Milläs hahmolla toi Diablo 2 on helpointa läpästä? Vai onko niillä mitään eroja.
Tietääkö kukaan millon Diablo 3 tulee jos tulee?
------Diablo------
2
435
Vastaukset
- polottaja
jos singlellä pelaat nii helpoin ois ehkä barbaari mut jos netissä nii amazoonilla ja sorculla kaatuu vihulaiset aikas hyvin ku su ukko o lvl70
- apuuva112
Niin noh. Eroja on kuin yöllä ja päivällä:)
Helpoin on hammerpala, hyvä dmg jo huonommillakin varustuksilla ja kestää hyvin.
Smite pala ehdottomasti jos ubereita tekee.
Amazon puolestaan vaatii hyvät varusteet kuten fury:) mutta toimii.
Summonnecrolla myös hyvä edetä yksin.
Erkoinen mutta tehokas on myös poison nova necro:) päälle bramble ja deathweb tappaa kuin tuli paperia. Sillä saa muistaakseni dmg johonkin 22k ja sen päälle tulee all resist lower muille deathwebistä 50%.
Bone necro toimii myös mutta necrot vaatii kunnon varusteet
Barbarian hyvä ja kestävä mutta tarvii hyvät aseet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675