rasisti, no juurihan todistit että olet rasisti koska juurihan sanoit täydellisesti numero kolmen alapuolella että sielut jotka ovat ulkona kehosta ovat täys mulkkuja ja kusipäitä joihin ei kannata luottaa eikä puhuakkaan niille kun ne kääntää pään 40 kertaa ympäri ja lennättää rappusia alas ja kelauksena takaisin ylös ja lopuksi sylkee vihreännäköistä oksennusta ulos ja vetää pään niskan taakse 100 kertaa pikakelauksena. Pidennettynä sanottuna minkä kuvan saa mitä tarkoitat.

        Eli heti sanoit sitä pahaksi sieluksi kun se kävi katsomassa äijän seläntakana ihmettyneenä ja lähti pois jälkeäkään jättämättä. Mitäs jos minä tulisin katsomaan sinua, muuttuisinko minä pahaksi kun minä katsoisin sinua takaapäin?

        Niin kerroppa se minulle? Muuttuisinko?

        Mikä sinulla on vastaan niitä sieluja jotka ovat ulkona kehosta?

        No jos sinulla on jotain niitä vastaan niin sanon sinulle että tulen osoittamaan sinua sormella ja huudan sinua pahaksi hengeksi kun kehosi kuolahtaa, niin jos sitten muistan tai edes viitsin, oikeastaan minua ei kiinnosta semmoinen homma kun en ole idiootti niin jätän sen homman väliin, mutta toivottavasti otat esimerkkinä äsköisen.

        ymmärsin kyllä, että mielestäsi sanoin kuolleita ihmisten henkiä/sieluja mulkuiksi ja kusipäiksi kun sanoin henki-ilmestyksiä pahoiksi henkiksi ja sinun mielestä ne ei ole sitä vaan ovat ainakin yleisesti ottaen ihmishenkiä, tai muuten hyviä tai ainakin neutraaleja?

        Ei kuitenkaan pitäisi laittaa toisen sanomaksi sellaista mitä ei ole sanonut.

        Henkilökohtaisista kokemuksista johtuen tulkintamme voivat olla ja tässä tapauksessa ovat erilaisia mutta kiitos keskustelusta. Moiks.


      • aivan niin
        TonttuVeikkonen kirjoitti:

        Millä helvetin perusteella sanot että henki olisi suoraan heti kun se menettää kehonsa niin se muuttuu heti semmoiseksi jotenkin pahaksi. Eli sanot että kun sinun kehosi kuolahtaa ja minä sitten näen sinut kehon ulkopuolella kun et enää pysty olemaan kehossa kun keho kuolahti, niin sanot että sinäkin muutut silloin samaksi kuin sinä puhut hengistä jotenkin pahoina.

        Henki eli sielu, mörkö, kummitus eli sillä on monta nimitystä. Energian transformoinnilla saa minkälaisia olomuotoja tahansa.

        Niin ja kun puhuit tuossa noituutena kun puhutaan sieluille jotka ovat ulkona kehosta, niin enpä näe siinä mitään noituutta, se on samanlaista kun puhuisit vieressä olevallesi kaverille joka puhuu sinulle, jos sinulla on siinä ketään edes vieressä. Niin se on melkein samanlaista mutta puhut vain ulkona kehosta olevalle sielulle. Sinä sielu joka luet tätä niin sinä taidat olla kehossa. Mutta jos alat kutsumaan muita sieluja heidän erilaisuutensa takia pahoiksi niin saat kyllä miettiä sanojasi.

        Oletko muuten rasisti, no juurihan todistit että olet rasisti koska juurihan sanoit täydellisesti numero kolmen alapuolella että sielut jotka ovat ulkona kehosta ovat täys mulkkuja ja kusipäitä joihin ei kannata luottaa eikä puhuakkaan niille kun ne kääntää pään 40 kertaa ympäri ja lennättää rappusia alas ja kelauksena takaisin ylös ja lopuksi sylkee vihreännäköistä oksennusta ulos ja vetää pään niskan taakse 100 kertaa pikakelauksena. Pidennettynä sanottuna minkä kuvan saa mitä tarkoitat.

        Eli heti sanoit sitä pahaksi sieluksi kun se kävi katsomassa äijän seläntakana ihmettyneenä ja lähti pois jälkeäkään jättämättä. Mitäs jos minä tulisin katsomaan sinua, muuttuisinko minä pahaksi kun minä katsoisin sinua takaapäin?

        Niin kerroppa se minulle? Muuttuisinko?

        Mikä sinulla on vastaan niitä sieluja jotka ovat ulkona kehosta?

        No jos sinulla on jotain niitä vastaan niin sanon sinulle että tulen osoittamaan sinua sormella ja huudan sinua pahaksi hengeksi kun kehosi kuolahtaa, niin jos sitten muistan tai edes viitsin, oikeastaan minua ei kiinnosta semmoinen homma kun en ole idiootti niin jätän sen homman väliin, mutta toivottavasti otat esimerkkinä äsköisen.

        "Henki eli sielu, mörkö, kummitus eli sillä on monta nimitystä. Energian transformoinnilla saa minkälaisia olomuotoja tahansa."

        Nimen omaan, energian transformoinnista on kyse. Normaalissa olotilassahan esim. naispuolinen noita on mustanpuhuva väkäleukainen ja koukkunokkainen olento mutta pystyy tarvittaessa muuntautumaan muihin muotoihin. Uudesta muodosta riippuu onko muunnos endo- vai eksoterminen, ts. vaaditaanko muunnoksessa ulkopuolista energiaa vai vapautuuko sitä.

        Jos energiaa tarvitaan, lähteenä voi olla mikä vain energian muoto, valo, lämpö, sähkö tai vaikka potentiaalienergia. Kylmässä pimeässä paikassa ilman mahdollisuutta hypätä alas potentiaalienergian toivossa muuntautuminen on hidasta ja silloin paikalle sattunut voi päästä näkemään joukon välimuotoja.

        Jos taas muuntautumisessa vapautuu energiaa, noidalla on kohtuulliset mahdollisuudet (taidoista riippuen) valita missä muodossa ja kuinka nopeasti ylimääräenergia purkautuu. Näyttävyyden takia noidat suosivat nopeaa muutosta ja energia puretaan tavallisesti valonvälähdyksinä, salamoina, savun pöllähdyksinä tai niiden yhdistelminä. Nopea paikalle ilmaantuminen tai paikalta poistuminen taas on merkkinä siitä että energia käytettiin äkkinäiseen siirtymiseen paikasta toiseen.


    • OneColorSoul

      Jotkut kutsuvat itseänsä noidiksi kun haluavat ja joitakin taas kutsutaan noidiksi sen takia kun tekevät kummallisia juttuja mutta jos tietäisimme niistä jutuista enemmän niin eivät ne jutut olisikaan niin noitamaisia. Noita sana on vain tullut niiltä ajoilta kun ristiretkiläiset tappoivat ristiretkillään niin paljon kaikenlaista että saivat kansan omaan uskontoonsa, eli kristinuskoon. Eli päitä poikki, lapset ja aikuiset roviolle jotka eivät alentuneet niiden hullujen tahdolle jotka kantoivat miekkaa ja raamattua, niin ja mistäpä sitä tietää jos heillä oli sellainen jo valmiiksi käytetty verinen kirveskin.

      Ei ole taikuutta, on vain asioita joita emme ymmärrä ja sen mukaan niinkuin tuolla ajalla, kun monta saatiin peloteltua kristinuskoon niin sen myötä sitten levitettiin noita, velho juttuja ympäriinsä, eli jos joku jollain tavalla teki juttuja mitkä eivät olleet kovin nykypäivän asioita, todettiin noituudeksi, eli naiset noitia ja velhot miehiä. Eli noita, velho sanaa ei olisi ollenkaan tullut sanastoon jos näitä raamattua kantavia hulluja ei olisi päässytkään niin pitkälle.

      Eli se siitä noita, velho asiasta.

      Se joka katseli sinua niin voi olla että se ajatteli että parempi kadota näkyvistä ettet sinä säikähdä liikaa, tai mielenterveys järky, koska niitä on tapauksia ollut että kun joku näkee jotakin mitä se ei täysin ymmärrä, niin sen mielentila voi järkkyä jos se liian kauan näkee sen. Mutta ajallaan eri näköisiin olentoihin ja sieluihin tottuu kun näkee tarpeeksi. Kokonaan kun on ulkona kehosta niin on vapaampaa valita muotia, eli muuttaa itseään eri näköiseksi. Tuosta äsköisestä tulet tietämään myöhemmin lisää.

      Ei muutakuin onnea jos tapaisit lähipäivinä lisää sieluja. Niin ja jotkut tykkää olla vain eri värisiä sieluja ettei ne muuta sitä tyyliään miksikään vaan jotkut tykkäävät olla vain yhden värisiä ja se riittää heille.

      • Aloittaja

        Että shamaani tarkoittaisi samaa kuin noita, eli tietäjä ?


        Ulkonäkö oli kovin noitamainen sillä hengellä, jonka näin aikoinaan, eikä näky ollut miellyttävän tuntuinen, päin vastoin aavemaisen vastenmielinen. Kun katsoin sitä kohti, hetken päästä se levitti kätensä sivuille, ja vähän ajan päästä hävisi näkyvistä. Mitäköhän tuo kädet sivuille laittaminen mahtoi tarkoittaa.


      • PerusWorkeri
        Aloittaja kirjoitti:

        Että shamaani tarkoittaisi samaa kuin noita, eli tietäjä ?


        Ulkonäkö oli kovin noitamainen sillä hengellä, jonka näin aikoinaan, eikä näky ollut miellyttävän tuntuinen, päin vastoin aavemaisen vastenmielinen. Kun katsoin sitä kohti, hetken päästä se levitti kätensä sivuille, ja vähän ajan päästä hävisi näkyvistä. Mitäköhän tuo kädet sivuille laittaminen mahtoi tarkoittaa.

        Tuo käsien levittäminen taisi olla peruskäytäntö joka liittyi tuohon häviämiseen. Ei se että minä seisoisin pihalla kädet levällään ja häviäisin hipotiehen, ei meinaisi sitä että minussa olisi jotakin merkillistä.

        Tai sitten se muuten vain levitti ne että olisi näyttävämpi häviäminen.

        Eivät ne näytä vastenmielisiltä enään kun olet tarpeeksi nähnyt heitä. Etkä ajattele heitä noitinaakaan vaan ajattelet heidät tavallisina talliaisina jotka hiippailevat missä milloinkin, missä nyt ajattelevatkaan hiippailla. Niin ja sen jälkeen kun olet tarpeeksi monta nähnyt.


      • Mies.
        PerusWorkeri kirjoitti:

        Tuo käsien levittäminen taisi olla peruskäytäntö joka liittyi tuohon häviämiseen. Ei se että minä seisoisin pihalla kädet levällään ja häviäisin hipotiehen, ei meinaisi sitä että minussa olisi jotakin merkillistä.

        Tai sitten se muuten vain levitti ne että olisi näyttävämpi häviäminen.

        Eivät ne näytä vastenmielisiltä enään kun olet tarpeeksi nähnyt heitä. Etkä ajattele heitä noitinaakaan vaan ajattelet heidät tavallisina talliaisina jotka hiippailevat missä milloinkin, missä nyt ajattelevatkaan hiippailla. Niin ja sen jälkeen kun olet tarpeeksi monta nähnyt.

        Mutta minulla on myös täysi syy uskoa, että kyseessä todellakin on ollut noita, tai sen henkilön sielu, joka oli eläessään noita. Tämä tosin tapahtui yöllä joten se on helppo muiden kuitata pelkäksi uneksi jn.


        Yöllä minulla nousi kuumetta(tapahtunut aiemmin tuota noitamaisen hahmon ilmestymistä)ja koko ajan näin ikään kuin näkyjä hämärässä huoneessa, että katossa leijui olentoja, joilla oli iso pää ja silmistä tuli mieleen aurinkolasit. Lyhyesti sanottuna, kysyessäni heiltä onko noitia olemassa, vastaukseksi sain että on. Ja juuri siellä missä on kyseinen tarina, asui näiden hahmojen mukaan yhä sen noidan sielu. Kertoivat myös että alue saattaa olla vaarallinen henkilöille, jotka ovat parapsyykkisesti herkkiä, sillä noidat saattavat siirtyä eläimistä ihmisiin, siis tehdä ihmisille pahoja asioita.

        Tämä tietenkin voi kuulostaa uskomattomalta.


    • Qadesha

      Unohda ensimmäiseksi kaikki uskovaisten pelottelut pahoista hengistä ja New Agereiden lopotukset enkeleistä ja hyvistä hengistä. Ajattele itse mikä sinusta tuntuu parhaimmalta.

      Yksi mahdollisuus jota harvemmin tarjotaan, kun tykätään operoida lapsellisella mustavalkoisella hyvä/paha-akselilla on se, että ehkä sellaisia olentoja jotka eivät koostu juuri tällä hetkellä täsmälleen samasta jähmeästä materiasta kuin me keholliset, ei kiinnosta tippaakaan mikään hyvyys ja pahuus. Ne saattavat olla leikkisiä ja ottaa sen hahmon mikä jollekin ihmiselle merkitsee jotakin. Mikäli irtohenget (ei välttämättä ex-ihmiset, mikäli on muitakin henkiä kuin reinkarnaatiokierrossa olevia sieluja) eivät itse tajua mikä pentele se ihmisiä niin kovin pelottaa erilaisissa "piruissa" sun muissa, ne saattavat ihan hauskanpitomielessä ottaa mitä ihmeellisimpiä hahmoja. Ja sitten ihmiset parkuvat ja poraavat noidista, piruista, humanoideista jne.

      Tulee kuitenkin muistaa että aina ensisijaisesti näyn, automaattikirjoituksen tms. lähdettä kannatta etsiä ihan sieltä omasta tajunnasta, varsinkin tiedostamattomasta osasta sitä. Jos kuvittelisin itseni irtohengeksi, niin luulen että pitäisin ihmisiä niin vastenmielisinä otuksina typerine päähänpinttymineen että pysyisin niistä kaukana. Ehkä todellisia henkiä tapaa vain 1/100 niistä kerroista kuin kuvittelee tapaavansa.

      Mikäli taas _ihmissielu_ on niin ääliö että takertuu omaisuuteensa tai jää automaatin tavoin toistamaan jotain energistä tilannetta kuten itsemurhaansa, niin sitten kummittelun takana on transsitilassa toimiva sielu. Kantsis olla joku meedio päästämässä moinen raukka irti piinastaan.

      Enivei unissaankin tapaa kaikenlaisia olentoja, ja mikä takaa etteivät nekin ole ns. todellisia? Emme kuitenkaan hysterisoidu unissa kohtaamistamme asioista, miksi sitten pitäisi pelätä päivällä näkemiämme asioita vain sen vuoksi että ne ovat aineettomia (jos ovat)?

    • YoanaRock
      • polla-..--

    • Nais ystävän kotona näin veskistä tullessa eteisessä pienen noita - akan. se seisoi siinä vähän sivuttain ja sillä oli musta hameen leuhtana, pienikokoinen kumarassa ja aivankuin lumikista kopioitu, ilman isoa nenää - Sanoi. Et sinä minusta eroon pääse.
      Jälkeenpäin ajattelin sen olevan jonkun taudin demoni.
      Ei ollut humalatila en käytä lääkkeitä.

      • Mies.

        Kyllä kakarana voi nähdä kaikelaista mitä aikuiset eivät. Joidenkin väitteiden mukaan lapset olikohan 4-7 vuotiaat voivat nähdä vaikka minkälaisia henkimaailman otuksia, kun kuulemma heidän sieluun ei ole kehittynyt jotakin suodattimen tapaista, joka kuulemma kehittyy 7 ikävuoteen mennessä lapselle, joka estää näkemästä alemman tason henkiolentoja.


    • Anonyymi

      Tervehdys. Uskon sinua täysin. Minulle kävi tosi outo tilanne menin kerran arjuskan nimiseen paikkaan juomaa yhden tuopin kaljaa en yleinsä juo mutta sinä päivänä kävin. Tilasin kaljan kävin istumaan katsoin kaljalasin pohjaan ja seuravalla sekunilla näin edesäin musta huppusen vanhuksen se lähestyi minua ja käski ojentaa käteni koska noita halusi povata kädestäni noita todellakin tiesi minun elämästäni liian hyvin hieman säikähdin ja sanoin elä kerro enenpään luulin hänen kertoan koska kuolisin sanoin ei enempään ja samalla kun loin katseeni takaisin kaljalasin pohjaan noin 3/5sekunis ja yritin kysyä elämästäni noita hävis yhtä sileesti kuin ilmestyikin ihmetelin ei se vanhus ole mitenkään ehtinyt lähtee kävin äkkiä wcn läpi katoin ulos ja kysyin paarimikolta mihinköhän se vanhus hävisi jonka
      kanssa juttelin tarjoilia ihmeteli ja sanoi ei täällä mitään vanhusta ole ollut. asiakkaita ei ollut sillä hetkellä kuin 4 ja tarjoilia oli viides mutta muut ei nähneet noitaa koska se ilmestyi minulle. Luulen sen olleen joku kaukainen sukulainen. Mutta minulle se oli noita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe