Tyttöily ja tekotissit

mistä ja miten

Itsekkin tykkään välillä tyttöillä. Ja liittyen sitten tähän asiaan kysymyksen, tekorintoihin, että mitenkä ootte muut tehneet itsellenne tekotissit? Haluisin mahdollisimman aidon tuntuiset, ja kohtuu hintaan. Tämä mitenkään mahdollista? Ja asiallisia vastauksia, kiitos!

45

14847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne tehtiin

      kynttilägeelistä mitä saa askartelukaupoista , mutta nykyään käytän netinkautta hankittuja silikoni lolloja . Tulivat Usasta kätevästi paikalliseen tullikamariin josta pakettin avaamisen jälkeen lunastin ne alv:n maksettuani , tullia niistä ei mennyt kun ne tulevat lääketieteelliseen käyttöön proteeseina .

      • ransu_not

        monessa liikkeessä, joissa myydään rintaliivejä, on myynnissä myös silikonitoppauksia edulliseen hintaan,eri kokoja.
        kokeile anttilaa, lindex ,H&M etc...


      • mistä ja miten
        ransu_not kirjoitti:

        monessa liikkeessä, joissa myydään rintaliivejä, on myynnissä myös silikonitoppauksia edulliseen hintaan,eri kokoja.
        kokeile anttilaa, lindex ,H&M etc...

        Kiitos teille! Täytyypä käydä tarkemmin tutustumassa jotenkin tuohon valikoimaan, sittenkun kerkeää.


    • tiitukka.

      mulle tuo tyttöily on ihan vaan fetissi ja tapahtuu neljän seinän sisällä. Parhaimmat tissit oon saanu kun pari kortsua täyttää vedellä. On rintsikoiden koon ja ihan vaan omanki halun puolesta säädettävät koot. Ai niin ja olen täysin hetero ja naiset varsinki keski-ikäiset muodokkaat saa pään kääntyyn. Tosin uskon vaan yhteen hyvään parisuhteeseen jossa voi kahdestaan harrastaa neljän seinän sisällä mitä vaan. Tosin pienessä valkkari pöhnässä olis varmaan kiva käydä ulkosallakin.

      • tiitti

        olikohan ne nyt pellavan siemeniä kaksiin nilkkasukkiin..kokosi määrittelet itse kuin paljon kaadat molempiin ja sitten vain tiukat umpisolmut.eivät hierrä yhtään ja tuntuvat "istuvan" hyvin rinnoksi! :)


      • Kokeillut

        Vettä pakastuspusseihin ja solmu päähän, kestää, hölskyy, eikä maksa paljon.


    • mistä ja miten

      "Parhaimmat tissit oon saanu kun pari kortsua täyttää vedellä"

      Jep, jotain vastaavaa olen itsekkin miettinyt, kun mitä tuossa jo joku kirjoittaja sanoikin, minkä tuohon lainasin.

      Mukavasti tässä nyt tullut kommenttia aiheesta, kaiketi taas kiittää niistä! Varmana näistä on mulle nyt apua, toki edelleenkin saa kommentoida ja sanoa sanottavansa, jos jotain on. Luulisin, että ehkä on jollekkin muullekkin, tyttöilyä aloittavalle hyötyä tästä.

      Joku varmaan osaisi kertoa tässä jotain vielä rintsikoiden ostamisesta, että mitä olisi hyvä ottaa huomioon? Itse en ole niitä vielä koskaan ostanut, mutta vähän sellaiseksi mennyt tämä lysti nyt, että pitäisi myös ne rintsikat ostaa, jotta pääsee taas paremmin eteenpäin asiassa. Emäntäähän mulla ei ole, eli siltä ei nyt voi kysyä.

      • PetrusB

        Myyjiltä voi reilusti kysyä. Tulee oikea koko heti. Kaikkein kalleimmat rintsikat ovat ne vääränkokoiset, joita et voi käyttää.


    • nailoneissa

      TVssä yks likka koitti millaista olisi, jos sillä olis silarit. Se keitti riisiä (olisko ollu desi per tisu, riisi turpoaa 4kertaiseksi), jakoi tarkkaan kahteen osaan nailonnilkkasukkiin ja antoi kuivua. Kuivuttuaan kunnon solmut ja tadaa, kaks kohtuuhintaista tissiä valmiina, eivätkä ole kertakäyttöiset.

      Jos ei kaupasta kehtaa vielä hakea rintaliivejä, niin esim. huutonetistä voit huutaa tai muista nettikaupoista tilata. Huutis tulee taatusti halvemmaksi ja valinnanvaraa on mukavasti, voi ostaa pikkareitakin ja muuta mukavaa. Muillekin miehille tiedoksi, että ensiliivejäsi ostaessasi, se numero, esim. 80 on rintakehän ympäryksesi ja päätät sen kuppikoon sitten itse, esim. 80C tai C80. Kannattaa ostaa kaarituetut, tulee selvästi erilliset kummut. Eh, saattoi olla vähän turhaa infoa, mutta jos tuosta nyt olis edes yhdelle apua niin hyvä juttu.. :)

      • mistä ja miten

        Joo, no kyllä tuosta on apua ainakin yhdelle, minulle siis ainakin. Mukava, kun joku kertoi täällä noista rintsikoiden valitsemisesta. Vaikka totta on se, mitä joku jo sanoikin tuossa, että kannattaa myyjiltä kysyä. Tottahan myyjät neuvovat, kuuluu niiden työhön. Sillä sitä lähinnä kysyin tuossa yhdessä viestissä, että jotenkin tuntuisi mukavammalle mennä ostamaan niitä rintaliivejä, kun olisi edes jonkinlainen käsitys siitä, että mitä pitäisi ottaa huomioon niitä ostaessa. Kiitos teille jotka hieman asiaa valaisitte!


    • solmut päihin.

      Tulee hyvät ja sopivan raskaat, kuin oikeat rinnat. Ei ole koskaan puhjennut vaikka monta vuotta olen jo käyttänyt. Alussa kyllä pelotti, nykyään enää käy rikkoutuminen mielessäkään.
      Kokeile, eivät ole kalliit.

      • pitää kokeilla

        monta desiä on A kuppi?
        B kuppi?


      • jggjvd
        pitää kokeilla kirjoitti:

        monta desiä on A kuppi?
        B kuppi?

        Sovittelemalla ao. kuppiseen rintaliiviin selviää oikea täyttö. Mutta käytä mieluummin ilmapalloa, kestää paremmin kuin kondomi.


      • trans 50.v

        iolen 50 naim oleva trans mies.kaikenlaisia koittanut mutta mielestäni just kaks kortomkia ja kumpaankin 2 litraa vettä.on ihanan painavat ja pomppaa kävellessäkin kuin aidot.


      • ???
        trans 50.v kirjoitti:

        iolen 50 naim oleva trans mies.kaikenlaisia koittanut mutta mielestäni just kaks kortomkia ja kumpaankin 2 litraa vettä.on ihanan painavat ja pomppaa kävellessäkin kuin aidot.

        Mihin transmies tarvitsee tissejä? Oletko leikkauttanut omasi pois ja haluat sittenkin tissit takaisin.


    • nainen kyrvällä

      Parasta on kun menee naismyyjältä reilusti kyselemään rintaliivejä ja stringejä
      joihin mahtuu kulli.Löytyy apuja

      • taivastelija

        "nainen kyrvällä" "ja stringejä joihin mahtuu kulli"

        Voi kiesus teijän kanssanne......


    • tuleva isotissi

      Hormooneilla saa kivat tissit ja ne on sit aina js aidot !
      Androa ja estroa syntiin js jos ei vielä riitä silikoniaTallinnasta.

      • .....

        Tuo vaihtoehto ei käy tiiteille kun pitää mennä joskus toisten äijien kanssa saunomaan tai uimahalliin.


    • ne hormoonit

      Olen kohta 3 kuukautta ollut hormooneilla ja tissit on saanut hieman lisää massaa kun ne puristaa yhteen saa kivan rintavaon ja sopivilla liiveillä topatuilla kupeilla ja naisten avonainen tiukka paita antaa kivat aidon oloiset rinnat. Oiken muita feminoivia vaikutuksia ihon pehmeämistä ja libidon laskua lukuunottamatta en ole huomannut!

      • tipu

        Tissit saa helpoimin kun käy ostamassa bisfenoli a liimaa , bisfenoli toimii estrogeenin tapaan .


    • transtäti

      Kokeilkaapa vaseliinia 3 l pakastepussiin,mielellään kaksi pussia päällekkäin,ja aloita täyttö kulmasta.Tulee samalla kolmiomaista muotoa.Mukautuu mukavasti,jos ovat kovin isot niinkuin minulla,yli kilon kokoiset ,kannattaa sujauttaa vaikkapa ihonvärisestä satiinisesta tyynyliinasta leikattuun kulmaan,antaa lisää sitä muotoa.Joku on joskus puristellutkin niitä,tuntuvat kuulemma aidoita. Mutta mutta jos teillä on kookkaat tissit,muistakaa myös laittaa lantiolle ja reisiin vähän lisää paksuutta.Isot tissit laihassa miehen vartalossa eivät oikein toimi.Siis housuliiveihin täytettä,muotoja peliin ja on mukava kävellä ulkona kun perässä on pyöreyttä ja tissit liikkuvat mukavasti paidan alla ja rintaliivien saumat näkyvät paidan läpi

    • Vinkkinä

      Tuolta kaikenlaista rekvisiittaa. Ei tarvitse tullitätille, eikä setille selitellä, kun ostaa EU alueen sisäpuolelta...

      http://www.doreenfashions.com/

      Ja googlaten löytyy vielä lisää samoja vermeitä tarjoavia Euroopastakin

      • ..........

        Noita itsekiinnittyviä silikonitissejä löytyy todennäköisesti lähiAnttilastakin tai muista isoista tavarataloista.


    • myytkö mulle tyttöilyvarusteet?

      • Anonyymi

        Kaupastahan niitä saa.


      • Anonyymi

        Minulle on kertynyt jonkin verran vaatteita joille ei ole käyttöä. Voisin antaa niitä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on kertynyt jonkin verran vaatteita joille ei ole käyttöä. Voisin antaa niitä pois.

        Älä anna pois, pidä muistona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna pois, pidä muistona.

        Ehkä tarvitset niitä vielä kun innostut uudelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tarvitset niitä vielä kun innostut uudelleen

        Yleensä siinä käy niin että kun antaa pois niin kohta on ostettava uudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä siinä käy niin että kun antaa pois niin kohta on ostettava uudet.

        Niin olin siis luopumassa niistä mitä ei ole tullut käytettyä. Ne mitä yleensä käytän ne jää.


      • Anonyymi

        Onko sähköposti osoite oikein?. Ei tunnu menevän läpi.


      • Anonyymi

        Juu, olen noin toiminut. Ei vaan mene läpi. Pyytää yrittämään myöhemmin uudelleen. Olen yrittänyt eilen ja tänään, mutta ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olen noin toiminut. Ei vaan mene läpi. Pyytää yrittämään myöhemmin uudelleen. Olen yrittänyt eilen ja tänään, mutta ei onnistu.

        Vastaanottajan postilaatikko on täynnä ja pitää odottaa että hän tyhjentää sieltä viestejä pois jotta uusia mahtuu tilalle.


      • Löytyiskö xl kokoista korsettia ta i korselettia?


    • Anonyymi

      Suomesta ostettuna ovat kalliimpia, Amoea tai vastaava.

    • Anonyymi

      Parhaat tissit saa kun ostaa 2-4 purkkia putkiasennussilikonia ja puristaa ne kahteen jätti-ilmapalloon. Silikoni pitää kumisen ilmapallon kunnossa kauan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ostanut rintsikat ja laittanut olkatoppaukset sisään.

      • Anonyymi

        En ole koskaan harrastanut esiaviollista seksiä. Miten sinun kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan harrastanut esiaviollista seksiä. Miten sinun kohdallasi?

        En ole harrastanut muuta ku esiaviollista seksiä noin 10 kumppanin kans enkä kuulu kirkkoon. Mitä siihen sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole harrastanut muuta ku esiaviollista seksiä noin 10 kumppanin kans enkä kuulu kirkkoon. Mitä siihen sanot?

        Mutta et olekaan tuo uskis joka kirjoitti nuo joukkopostitukset.


    • Anonyymi

      hei minulla on erittäin hyvä rintojen teko-ohje ! hanki tukevinta vaahtomuovia,josta leikkaat sen kokoiset palat kuin haluat, Muotoile palat rintojen muotoiseksi terävällä veitsellä ja hioit ensin karkealla hiekkapaperilla rinnat muotoon ja lopuksia käytä hienompaa hiekkapaperia. Tuntuu aluksi vaikealta, mutta lopputulos korvaa kaiken! Nännipihan voit maalata esim. vesivärillä ja nännit valmistat tiiviistä styroksista ja maalaat punaiseksi esim. huulipunalla. Käytä liimaukseen kontaktiliimaa, jotta saat ne kiinnitettyä napakasti. Vaahtomuovi lämmittää kivasti . Löysin kirpuutorilta H-kupin rintaliivit ja tein niihin sopivat täytteet. Tuntuu mahtavalta kun isot rinnat pullottavat pisipuseron alta. Käytin tekorintoja kerran naisten uimapuvun alla ja tietysti ne vähän kostuivat , mutta painon tunne tuntui mahtavalta. Rannalla oleva nainen piti minua isorintaisena naisena ja halusi jutella, mutta en halunnut keskustella miehen äänellä.
      Tietysti minulla oli aurinkolasit silmillä ja blondin peruukki päässaä. Olo tuntui mahtavalta. Onneksi ei etumukseni pullistellut, koska olin laittanut alle tiukat pitsipöksyt. Rinnoista on ollut jatkuvaa iloa. Kannattaa nähdä vähän vaivaa... Lopputulos on mahtava! Minulla olisi jännittävää kertomista naisena seikkailuista, mutta jääköön se toiseen kertaan. Kertokaa , jos idea on hyvä !

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe