Pyykkivarkaat

Ninotschka

Nyt meni kyllä yli! Tästä aiheesta on varmaan joskus aikaisemminkin täällä kirjoitettu mutta nyt on pakko avautua. Siis nämä v***n pyykkivarkaat. Asun Tampereella opiskelijaasunnossa ja meidän talossa on tietenkin yleinen pyykkitupa ja kuivaushuoneet.

Muutettuani viime syksynä ko. taloon olen käyttänyt säännöllisesti pesutupaa ja kuivaushuonetta, koska itselläni ei ole pyykkikonetta ja kämpässä (pieni) ei viitsi kuivata vaatteita. Pyykkituvassa on ohjeet joissa muistutetaan myös siitä, ettei toisten pyykkejä saa viedä, ja jos vahingossa ottaa esim narulta toisen pyykkejä, ne pitää luonnollisesti palauttaa.

Joskus olen kuullut että joiltakin on hävinnyt pyykkejä kuivaushuoneesta, mutta enpä ole kovin vakavasti sitä ottanut. Mutta nyt oon alkanut ottamaan. Joskus viime keväänä epäilin että kuivaushuoneesta oli hävinnyt mun pikkareita muutamia kertoja. Sen verran paljon niitä kuitenkin on ja monia samanlaisia, etten ollut varma.

Nyt tällä viikolla tuli sitten pommi. Olin pyykännyt illalla koneellisen lähinnä alusvaatteita ja pannut ne kuivumaan kuivaushuoneeseen. Seuraavana iltana kun menin hakeen pyykkejä huomasin että KAIKKI narulla olleet stringini (6 tai 7 kpl)oli pöllitty. Ja vielä parhaita ja kalleimpia stringejä mitä mulla on. Siis v*****aa. Nyt oon varma että talossa on joku pyykki/pikkarivaras ja todennäköisesti multa oli keväälläkin viety niitä. Ärsyttää yleisestikin, mutta erityisesti se että meni parhaat ja mistä eniten tykkäsin. Olis vienyt joskus muullon vaikka niitä Henkkamaukan halpiksia joilla ei oo niin väliksi.

Pakko ilmeisesti ruveta kuivaamaan ainakin pikkarit omassa asunnossa.

Anteeksi tää vuodatus, mutta onko muille tapahtunut vastaavaa?

50

5499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkari...

      vei pikkupöksysi ja nyt nuuhkii ja fantasioi kenen päälle ne ovat olleet. Pervoja riittää.

    • tokikin

      Nykyisenä maailman aikana täytyy olla oikein ohjeet, ettei toisen pyykkejä saa ottaa.Mitenkäpä muutenkaan. Mutta entäpä omakotitalo, pitäisikö sielläkin olla portinpielessä kyltti:Pyykit jotka kuivuvat narulla, ovat tämän talon asukkaiden. Uskompa kuitenkin,että siitä huolimatta niitä häviäisi.Ja kukapa sitä, kun kerran asiakseen ottaa, mitään lumppuja veisi, vaan parhaat päältä.
      Eli kuivailehan vaatteesi,jotka varmuudella haluat pitää, sisätiloissa.Sitä se on nykyään.

    • Walerina

      Minulle ei ole vastaavaa tapahtunut asuntolassa, koska olen ollut tämän asian suhteen varovainen... Ja kuinkas ollakaan viime syksynä oli meidän asuntolasta pöllitty joltain alusvaatteita ja sitten oli asuntolanhoitaja laittanut ilmoituksen, että ne pitää palauttaa, koska kyseessä varkaus ja toimenpiteisiin ryhdytään ellei niitä palauteta. En tiedä miten tuossa sitten kävi, mutta toivottavasti omistaja sai alusvaatteensa takaisin.

      Mutta sen tiedän, etten vaatteita jätä kuivaushuoneeseen, vaan kannan ne omaan kämppään kuivumaan heti kun kone on pessyt pyykkini. Nimittäin minun on niin hankala löytää vaatteita joista tykkään, vaikka olenkin vartaloltani hoikka. Lisäksi vaatteet maksaa ihan kivasti, niin olisi aika kova isku kukkarolle, jos joutuis uusimaan lähes koko vaatevaraston...

      Ja ikävä kyllä, mutta suomalainen rehellisyys ja sisu on katoavaa kansanperinnettä. :( Suomalaisiin ei voi enää luottaa. Kehenkään ei voi luottaa -paitsi itseensä. Ihmisistä on tullut epärehellistä sakkia, joka ajaa vain omaa etua. Oluita ja muita juomia pöllitään ravintoloissa toisilta asiakkailta, vaatteita viedään kuivaushuoneista, kaupoista näpistetään... Nykymeno on tällaista. Ei voi muuta kuin ihmetellä.

      Mutta virheistä oppii ja toivottavasti mitään tällaista ei enää sinulle tapahdu! Ole varovainen vaatteittesi kanssa!

      • Uus-suomalaiset

        Ne on niitä pyykkivarkaita. Ei vanhasuomalaiset ja varsinkaan persut mitään pyykkejä varastele. Kyllä on persut vieläkin rehellistä ja sisukasta kansanosaa. Tulee vaan noita uus-suomalaisia pilaamaan hyvän ajopuuteorian.


      • Ei vaan
        Uus-suomalaiset kirjoitti:

        Ne on niitä pyykkivarkaita. Ei vanhasuomalaiset ja varsinkaan persut mitään pyykkejä varastele. Kyllä on persut vieläkin rehellistä ja sisukasta kansanosaa. Tulee vaan noita uus-suomalaisia pilaamaan hyvän ajopuuteorian.

        nimenomaan nämä nykyajan viherpiipertäjä-homostelija-hasistelijat niitä vie.


    • et voi olla

      noin yksinkertainen??? Olet varmaan lukenut noista perversseistä jotka eivät muuta tarvitse kuin pikkuhousuja saadakseen orkkuja...? taikka myyvät niitä jossai, ostavat niitä pervertikot ja maksavat vieläpä hyvin niistä kun ovat käytettyjä. Eipä uskoisi että joku on vielä niin tyhmä että kuivattelee yhteisissä tiloissa alusvaatteitaan, ei uskoisi ei. Mutta kai se sitten niin on että se vielä uskottava on.
      Tyhmästä päästä saa sitten kärsiäkin koko ruumis, muista se.

      • pyykkituvassakin

        Samaa tuumailin minäkin,, siis kaiken muun pyykin kuivattamisen ymmärrän yleisissä kuivaushuoneissa, mut ei tulisi mieleenkään levitellä alusvaatteita kokotalon nähtäväksi... vaikka alusvaatteeni kyllä katseet kestäisikin.


      • häpeää puolestasi

        Todella alhaista aiheuttaa toiselle vielä enemmän kurjaa oloa -kuinka ilkeä voit ollakaan!

        Se, että kaikki ei usko tämän maailman olevan ihan sairas, ei tee tästä paikasta yksinkertaista tai huonompaa -päinvastoin.


      • selitellä
        häpeää puolestasi kirjoitti:

        Todella alhaista aiheuttaa toiselle vielä enemmän kurjaa oloa -kuinka ilkeä voit ollakaan!

        Se, että kaikki ei usko tämän maailman olevan ihan sairas, ei tee tästä paikasta yksinkertaista tai huonompaa -päinvastoin.

        kun menee hieman överiksi tuo juttu? Jos totuus sattuu, niin siittä sitten vaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, muista se. Hävetä saat ihan rauhassa jos siitä on sinulle jotain iloa :)


      • niin ON
        selitellä kirjoitti:

        kun menee hieman överiksi tuo juttu? Jos totuus sattuu, niin siittä sitten vaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, muista se. Hävetä saat ihan rauhassa jos siitä on sinulle jotain iloa :)

        minäkin huomannut että ilkeys kääntyy aina itseään vastaan- joten voi sinua varas rukka!


    • äää-Nimimerkki on jo rekist...

      Käytä kuivausrumpua tai kanna pyykit kämppääsi tai parvekkeelle kuivamaan..

    • vietiin..

      Käsittämätöntä. Omat alushousuni (4 kpl) vietiin, vaikka ihan jokaikisessä oli tumma rusketusraita ja ominaishaju, joka ei lähtenyt edes 90 asteen pesussa. Epäilen talon vanhaa piikaa.

    • paitsi

      Muutossa tavarat pölyynty ja pestiin vaatteet ja muut ja vietiin yht. kuivaushuoneeseen kuivumaan.

      Meiltä vietiin KAIKKI ( käyttövaatteet ja petivaatteet, sekä pyyheliinat)!

      Vain karatepuku ei ollut kelvannut.

      Yhden tutun lakanan bongasin myöhemmin narulla kuivamassa. Yltympäri koirankarvoissa.

    • liiankin

      Jos asut hyvin lähellä Kalevan asuinaluetta ja uimahallin vieressä, kehoitan sinua pikemmiten ottamaan yhteyttä poliisiin, Itse jätin kyseisestä paikasta joskus jopa rikosilmoituksen, niin kyllästynyt olin pervoon kanssa-asujaan.

      Luulen, että sama sairas mieli on asialla sinunkin tapauksessasi. Jos kaikki joilta alusvaatteita on kähvelletty tekisivät ilmoituksen, nää sairaat yksilöt voitaisiin ehkä saada kiinnikin joskus.

      Minulle auttoi muutto pois koko kaupungista ja oma kuivausteline.

    • Runkutirunkuti

      Vähän sulla on kyllä ollut älliä päässä, että olet pöksysi vienyt yleiseen kuivaushuoneeseen. Tai sitten saat kiksit siitä, että joku tumputtaa sun pöksyilläs.

      Stringit, persvaoonpuhdistusnarut kuivuu kyllä nopeasti sisätiloissakin pikkupyykeille tarkoitetussa kuivaustelineessä.

      Kas, kun mulla ei ole tullut mieleen viedä G-kupin rintsikoitani yleisiin tiloihin kuivumaan... (Parhaimmat maksavat yli sata euroo per kuppipari).

      Onko järjenkäyttö kielletty?

    • natinatinati

      Joku opiskelijaneitonen on narulta saanut itselleen hienoja pikkupöksyjä itsensä ja mahdollisen poikaystävän iloksi.
      Luulen että varas oli köyhä opiskelijatyttö joka vieläkin stringejä käyttäessään ajattelee uskomatonta tuuriaan kuivaushuoneessa löydettyään upeita alusvaatteita... ilmaiseksi. Luultavasti myös kertoo ystävilleen "joku idiootti jättänyt... tuskin jättää toiste"- tyylisiä leveilyjä.

      • kutiaa

        Sai vähän vaikutelmaa, että olet itsekin...

        Vielä sairaampaa mielestäni kuvitella, että joku ottaisi omaan käyttöön toisen alushousuja!!! Jokainenhan tietää että hienopesussa ei lähde tietyt pöpöt -joten ONNEA vaan valitsemallesi ajatusmallille!


      • jep-
        kutiaa kirjoitti:

        Sai vähän vaikutelmaa, että olet itsekin...

        Vielä sairaampaa mielestäni kuvitella, että joku ottaisi omaan käyttöön toisen alushousuja!!! Jokainenhan tietää että hienopesussa ei lähde tietyt pöpöt -joten ONNEA vaan valitsemallesi ajatusmallille!

        Mulla on useampi pari kaverin boksereita, hyvät alushousut ne on. Kaveri lainasi boksereitaan mulle ja ne jäi mun kaappiin.


    • KUIVATA VAATTEET

      asunnossa. Minä en jätä mitään kuivaushuoneeseen.
      Kuivausrummussa kuivaan lakanat ym. Pitovaatteet
      tuon asuntoon ei ne siellä kauaa kuiva. Parempi
      kuin, että ne vietäis. Se on vaarana isoissa
      kerrostaloissa.

      • Tietoa on

        Multa on myös viety pikkareita tuolta samasta Kalevan uimahallin viereisestä opiskelija-asuntolasta mutta väittäisin että samanlaista on ollut aina eikä siinä poliisi auta.

        Fetissi naisten pikkareihin on tutkitusti miehillä yleinen, siis suurella osalla miehistä on se joten ei se sinänsä sairasta ole. Ne jotka noita pikkareita vie on kuitenkin sellaisia tyyppejä joilla fetissi ja seksihalut hallitsee ihmistä eli ei ne pahuuttaan tai ilkeyttään niitä vie vaan saattaa katua sitä todella paljon mutta ovat pakkomielteensä orjia. Vähän niin kuin narkomaanit. Eivät vaan pysty lopettamaan.

        Ja koska se on vähän niin kuin sairaus sitä pitää ymmärtää eikä paheksua. Vituttaahan se, kun pikkarit katoaa (vitutti muakin) mutta ei ne sille mitään voi. Ja mitä näitä fetisistejä olen tavannut niin ei ne mitään surkeita luusereita yleensä ole vaan ihan tavallisia miehiä. Yhtä hyvin varas voi olla sinun poikaystäväsi. Etkö usko? En minäkään uskonut kunnes löysin ihan tavallisen miesystäväni salaisen pikkarivaraston. Silloin oli pakko vähän perehtyä siihen mistä tässä ilmiössä oikeasti on kyse.


      • sairaita
        Tietoa on kirjoitti:

        Multa on myös viety pikkareita tuolta samasta Kalevan uimahallin viereisestä opiskelija-asuntolasta mutta väittäisin että samanlaista on ollut aina eikä siinä poliisi auta.

        Fetissi naisten pikkareihin on tutkitusti miehillä yleinen, siis suurella osalla miehistä on se joten ei se sinänsä sairasta ole. Ne jotka noita pikkareita vie on kuitenkin sellaisia tyyppejä joilla fetissi ja seksihalut hallitsee ihmistä eli ei ne pahuuttaan tai ilkeyttään niitä vie vaan saattaa katua sitä todella paljon mutta ovat pakkomielteensä orjia. Vähän niin kuin narkomaanit. Eivät vaan pysty lopettamaan.

        Ja koska se on vähän niin kuin sairaus sitä pitää ymmärtää eikä paheksua. Vituttaahan se, kun pikkarit katoaa (vitutti muakin) mutta ei ne sille mitään voi. Ja mitä näitä fetisistejä olen tavannut niin ei ne mitään surkeita luusereita yleensä ole vaan ihan tavallisia miehiä. Yhtä hyvin varas voi olla sinun poikaystäväsi. Etkö usko? En minäkään uskonut kunnes löysin ihan tavallisen miesystäväni salaisen pikkarivaraston. Silloin oli pakko vähän perehtyä siihen mistä tässä ilmiössä oikeasti on kyse.

        Fantasioitasi..vai että melkein jokaisella miehellä on tämmöinen fetissi..hehheh..

        Kerro tarkemmin kun näytät olevan pikkuhousu perversioihin perehtynyt :) ; missä ikäluokassa , missä ammatissa , kuinka koulytetuilla miehillä esiintyy kyseistä fetissiä..tutkimusta ja faktaa peliin :)..

        Mitäs fetissejä olet muita tavannut..liikutko hieman omituisissa piireissä ?


      • viestiketjun
        Tietoa on kirjoitti:

        Multa on myös viety pikkareita tuolta samasta Kalevan uimahallin viereisestä opiskelija-asuntolasta mutta väittäisin että samanlaista on ollut aina eikä siinä poliisi auta.

        Fetissi naisten pikkareihin on tutkitusti miehillä yleinen, siis suurella osalla miehistä on se joten ei se sinänsä sairasta ole. Ne jotka noita pikkareita vie on kuitenkin sellaisia tyyppejä joilla fetissi ja seksihalut hallitsee ihmistä eli ei ne pahuuttaan tai ilkeyttään niitä vie vaan saattaa katua sitä todella paljon mutta ovat pakkomielteensä orjia. Vähän niin kuin narkomaanit. Eivät vaan pysty lopettamaan.

        Ja koska se on vähän niin kuin sairaus sitä pitää ymmärtää eikä paheksua. Vituttaahan se, kun pikkarit katoaa (vitutti muakin) mutta ei ne sille mitään voi. Ja mitä näitä fetisistejä olen tavannut niin ei ne mitään surkeita luusereita yleensä ole vaan ihan tavallisia miehiä. Yhtä hyvin varas voi olla sinun poikaystäväsi. Etkö usko? En minäkään uskonut kunnes löysin ihan tavallisen miesystäväni salaisen pikkarivaraston. Silloin oli pakko vähän perehtyä siihen mistä tässä ilmiössä oikeasti on kyse.

        ylös kertoaksesi ..hmmmm..opettavaisenkö tarinan ?..

        Oletko hieman hidas liikkeissäsi ?..menikö vuosi miettiessä , kirjoittaisinko vai en ..hehhehhheehe


      • tällä palstalla
        Tietoa on kirjoitti:

        Multa on myös viety pikkareita tuolta samasta Kalevan uimahallin viereisestä opiskelija-asuntolasta mutta väittäisin että samanlaista on ollut aina eikä siinä poliisi auta.

        Fetissi naisten pikkareihin on tutkitusti miehillä yleinen, siis suurella osalla miehistä on se joten ei se sinänsä sairasta ole. Ne jotka noita pikkareita vie on kuitenkin sellaisia tyyppejä joilla fetissi ja seksihalut hallitsee ihmistä eli ei ne pahuuttaan tai ilkeyttään niitä vie vaan saattaa katua sitä todella paljon mutta ovat pakkomielteensä orjia. Vähän niin kuin narkomaanit. Eivät vaan pysty lopettamaan.

        Ja koska se on vähän niin kuin sairaus sitä pitää ymmärtää eikä paheksua. Vituttaahan se, kun pikkarit katoaa (vitutti muakin) mutta ei ne sille mitään voi. Ja mitä näitä fetisistejä olen tavannut niin ei ne mitään surkeita luusereita yleensä ole vaan ihan tavallisia miehiä. Yhtä hyvin varas voi olla sinun poikaystäväsi. Etkö usko? En minäkään uskonut kunnes löysin ihan tavallisen miesystäväni salaisen pikkarivaraston. Silloin oli pakko vähän perehtyä siihen mistä tässä ilmiössä oikeasti on kyse.

        on sentään joku, jolla on oikeaa tietoa vaikeasta ja runsaasti ennakkoluuloja herättävästä asiasta. Kiitos rohkeudestasi.


      • Vivahteita
        sairaita kirjoitti:

        Fantasioitasi..vai että melkein jokaisella miehellä on tämmöinen fetissi..hehheh..

        Kerro tarkemmin kun näytät olevan pikkuhousu perversioihin perehtynyt :) ; missä ikäluokassa , missä ammatissa , kuinka koulytetuilla miehillä esiintyy kyseistä fetissiä..tutkimusta ja faktaa peliin :)..

        Mitäs fetissejä olet muita tavannut..liikutko hieman omituisissa piireissä ?

        Harjoittele vielä vähän sisälukutaitoasi ja tule sitten uudelleen koneen ääreen, jos vielä katsot, että sinulla on kommentoitavaa. Nimimerkki "tietoa on" kirjoitti, että SUURELLA osalla miehistä on tuollainen taipumus. Se ei ole sama kuin SUURIMMALLA osalla miehistä saatikka sama kuin MELKEIN KAIKILLA miehillä.

        Eikä taipumus vielä edes tarkoita sitä, että toteuttaisi yhtään mitään. Kaikki pikkuhousufetissiin kiinnittyneet eivät VARASTA toisten pikkareita. Kaikki pedofiilit eivät koskaan käy käsiksi yhteenkään lapseen. Tavallisilla perheenisillä saattaa olla rankkoja raiskauskuvitelmia, silti he eivät kyttää puistossa puskan suojassa raiskatakseen ensimmäisen näkemänsä naisen. Monet naiset harrastavat fantasioissaan rankkaa ryhmäseksiä. Sellaisetkin ihmiset, joilla on jotenkin poikkeava tai jopa häiriintynyt seksuaalivietti, saattavat, ylläri sinulle, ymmärtää oikean ja väärän eron.


      • Varsin
        Vivahteita kirjoitti:

        Harjoittele vielä vähän sisälukutaitoasi ja tule sitten uudelleen koneen ääreen, jos vielä katsot, että sinulla on kommentoitavaa. Nimimerkki "tietoa on" kirjoitti, että SUURELLA osalla miehistä on tuollainen taipumus. Se ei ole sama kuin SUURIMMALLA osalla miehistä saatikka sama kuin MELKEIN KAIKILLA miehillä.

        Eikä taipumus vielä edes tarkoita sitä, että toteuttaisi yhtään mitään. Kaikki pikkuhousufetissiin kiinnittyneet eivät VARASTA toisten pikkareita. Kaikki pedofiilit eivät koskaan käy käsiksi yhteenkään lapseen. Tavallisilla perheenisillä saattaa olla rankkoja raiskauskuvitelmia, silti he eivät kyttää puistossa puskan suojassa raiskatakseen ensimmäisen näkemänsä naisen. Monet naiset harrastavat fantasioissaan rankkaa ryhmäseksiä. Sellaisetkin ihmiset, joilla on jotenkin poikkeava tai jopa häiriintynyt seksuaalivietti, saattavat, ylläri sinulle, ymmärtää oikean ja väärän eron.

        Sairas ihminen ..älä viitsi saivarrella


      • Tietoa on
        Vivahteita kirjoitti:

        Harjoittele vielä vähän sisälukutaitoasi ja tule sitten uudelleen koneen ääreen, jos vielä katsot, että sinulla on kommentoitavaa. Nimimerkki "tietoa on" kirjoitti, että SUURELLA osalla miehistä on tuollainen taipumus. Se ei ole sama kuin SUURIMMALLA osalla miehistä saatikka sama kuin MELKEIN KAIKILLA miehillä.

        Eikä taipumus vielä edes tarkoita sitä, että toteuttaisi yhtään mitään. Kaikki pikkuhousufetissiin kiinnittyneet eivät VARASTA toisten pikkareita. Kaikki pedofiilit eivät koskaan käy käsiksi yhteenkään lapseen. Tavallisilla perheenisillä saattaa olla rankkoja raiskauskuvitelmia, silti he eivät kyttää puistossa puskan suojassa raiskatakseen ensimmäisen näkemänsä naisen. Monet naiset harrastavat fantasioissaan rankkaa ryhmäseksiä. Sellaisetkin ihmiset, joilla on jotenkin poikkeava tai jopa häiriintynyt seksuaalivietti, saattavat, ylläri sinulle, ymmärtää oikean ja väärän eron.

        Kiitos sinulle, edellinen kommentoija. Joku sentään ymmärtää luettua tekstiä toisin kuin sinua edellinen kirjoittaja. Kuten jo selititkin, en tosiaan sanonut, että tuollainen fetissi on melkein kaikilla tai suurimmalla osalla miehistä. Suuri osa miehistä tarkoittaa ihan muuta.

        Tämä aiempi hieman lukutaidoton kommentoija kaipasi faktatietoa, joten tässä nyt informaatiota fetisismistä:

        "Fetissi voi olla asia, joka kulttuurisesti on ladattu vahvalla symboliikalla. Esimerkiksi musta nahka on yleinen fetissi, joka kulttuurisesti assosioituu voimaan, valtaan ja hallitsevuuteen. Samoin yleinen fetissi ovat esimerkiksi naisten alusvaatteet symboloiden naiseutta, naisellisuutta ja naisen intiimejä ruumiinosia ja seksuaalisuutta."

        Suosittelisin kaikille hieman laajempaa perehtymistä seksuaalisuuden erilaisiin muotoihin, jottei kenenkään tarvitse häpäistä itseään laukumalla aivan typeriä kommentteja julkisesti.

        Lisää voit lukea vaikkapa Setan sivuilta:
        http://www.seta.fi/fi/setafi4h.htm


      • Tietoa on
        viestiketjun kirjoitti:

        ylös kertoaksesi ..hmmmm..opettavaisenkö tarinan ?..

        Oletko hieman hidas liikkeissäsi ?..menikö vuosi miettiessä , kirjoittaisinko vai en ..hehhehhheehe

        Nimimerkki "viestiketjun" yrittää ilmeisesti jonkinlaista halventavaa huumoria, mutta eipä tuo oikein pure. Ei, en varsinaisesti kaivanut yli vuoden vanhaa ketjua esiin. Internetin luonteeseen nyt vain kuuluu, että mikä on kerran kirjoitettu julkisuuteen, pysyy siellä, ja voi tulla vastaan vuosia myöhemmin vaikkapa hakukoneiden kautta. Internetissä keskustelu on alati jatkuvaa, ja voi jatkua vuosien rajojen ylitse. Ilmeisesti tämän ymmärtäminen on joillekin ihmisille melko vaikeaa.

        Minun viestilläni oli sentään jokin tarkoitus. Hyvällä syyllä voisi kysyä, mitä lisäarvoa sinun viestisi tuo. Koska et selvästi ole syvämietteistä tyyppiä, en kuitenkaan kysy sinulta mitään, koska mikään sinunkaltaisesti älykääpiön sanoma ei ole kiinnostavaa, eikä tarpeellista tämän maailman kannalta.


      • naurattaahaahhaaaa
        Tietoa on kirjoitti:

        Nimimerkki "viestiketjun" yrittää ilmeisesti jonkinlaista halventavaa huumoria, mutta eipä tuo oikein pure. Ei, en varsinaisesti kaivanut yli vuoden vanhaa ketjua esiin. Internetin luonteeseen nyt vain kuuluu, että mikä on kerran kirjoitettu julkisuuteen, pysyy siellä, ja voi tulla vastaan vuosia myöhemmin vaikkapa hakukoneiden kautta. Internetissä keskustelu on alati jatkuvaa, ja voi jatkua vuosien rajojen ylitse. Ilmeisesti tämän ymmärtäminen on joillekin ihmisille melko vaikeaa.

        Minun viestilläni oli sentään jokin tarkoitus. Hyvällä syyllä voisi kysyä, mitä lisäarvoa sinun viestisi tuo. Koska et selvästi ole syvämietteistä tyyppiä, en kuitenkaan kysy sinulta mitään, koska mikään sinunkaltaisesti älykääpiön sanoma ei ole kiinnostavaa, eikä tarpeellista tämän maailman kannalta.

        kato pikkasen milloin tuo aiempi oli kirjoitettu, vai eikö sillä ole merkitystä sulle?
        Hiihaahiihaa kyllä nyt on hauskaa.;D


    • sinisilmäinen köyhä

      Asutko kenties Kalevassa? Sieltä ne liivit ja housut minultakin vietiin. Olin sen verran vittuuntunut asiasta, että jätin jopa rikosilmoituksen. Suosittelen samaa sinulle. Voihan olla että asialla tyyppi joka majailee siellä ties kuinka monetta vuotta jo. Jospa vihdoin saisivat sen pervon kiinnikin. Ja tämä todellakin tiesi mitä haki ja haki ne vielä yöaikaan, sen varran saatiin toimiaan rajattua seuraamalla. Oisko jo vihdoin syytä asentaa näihin julkisiin tiloihin valvonta? Omatoiminen partiointikin voi auttaa. Pistäkää syötti, ja väijykää seuraava yö.

      • edell.

        Huomaatko muuten mikä syytösten ryöppy tulee, kun ilmoitat tapahtuneesta. Näitä pöllijöitä on sitten ilmeisesti vähän enemmänkin. Juuri näitä samoja tyyppejä, jotka töissä ilmoittaa että söi toisen eväät kun niissä ei ollut nimeä!!! Ihan kun ei muuten olisi tienyt etteivät ole omansa.

        Ja juuri nämä pöllintägeenin omaavat ovat ensin äänessä sättimässä typeräksi, kun erehdyt luottamaan ihmiseen. Joten mietihän siitä lähipiiristä. Ketkä nousi takajaloille saman tien???


      • Sinä
        edell. kirjoitti:

        Huomaatko muuten mikä syytösten ryöppy tulee, kun ilmoitat tapahtuneesta. Näitä pöllijöitä on sitten ilmeisesti vähän enemmänkin. Juuri näitä samoja tyyppejä, jotka töissä ilmoittaa että söi toisen eväät kun niissä ei ollut nimeä!!! Ihan kun ei muuten olisi tienyt etteivät ole omansa.

        Ja juuri nämä pöllintägeenin omaavat ovat ensin äänessä sättimässä typeräksi, kun erehdyt luottamaan ihmiseen. Joten mietihän siitä lähipiiristä. Ketkä nousi takajaloille saman tien???

        Olet vainoharhainen hullu , typerine kirjoituksinesi..ei se sen kummenpaa ole .

        omakohtaisesti ..vaikka ääntä pidänkin...ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut vitun tonnikeijun stringit .


      • vaivautua vastaamaan
        Sinä kirjoitti:

        Olet vainoharhainen hullu , typerine kirjoituksinesi..ei se sen kummenpaa ole .

        omakohtaisesti ..vaikka ääntä pidänkin...ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut vitun tonnikeijun stringit .

        Taas yksi kalikka kalahti....lisää allekirjoittajia?


      • vähä-älyinen ?
        vaivautua vastaamaan kirjoitti:

        Taas yksi kalikka kalahti....lisää allekirjoittajia?

        Tämä on keskustelupalsta ..jossa voi kommentoida/vastata aiheisiin.

        Eikö täällä olisikin kovin hiljaista jos kukaan ei kirjoittelisi :).
        Tosin tuo kalikka kalahti toteamuksesi on typerimmästä päästä , mitä olen täällä vähään aikaan lukenut.


      • jatka vaan
        vähä-älyinen ? kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta ..jossa voi kommentoida/vastata aiheisiin.

        Eikö täällä olisikin kovin hiljaista jos kukaan ei kirjoittelisi :).
        Tosin tuo kalikka kalahti toteamuksesi on typerimmästä päästä , mitä olen täällä vähään aikaan lukenut.

        Mikä tekee vähä-älyisen? Jaa sekö, että sen osaa kirjoittaa ja osoittaa toiselle? Hmmm....ehkäpä.


      • ilman..
        jatka vaan kirjoitti:

        Mikä tekee vähä-älyisen? Jaa sekö, että sen osaa kirjoittaa ja osoittaa toiselle? Hmmm....ehkäpä.

        Selittelemistä..:(.. Jatkan toki , häiritseekö ?


    • partio liikkeellä

      Jihaa! Meille narahti eilen yksi pyykkivaras. Seurattiin sitä ulkoa käsin laitteilla, ja kantoi mukanaan likkakaverin kukkapikkareita. Huomenna tehdään rynnäkkö asuntoon ja otetaan vaikka virkavalta apuun.

    • Neighbor

      Multa vietiin joskus kledjuja, samoin mun systeriltä ja muulta perheeltä. Asuttiin silloin vastavalmistuneessa, uudessa kerrostalossa. Multa vietiin muun muassa ihana aamutakki, josta oikeasti tykkäsin.

      Sitä en ole lakannut hämmästelemästä, että kun asun nykyään yhdessä PK-seudun pahimmista alueista jossa rikollisuus rehottaa ja työttömyys ynnä muut on enemmän sääntö kuin poikkeus, multa ei ole kertaakaan viety yhtään vaatetta kuivaushuoneesta. Sen sijaan naapurin mukava täti mankeloi lakanani aina, kun olen jättänyt ne sinne kuivumaan. Kerran ihmettelin hänelle itselleen että kuka mun vaatteet oikein mankeloi, hän kertoi tunnistaneensa ne mun vuodevaatteiksi ja oli siis mankeloinut ne. Olemme tämän tädin kanssa erittäin hyvissä naapuriväleissä. Hän ei ole mikään kyylä tai kyttääjä, mutta mukava täti muuten vain. Voisi kuvitella että "paremman alueen ihmisillä" ei mitään tarvetta olisi varastaa, uskoisin sen enemmän tältä alueelta. Mutta ei. Kertaakaan ei ole mitään mistään viety. Toivottavasti ap saa kuteensa takaisin!

      • .....

        lähiössä, ja yli kymmenen vuotta käytin kuivaushuonetta, sitten vietiin vanha lakana. En veisi jotain kallista vaatetta kuivumaan. Senverran tunnen muutamia kleptomaaneja, etteivät he rahapulaansa varasta.
        Ihmettelen, miksei voitaisi laittaa lukonkieliä, koska joku haluaa käyttää kuivaustiloja, ja tiedossa on että voidaan varastaa.


    • Grouchy

      Kyllä ainakin meidän tuvassa on mahdollista laittaa oveen lukko, johon itsellä sitten on avain.
      Semmoisen kun hankit, niin eivät pääse irstaat uroot hakemaan stringejäsi... Kaikenlaisia nuuskuja kun tuppaa tässä maailmassa olemaan...

      • Outoa tapaa

        Flemarilla kalliossa vohkittiin miesten kalsareita pyykkituvasta, talonmies sai tyypin kiinni se on semmoinen pieni rotan-naamainen äijä ja se oli saanut satikutia, sen kämpästä oli löytynyt sadoittain miesten kalsareita ja naisten mummo kalsareita
        Kaikelaisia pervoja niitä on, karkoittivat sen talosta, mutta kalliossa se asuu edelleen, liikkuu oudoissa asusteissa.


    • I-......

      Heh kaupunginosa kuulostaa tutulta... D..

    • Nippeliina

      Vähän vanha viestiketju mutta sattuipa silmiini. Itsellekin kävi nelisen vuotta sitten samoin kuin ap kirjoittajalle. Voi olla muuten samakin opiskelijatalo, Tampereen Tammelassa nääs. ;) olin jo unohtanu koko varkauden mutta luiettuani ap tekstin rupes kyllä **tuttamaan taas.

      • Aikuinen nainen

        Ihme hommaa. Mä oon itse käyttänyt koko ikäni taloyhtiön kuivaushuonetta niissä taloissa jossa sellainen on ollut. KOSKAAN ei ole kadonnut mitään. Ei pussilakanoita eikä myöskään pikkuhousuja tai rintsikoita, vaikka omistankin aika kalliitakin setteejä. Aika outoja tarinoita edellä, ainakin mun mielestä.


    • rosvoja riittää----

      Asuin aikanaan Kuopion Kys:n työsuhdeasunnossa.Pesin taloyhtiön koneella pyykkini, ja jätin alkuun yhteiseen kuivatushuoneeseen kuivamaan.
      Mm.pussilakanat, alusvaatteet ym , varastettiin , tämä oli tietenkin uskomatonta maalla kasvaneelle, mutta pian opin kuivaamaan vaatteet parvekkella kuivaustelineessän.
      Näitä vaatevarkaita riittää, heitä on aivan tavallisina pidetyissä ihmisissä, kaikki eivät näköjään tunnista omia vaatteitaan, vaan mukaan lähtee naapurinkin lakanat ym.

    • Erikoista on.

      Asuin Kalliossa ja siellä oli tämä Hilda-rane.mies naisten vaatteissa, kulki monessa talossa vohkimassa pyykkejä.

    • Rasseri töölö

      Rane-hilda on näitä kallion kummallisuuksia, mikään normi-ihmisen paikkahan se ei ole, mutta tuhat kapakkaa, thaihieromoita ja asuntoloita, niin kyllä alueelle Hilda-Ranekin sopii kanankakkaseinäiseen vanhaan taloon, huljuttelemaan omia ja toisten pyykkejä huh , huh,

    • eiaslushousuja pyykk

      Sitä vaan et kuka urpo vie v*ttu stringit KUIVUMAAN PYYKKITUPAAN ku prkle niissä ei oo mitään kuivattavaa!!!!! pikku kangaspala !!!! täytyy oikeen viedä pyykkitupaan kuivumaan!!!! näitä typeryksiä kyllä riittää..joskus pyykkitupa täytetty kalsareilla ...HALOOO sellaset kuivuu omassa asunnossakin!!!!
      kuka aluspökiään sinne vie..saa sen kalsarit puolestani viedäkin...ei meinaa sillä ketä ne omistaa paljon järki päätä pakota jos pitää sellaset pyykkitupaan viedä...

      • Pyykki kuivaksi

        Ei asunnon sisätilat ole tarkoitettu pyykin kuivaamiseen ! kylpyhuone asia erikseen ne on niin pieniä ettei pyykit mahdu niihin kuivamaan.


    • .........

      kuivaushuoneet on huonoja juttuja, sillä kaikki ei laita nimeä varauslistaan ja tuovat varaajan kans pyykit samaan, en haluais et minun vaatteiden vieressä on naapurin vaatteet, saa etsiä omia ja eivät kuiva hyvin..

    • Multa varastettiin kerran mun kaikki stringit. Nolo ehkä mulle kun olen mies ja ei näytä olevan niin yleistä. Nyt kuitenkin joku talossa tietää että käytän...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe