Olin viikonloppuna Korson taksiasemalla grillijonossa ja näin kuinka 3-4 nuorta (20-30v.) jätkää hakkasi ja potki yhtä. Tilanne oli niin epäsuhtainen, että päätin "raukkiksena" kutsua apuja. Olin kuitenkin liian varomaton ja jouduin itse samaan "kyytiin" palatessani takaisin jonoon. Saapuneita poliiseja kutsuttiin "sioiksi" ja minä olin paha ihminen, kukaan ei tietysti nähnyt mitään. Vittu, onko Korso oikeesti täynnä paskoja luusereita?
Raukkisten Korso
11
1814
Vastaukset
- jepujelis
Oon huomannut samaa Korso on Kosovo = perässäkulkijoiden paikka. Paskaa porukkaa.
- vituttaako?
Antaa muiden tehdä mitä tekee, ja sinähän se paha ihminen olit ku soitit poliisit... ihan oikein että sait turpaas :)
- jep jep
Joo, asun itse täällä Korsossa. Ja luojan kiitos en keskustassa, vaan 2km päässä omakoti- rivitaloalueella.
Itse olen näiden koko 6 vuoden aikana käynyt maistilla tossa "keskustasa" varmaan sen 4-5 kertaa ja melkein joka kerralla olen nähnyt tappeluita.
Viimeksi yksi vatipää löi suutuspäissään ravintelin etuoven nyrkillä paskaksi, sai tietty hirvittävän haavan, ja silti tää idiootti juoksi ympäri ravintolaa veri lentäen kaverin perässä mitä olis pitäny vetästä turpaan. Koko paikka oli aivan veren peitossa.
Sillon päätin että todellakin otan ne oluet kotona, saa toi Korson keskusta pitää hullunsa. Eikä tää nuoriso ole ainoat jotka siellä röttelöi, siellä pyörii myös nää omat etniset ryhmänsä. En tosiaan suosittele kellekkään korson keskustaa, siellä kyllä saa helposti nenäänsä kun väärään aikaan sattuu menemään.
Mutta usko pois, muuten tää on hyvä paikka asua, kohan pysyy vaan poissa tosta keskustasta. Pääosinhan tää on just tätä omakoti- rivitaloaluetta. - 9mm
Kannattaa pitää tuliase mukana kun sielläpäin liikkuu. Ammun ihan surutta jos kimppuun käyvät...Toivottavasti ei osu päähän sentään.
- HHHOHOMOEM
Et snägäri tappeluihin mitään helvetin poliiseja soiteta. Ambulanssi, jos häviäjä sen verta heikossa hapessa ottelun jälkeen...Korkeintaan.
Jos käy sääliksi, niin ei muuta kuin sekaan vain, vaikka ei ei seisoskaan...Tämän takia joku raudanpätkä hyvä pitää mukana...Saa tilannetta tasotettua vaivatta ja viimeseks tietysti pääpalkinto.
Mutta mutta, Korso on mielenkiintoinen paikka, en siellä pahemmin oleskele, koska se on muutenkin aika kuiva kolo. Tiedän sieltä ihmisiä, tosin en ketää snägäri riehujaa...Tai heidän uhriaan, viellä.
Eikö se jo ole itsestään selvyys, että jos poliiseille sanoo kyllä, niin juoksentelet siellä sitten asiantiimoilta, joka sinulle edes kuulu (Elleivät hakkaa lapsia siellä, mutta mitä joku 5 vuotias snägäri jonossa tekisi). Eikä tosin voittajana kannata mennä takasin jonoon...Joku näkee aina, harmi vain että poliisit eivät ole sitä kuulemassa.
Mutta mutta, tuossa kohtaan kannattaa aina vetästä sumuverho kehiin ja poliisien suojana paeta paikalta, koska siinä kohtaa kun luurinäppäintä painoit, niin koko helvetin omanarvontuntosi myit pois. =) - nuori korsolainen
korso on kyl ihan paska paikka täynnä huumeita
nim. nuori- Aina Nuori
Korso on tosi siisti paikka täynnä huumeita.
- hhhhhhhhhhhhh
Korso(laiset) on Perseestä
- street defence
Tämän jutun opetus on: "*ÄLÄ PALAA TAKAISIN SNÄGÄRIJONOON".
- AinaJaIkuisestiKORSO
Jos toi oli sust raukkamaista nii mee kyntää peltoo takas landelle vitu spede. Korsos tapahtuu paljon pahempaakin, mut oppiihan pysymään ulkopuoliset poissa ;)
- kosro 777
Ou jee ,mullakin on huomenna sossupv ja sit pussikaljaa ja luetaan Aku Ankkaa äidin kanssa. Illalla lettuja ja jutellaan tulevaisuudesta. Äitin mukaan oli oikein että jätinkoulun kesken ja tatuoin otsaan AinaJa Ikuisesti KOrso. Tosin peilin kautta ja lukihäiriöisenä tekstistä tuli ANALISESTI Torso...mut jumankekka jos joku siitä snagari jonossa jossa odotan kiimaisesti Porilaista kaikilla mausteilla mainitsee niin pataan tulee ja sit huudan kovalla äänellä " vitu Spede":
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962