Ostohalua olis kyseiseen puhelimeen...
Asialliset tarjoukset sähköpostilla: [email protected]
Ostetaan Motorola t720
6
210
Vastaukset
- Sasa
Hei! Minulla olis kaupan ko. puhelin, keväällä 03 ostettu joten takuutakin löytyy vielä. Puhelin on täysin kunnossa ja laturin olen juuri siihen uusinut. Jos sinulla on vielä kiinnostusta, niin ota yhteyttä ja neuvotellaan hinnasta!
- Nimetön
mäpä tiiän kuka sä oot:D sä oot se juuso savonlinnasta? eiks vaa;) kylläpä on sattuma
- .JK.
no jippii, hienoa. :D
- Nimetön
.JK. kirjoitti:
no jippii, hienoa. :D
säki tiiät minut..muttet tunne. mä tiiän sust enemmän kuin uskotkaan:D:D heh heh
- *JK*
Nimetön kirjoitti:
säki tiiät minut..muttet tunne. mä tiiän sust enemmän kuin uskotkaan:D:D heh heh
Hieno juttu, kerro lisää.
- Nimetön
*JK* kirjoitti:
Hieno juttu, kerro lisää.
no okei kerron lisää...sä taidat tietään mun hyvän kaverin aika hyvin...mä asun sellaisessa paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin mun etunimi...varmaan kertoo paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389