Vallasta...

Vammakko

En ole ollut täällä muutamaan päivään, kävin pienen reissun. Tulin taas mietiskelleeksi, kuinka vaarallista valta voi olla jos se on väärissä käsissä. Minäkin, mikä olen muu kuin yliseksuaalinen otus, joka haluaa kaikkien miesten olevan omissa lumoissaan. Huonoa itsetuntoa? Kenties.
Ja jos on joku joka ei ole, olen miettimässä tehoaisiko loitsu/taikakeino/tms., jolla saisi tämän yhdenkin sieluparan valtaansa. Enkä minä edes tunne näitä kohtaan mitään, tuskin tätäkään, minua vain harmittaa ettei se käyttäydy niinkuin muut, ei ole tunkemassa sänkyyni. Jos se olisi, iloitsisin siitä hetken, ja sitten, koko ihminen menettäisi merkityksensä. Näin se aina menee.


Näin ollen minun lienee viisainta pysyä mahdollisista suuremmista voimista kaukana. Ennen kuin saan oman mieleni hieman paremmalle mallille.

17

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filia Ferus

      rivien välistä.

      Määrittele yliseksuaalisuuden kriteerit?

      Ihan mielenkiinnolla odottelen... ja varmaan moni muukin.

      • Vammakko

        Että tässä viitataan jotenkin sinuun vai? Huoh, ei nyt jaksa. Ei kaikki pyöri sun ympärillä. Voi olla muitakin asioita.

        Yliseksuaalisuus on ainakin mulle sitä, että seksin perässä "juoksemisessa" menee elämästä hyvin paljon aikaa. Miessuhteilla pelailussa. Valloittamisessa.

        Ja ei, en tee sitä netissä. Vaan ihan vaikkapa baareissa.


      • Filia Ferus
        Vammakko kirjoitti:

        Että tässä viitataan jotenkin sinuun vai? Huoh, ei nyt jaksa. Ei kaikki pyöri sun ympärillä. Voi olla muitakin asioita.

        Yliseksuaalisuus on ainakin mulle sitä, että seksin perässä "juoksemisessa" menee elämästä hyvin paljon aikaa. Miessuhteilla pelailussa. Valloittamisessa.

        Ja ei, en tee sitä netissä. Vaan ihan vaikkapa baareissa.

        "Ja ei, en tee sitä netissä. Vaan ihan vaikkapa baareissa. "

        Esimerkiksi taas nyt tämän, ylläolevan tekstisi.
        Tosin minä en käy baareissa. En tee sitä alkoholinvoimalla, enkä baareissa. Hyi, siellä on vaikka millaisia ehdokkaita... baareissa...

        Mistäs sä voit tietää, ettei "kaikki" pyöri mun ympärillä? Entäs jos pyöriikin? No, se oli vitsi, vaikket kuitenkaan sitä ymmärrä.

        Tuli syötyy katkarapuja eilen ja siks käyttäydyn tänään vähän toisella tapaa, sillee villimmin (ja vapaammin). Kun syön katkarapuja, niin se tehoaa muhun vähän samalla tapaa kuin tulitikku joka heitetään bensaan. Hirvee roihu... ;)

        Tohon nettivalloittamiseen sen verran: Miks sun pitää olla kauhea tosikko? Ihan kun sulla ois seksuaalisuutesi kanssa jotain ongelmia. Miks ei voi olla netissäkin vapaammin ja antaa palaa.
        Oot antanut vähän ristiriitaisen kuvan. Haluat itekin olla vapaa sen asian suhteen, muttet kuitenkaan ole sitten kun kaikki ei mee sulle mieliksi. Miks ei vois olla vaikka nettikaveria, vaikka se ei johtais mihinkään muuhun? Kai sitä voi läppää heittää nettikaverinkin kanssa ihan mistä lystää? Ihan kun sä olisit mustis.


    • Qad

      ...on puoli polunmittaa eteenpäin. Se että kykenet tietoisesti ajattelemaan noin ja kehtaat sen vielä ääneen myöntää on jo paljon.

      Aikanaan tajuat että me kaikki olemma täällä nimenomaan ihmisiä ja ihmisinä. Itselleni asia pikkaisen valkeni siinä vaiheessa kun kärttämällä kärtin yhden miehen väkisin sänkyyn, ja sitten myöhemmin hän totesi että hänestä tuntuu kuin olisin hänen siskonsa. Otti päähän että pilasin mielenkiintoisen ihmissuhteen pakottamalla sen parittelusuhteeksi. Mutta semmoista se on kun on voimallisesti _haku päällä_.

      Helpottaa jos pystyy vakiinnuttamaan tiettyjen tarpeiden tyydytyksen vakisuhteeseen. Jos vakisuhdetta ei tule, sitten on joka tuulen tuiverrettavana. Oikeastihan ei ole lainkaan vallassa jos omat seksuaaliset halut vievät naista (tai miestä) kuin vierasta sikaa mennessään. Vallantunne tuollaisessa tapauksessa on harhaa. Mitä sitten kun tulee ikää ja rupsahtaa? Joku väsähtänyt vanha varis yrittämässä saada ihmisiä seksiloukkuunsa on aika säälittävä juttu. Oli kumpaa sukupuolta hyvänsä. xD

      • Vammakko

        Omat seksuaaliset halut eivät minua niinkään vie - vaan se vallantunne. Kun on saanut toisen vieteltyä. Kun siitä näkee, että se on valmista kamaa, jopa koukussa. Se on mulle se sairas tyydytyksen tunne josta saan myöhemmin hirveän morkkiksen. Sillä siinä ei ole sillä IHMISELLÄ kauheasti tekemistä.


      • Vammakko
        Vammakko kirjoitti:

        Omat seksuaaliset halut eivät minua niinkään vie - vaan se vallantunne. Kun on saanut toisen vieteltyä. Kun siitä näkee, että se on valmista kamaa, jopa koukussa. Se on mulle se sairas tyydytyksen tunne josta saan myöhemmin hirveän morkkiksen. Sillä siinä ei ole sillä IHMISELLÄ kauheasti tekemistä.

        osin hyvin kurjasta menneisyydestäni/lapsuudestani, että mun on jotenkin koko ajan todisteltava itselleni olevani edes jollakin tavalla arvokas.

        Tarvitsisin varmaankin enemmän terapiaa kuin magiaa :)


      • Hexex

        Niin kauan kun pysytään pelkän seksin alueella; antaa palaa vaan jos on vapaa, mutta tunteilla ei saa leikkiä. Ei pidä antaa väärää signaalia...missään mielessä. Kun ryhdytään peliin, pelataan loppuun asti, mutta avoimilla korteilla. Jos joku kaipaa kanssasi seksiä, niin mene, mutta älä pidä sitä kosintana. Ja jos haluat vakavaa suhdetta, tee se heti selväksi. Näin vältytään turhilta pettymyksiltä ja sydänsuruilta.


      • Filia Ferus
        Vammakko kirjoitti:

        osin hyvin kurjasta menneisyydestäni/lapsuudestani, että mun on jotenkin koko ajan todisteltava itselleni olevani edes jollakin tavalla arvokas.

        Tarvitsisin varmaankin enemmän terapiaa kuin magiaa :)

        ihan kilpailee kurjasta lapsuudesta?
        Ruvetaanko ihan marttyyritasolle?

        Kaiken menneen negatiivisen voi kääntää positiiviseksi voimaksi - minä ainakin yritän tehdä sen. Mikä ei tapa, se vahvistaa.

        Jos alan suhteeseen, otan itse sen suhteen vakavasti, mikäli toinen on samaa maata. Mikäli toiselle on yks ja sama hailee, on parempi erota. Mutta eroan mielellään hyvinä ystävinä, sillä siitä saattaa kehkeytyä parempi ystävyys kuin suhde. Yksi suhde tosin oli takiaissuhde, josta oli vaikea päästä irti, kun toinen olisi halunnut jatkaa, mutta ei itse sitoutunut kehittämään suhdetta enempään, vaan otti suhteesta irti minkä sai, antamatta itse itsestään siihen suhteeseen mitään. Toista vuotta on mennyt ja olen saanut vieläkin sanoa hänelle, että OHI ON!

        Tuolla oman arvokkuutesi todistamisella teet itsellesi karhunpalveluksen. Kehoittaisin kuuntelemaan tunteitasi ja pohtimaan niiden tarkoitusperiä ja motiiveja.

        Se että pidän täällä Hexex'in kanssa hauskaa, niin sen ei tarvitse merkitä sitä, että oikeassa elämässä menisimme sänkyyn. Saahan sitä telepaattisesti vaikka rakastella, mutta tosielämässä se on taas toinen aaltopituus kyseessä ja sitä en ole vielä edes ajatellut, enkä tohdi ajatella. Mukavahan Hexex on, siitä ei ole kieltäminen. Hyviä ystäviä tarvitaan aina. Koskaan niitä ei ole liikaa. Mutta kun aika tulee, ehkä tapaan, tai sitten en, sen oman prinssini - kuka sitten liekään. Jätän sen amorin duuniksi.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Niin kauan kun pysytään pelkän seksin alueella; antaa palaa vaan jos on vapaa, mutta tunteilla ei saa leikkiä. Ei pidä antaa väärää signaalia...missään mielessä. Kun ryhdytään peliin, pelataan loppuun asti, mutta avoimilla korteilla. Jos joku kaipaa kanssasi seksiä, niin mene, mutta älä pidä sitä kosintana. Ja jos haluat vakavaa suhdetta, tee se heti selväksi. Näin vältytään turhilta pettymyksiltä ja sydänsuruilta.

        linjoilla minäkin olen. (Johtuukohan se vielä niistä katkaravuista?)
        Jospa tuo Vamppi Sammakko kokeilis katkarapuja ja kertois niiden vaikutuksesta. Ihan mielenkiinnolla haluaisin minäkin tietää, onko niistä hänelle tehoa...

        Pakastimessa on vielä niitä katkarapuja...
        ;) :D


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        ihan kilpailee kurjasta lapsuudesta?
        Ruvetaanko ihan marttyyritasolle?

        Kaiken menneen negatiivisen voi kääntää positiiviseksi voimaksi - minä ainakin yritän tehdä sen. Mikä ei tapa, se vahvistaa.

        Jos alan suhteeseen, otan itse sen suhteen vakavasti, mikäli toinen on samaa maata. Mikäli toiselle on yks ja sama hailee, on parempi erota. Mutta eroan mielellään hyvinä ystävinä, sillä siitä saattaa kehkeytyä parempi ystävyys kuin suhde. Yksi suhde tosin oli takiaissuhde, josta oli vaikea päästä irti, kun toinen olisi halunnut jatkaa, mutta ei itse sitoutunut kehittämään suhdetta enempään, vaan otti suhteesta irti minkä sai, antamatta itse itsestään siihen suhteeseen mitään. Toista vuotta on mennyt ja olen saanut vieläkin sanoa hänelle, että OHI ON!

        Tuolla oman arvokkuutesi todistamisella teet itsellesi karhunpalveluksen. Kehoittaisin kuuntelemaan tunteitasi ja pohtimaan niiden tarkoitusperiä ja motiiveja.

        Se että pidän täällä Hexex'in kanssa hauskaa, niin sen ei tarvitse merkitä sitä, että oikeassa elämässä menisimme sänkyyn. Saahan sitä telepaattisesti vaikka rakastella, mutta tosielämässä se on taas toinen aaltopituus kyseessä ja sitä en ole vielä edes ajatellut, enkä tohdi ajatella. Mukavahan Hexex on, siitä ei ole kieltäminen. Hyviä ystäviä tarvitaan aina. Koskaan niitä ei ole liikaa. Mutta kun aika tulee, ehkä tapaan, tai sitten en, sen oman prinssini - kuka sitten liekään. Jätän sen amorin duuniksi.

        et tää Hexex-tapaus on ainutlaatuinen mulle, ei oo muita täällä netissä. Enkö olekkin uskollinen netti-kumppani? Ja kaikenkaikkiaan, ei ole tällä hetkellä tosielämässä kumppania. Jos olis, en olis näin villi katkaravuista huolimatta.

        Ferus = Villi, kesytön


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Niin kauan kun pysytään pelkän seksin alueella; antaa palaa vaan jos on vapaa, mutta tunteilla ei saa leikkiä. Ei pidä antaa väärää signaalia...missään mielessä. Kun ryhdytään peliin, pelataan loppuun asti, mutta avoimilla korteilla. Jos joku kaipaa kanssasi seksiä, niin mene, mutta älä pidä sitä kosintana. Ja jos haluat vakavaa suhdetta, tee se heti selväksi. Näin vältytään turhilta pettymyksiltä ja sydänsuruilta.

        ei ole vieläkään lakannut...
        (Puolitoista vuorokautta jo mennyt...)


      • Revlover
        Vammakko kirjoitti:

        osin hyvin kurjasta menneisyydestäni/lapsuudestani, että mun on jotenkin koko ajan todisteltava itselleni olevani edes jollakin tavalla arvokas.

        Tarvitsisin varmaankin enemmän terapiaa kuin magiaa :)

        //Tarvitsisin varmaankin enemmän terapiaa kuin magiaa :)//

        Itsensä tai toisten parantaminen henkisesti tai fyysisesti on itseasiassa varmasti tavallisin ja hyödyllisin magian käyttötapa.


      • Qad
        Vammakko kirjoitti:

        osin hyvin kurjasta menneisyydestäni/lapsuudestani, että mun on jotenkin koko ajan todisteltava itselleni olevani edes jollakin tavalla arvokas.

        Tarvitsisin varmaankin enemmän terapiaa kuin magiaa :)

        ...jotain sellaista mistä tulee voiton eli onnistumisen elämyksiä ilman että leikitellään ihmisillä.

        Onhan näitä missä voi voittaa itsensä, turha edes luetelle. Toisaalta jos diggailee kumminkin voittaa ihmisiä, niin sitten on esmes online-tietokonepelit. Tai joku urheilulaji. Tässä maassa annetaan välillä urheilijoista jotenkin pyhimysmäinen kuva (silloin kun eivät ole käyttäneet dopingia), mutta perhana nehän ne vasta piruja ihmisiksi ovat, aina voitto mielessä. (Tai muuten olisi jotain pielessä.)

        Mielenkiintoisin voittamisen laji on tietenkin oman itsensä voittaminen, mitä harjoitetaan joogassa, niin fyysisessä kuin henkisessä. Ja kaikissa sentapaisissa jutuissa missä syynätään ja kasvatetaan omaa itseä. Oikeastaan kun Magia-palstalla ollaan niin asiantuntijat voisivat esitellä vaikka Gurdjieffin samantien. (Vaikka "itsen" kasvattaminen on vähän väärä termi kai...)


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        ihan kilpailee kurjasta lapsuudesta?
        Ruvetaanko ihan marttyyritasolle?

        Kaiken menneen negatiivisen voi kääntää positiiviseksi voimaksi - minä ainakin yritän tehdä sen. Mikä ei tapa, se vahvistaa.

        Jos alan suhteeseen, otan itse sen suhteen vakavasti, mikäli toinen on samaa maata. Mikäli toiselle on yks ja sama hailee, on parempi erota. Mutta eroan mielellään hyvinä ystävinä, sillä siitä saattaa kehkeytyä parempi ystävyys kuin suhde. Yksi suhde tosin oli takiaissuhde, josta oli vaikea päästä irti, kun toinen olisi halunnut jatkaa, mutta ei itse sitoutunut kehittämään suhdetta enempään, vaan otti suhteesta irti minkä sai, antamatta itse itsestään siihen suhteeseen mitään. Toista vuotta on mennyt ja olen saanut vieläkin sanoa hänelle, että OHI ON!

        Tuolla oman arvokkuutesi todistamisella teet itsellesi karhunpalveluksen. Kehoittaisin kuuntelemaan tunteitasi ja pohtimaan niiden tarkoitusperiä ja motiiveja.

        Se että pidän täällä Hexex'in kanssa hauskaa, niin sen ei tarvitse merkitä sitä, että oikeassa elämässä menisimme sänkyyn. Saahan sitä telepaattisesti vaikka rakastella, mutta tosielämässä se on taas toinen aaltopituus kyseessä ja sitä en ole vielä edes ajatellut, enkä tohdi ajatella. Mukavahan Hexex on, siitä ei ole kieltäminen. Hyviä ystäviä tarvitaan aina. Koskaan niitä ei ole liikaa. Mutta kun aika tulee, ehkä tapaan, tai sitten en, sen oman prinssini - kuka sitten liekään. Jätän sen amorin duuniksi.

        käydessäni tota pieleen mennyttä suhdetta ja oli siinä yks häiriötekijä (joka oli myös kiinnostunut musta) mikä varmaan omalta osaltaan vaikutti pieleen menneeseen juttuun. Ja kai mäkin siinä reagoin sit jotenkin erilailla, kun olisin reagoinut ilman tota häiriötekijää.
        No, se juttu kaatu oikeastaan ennenkuin ehti edes kunnolla alkaa. Ollutta ja mennyttä se.


    • Revlover

      Kuulostaa siltä, että monien muiden tavoin haet hyväksyntää. Otaksun, että elämäsi helpottuisi, jos tulisit ulos kuorestasi. Jos lakkaat yrittämästä miellyttää, sekä sinä itse, että ihmiset ympärilläsi voivat alkaa tutustua sinuun sellaisena kuin olet, mikä antaa kaikelle merkityksen. Jos ajatus hotsittaa, kehittää tästä taikakeinon ja soveltaa käytäntöön.

      • Filia Ferus

        meillä leivotaan, saat lämmintä p****a jos annetaan... (p****a = pullaa, tietysti!)!
        ;)


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        meillä leivotaan, saat lämmintä p****a jos annetaan... (p****a = pullaa, tietysti!)!
        ;)

        tämän mainoksen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe