Eli oon menos 7luokalle oon 13v ja 95syntyny. mut koulus kaikki luokkalaiset vittuilee ku oon nii pitkä... oon nimittäi 180,5 cm pitkä. en kyllä usko et vittuilu johtuu mistää muusta ku nostan 67kg penkist, juoksin coopperin parhaan ajan koulus 6luokal ja en mikää läski tai ruma ja tyttö ystävä on nätti ja suosittu...
mutta jos joku osais neuvoo jotai mitä tekisin. vaihtoehtoja en itte keksi enää vaikka mietin monia= aattelin et voisin yrittää kaveerata niitten kaa mut en jaksa ku 85% 9luokalle menevesit 93 on mun kavereit... ja mut on erotettu jo 2koulust väkivallan takii nii mutsi ei tykkäis jos kävisin taas rähisee
koulussa vittuillaan
15
2250
Vastaukset
- einarise ei
sää valitat mun tutun poika on nyt jottai 12v se kävi tääl se asuu ruottis se on jottai 183 pitkä ja sill on jalka 45 numeron kenkä ajattele tolle kun sen luokkakaverit alkais mitä karmeeta tapahtuis se painaakin jottain 90kg ajattele sen luokan pojat kun kysyin on jottain 150-170cm pisimmät ton 170cm ja painavat jottai 40-50kg . sehän pusertaa ne kasaan niille tulee kakka housuun kun se rutistaa niitä. on se ihan kigi siellä sehän tekee ihan mitä lystää, ne kumartaa sille se on ihan rane hei snaijaaks sä.
- yksvaann
Ku ei sun pituus mikään huono juttu oo.
Jos joku vähän piikittelee pituudest niin ota läpällä.
Ole muiden kaveri. - 94_
Ääh, ne ovat vaan kateellisia sulle, kun olet hyvä monessa asiassa ja sinulla on nätti ja suosittu tyttöystävä. Minulle myös vittuillaan turhimmistakin asioita koska ovat kateellisia minulle jostain (Äitini sanoi näin).
Mua tosiaan ottaa hermoille nää pellet jotka vittuilee kateudensa takia. väkivaltaa käytin myös usein alakoulussa. Kun pääsin 7lk minulle vittuili jopa 9lk joku poikaporukka. Myös moni tuntematon 7luokkalainen puhui mulle silleen vittumaisesti ulkonäöstäni ja kaikesta.
Pari kertaa nyrkki heilui 7lk. Saa nähdä miten 8lk menee..
Sulle neuvoksi että yritä sopia nämä jutut niitten vanhojen luokkalaistesi kanssa, ensinnäkin siitä syystä etteivät ala puhua sinusta paskaa muille. Ole jatkossa niille ystävällinen.ja että niillä ei oo mitään mahkuja sua vastaan ja että yrittävät ymmärtää oman parhaansa ja ettei sua kiinnoistais rähistä
ja jos ei muu auta niin nauhoita kännykällä ja toimita nauhoite nimettömänä koulun kuraattorille.....ja nauhan loppuun sanot kenen kanssa keskustelit.....
nyrkki on toinen keino,itse olin 145cm pitkä kun menin 7lk,luokkakaverini eivät pitäneet minusta ja ysitkiusas,mutta vaikka olin pieni se ei ollut este,pistin kaksi ysiä nurin komautin nenät verille ja se siitä,ne sai älkkää kun ne oli ensin laittanu mut flipperiin,sn jälkeen musta tuli koulussa legenda,omantienkulkija jota ei kannattanut ärsyttää ensimmäinen henkilö josta uudet seiskat sai kuulla,ja josta varoiteltiin
XD pituudella ei oo väliä muista se,voima ratkaisee
- comaaa
No myöhemmin se pituus on vaa plussaa :DDD
- ehkäamis
mätki turpaan niitä vittuilioita.
"väkivalta lopettaa vittuilun" - poikaaaa-
Sinä et todellakaan ole pitkä ! Tiedän monta sinun ikäistä, jotka ovat paljon pidempiä...
Ja jos he rupeavat vittuilemaan pistä niitä turpaan niin loppuu se vittuilu !!! - ghyyyyy
Nostat 67kg penkistä?
seuraavan kerran kun joku vittuilee nii lauo suorilta turpaan - mikael suomi
Vittu oot pelle iha oikeesti, vittu oot homo vedä vittu päähä saatanan huipelo homo
- J33. lihaksikas lösö
"Eli oon menos 7luokalle oon 13v ja 95syntyny. mut koulus kaikki luokkalaiset vittuilee ku oon nii pitkä... oon nimittäi 180,5 cm pitkä. en kyllä usko et vittuilu johtuu mistää muusta ku nostan 67kg penkist, juoksin coopperin parhaan ajan koulus 6luokal ja en mikää läski tai ruma ja tyttö ystävä on nätti ja suosittu... "
Hahahah... Mihin 13 vuotias pituuden ylihuipentuma tarvitsee tyttö-ystävää? Eihän se sovi sen enempää sulle kuin 20 pojallekaan kun te kummatkin olette vielä lapsi sekä teini.
Kasva aikuiseksi ja mene sitten hakemaan seuraa, nyt voit leikkiä vielä pallon kanssa pihalla jne.
ja hei.. älä pilkkaa läskejä jos eivät hekään pilkkaa sinua.- J33*
"Ääh, ne ovat vaan kateellisia sulle, kun olet hyvä monessa asiassa ja sinulla on nätti ja suosittu tyttöystävä. Minulle myös vittuillaan turhimmistakin asioita koska ovat kateellisia minulle jostain (Äitini sanoi näin)."
Just just.. vai ihan kateellisia. Kuka ottaa tosissaan jonkun 13-20v pojan "seurustelun"? Ah ha hahaa!
Sinun äitisi näköjään kannattaa jo nuorena huoraamista. Se sinun nätti tyttösi lienee sitten aloittanu ilotytön hommat aikaisin.
Missäs sen parittaja on?
- ...
mua ärsyttä se että kaks meijen uokkalaista koko ajan jotain vittuuu supisee koko ajan kahestaa ja kattoo mua niiku olisin jostain toiselta planeetalta tullu saatana joku uukalainen-.- ;o ja sitten ne on muka mun rakkaita ystävii.... HAISTAKOON vitut molemmat paskanpuhujat... voi sanoo niiku päin naamaa jos joku kert niin paljon ärsyttää -.- -.- -.-
- Anonyymi
Häh minne
- Anonyymi
ei pahalla mut vhä tuntuu et flexailet elämälläs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232