Horror-skooppi

Topu

Pidetään nyt tätäkin palstaa yllä ettei lopeteta turhana.

Opiskeluaikanani meille tuli vieraileva luennoitsija. Hän aloitti tuntinsa aika dramaattisesti.

Meitä oli paikalla 18 kuulijaa. Tuo luennoitsija ei ollut tavannut meitä koskaan aikaisemmin. Tuntinsa aluksi hän lupasi kertoa meille tähtimerkkimme. Niinpä hän luetteli yksitellen meidän jokaisen tähtimerkit - kertaakaan erehtymättä.

Kykenen itsekin tuohon jossain määrin kunhan tunnen ihmistä tarpeeksi, mutta tuo luennoitsija oli ilmiömäinen! Miten hemmetissä hän teki sen pelkän ulkonäön perusteella?

Nyt kukin siis kilvan arvailemaan palstalle kirjoittajien tähtimerkkejä!

Siis Itzli on Leijona. Right?
Erkki eli Ex-Tellu... ööh...Härkä??

38

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuna Simmakka

      Niin no joo... tietysti Tellu saattoi olla ihan mitä vaan...

      Mutta minä olen Kala. Itsepässinpäisyys lienee Skorpioni-Kuu -perua...

      Vaikka olen melkein amatööri-astrologi, pelkästä puheen pajatuksesta on pirun vaikea mennä kenenkään merkkejä arvailemaan. Olisikohan Topu vaikkapa ää öö ähläm sähläm hilipatihippan maamerkki... Neitsyt?

      Ei väkisten...

      Mutta mikähän Ellipepsi on?! Oinas tai Jousimies?

      • Topu

        Koko ajan päässäni soi: Tellu on kala, Tellu on kala, Tellu on kala.... Mutta sitten en myöntynyt intuitiolleni vaan aloin analysoimaan kirjoituksiasi ja näin siinä kävi.

        Ellipepsi on krapulainen kaksonen. Ja neitsyt muuten vaan.

        Metsään meni muuten itelläski, läl-lä-lää!


      • Uuna Simmakka
        Topu kirjoitti:

        Koko ajan päässäni soi: Tellu on kala, Tellu on kala, Tellu on kala.... Mutta sitten en myöntynyt intuitiolleni vaan aloin analysoimaan kirjoituksiasi ja näin siinä kävi.

        Ellipepsi on krapulainen kaksonen. Ja neitsyt muuten vaan.

        Metsään meni muuten itelläski, läl-lä-lää!

        No mikäääääääs Topu sitten on...?

        Krapulainen Kaksonen... No, minulla oli aikoinaan muutaman vuoden Kaksonen käytössä. Huh huh.


      • Topu
        Uuna Simmakka kirjoitti:

        No mikäääääääs Topu sitten on...?

        Krapulainen Kaksonen... No, minulla oli aikoinaan muutaman vuoden Kaksonen käytössä. Huh huh.

        Voitit juuri maagikkokisassa astraalimatkan Amazonasille! Matkalippuja voit tiedustella läheisestä sienimetsästä.


    • Polgara

      Ehkä ulkoiset piirteet joissakin määrin johtuvat juuri siitä mihin vuosenaikaan syntyy. Yleensä juuri noiden piirteiden perusteella voi arvata mihin aikoihin ihminen on syntynyt josta taas voi päätellä horoskoopin.

      Mutta ajatellaanpas nyt henkistä aluetta. Itse en tunnu sopivan mihinkään horoskooppiin... Varsinkaan siihen minkä merkissä olen syntynyt. Näin ollen en osaa edes uskoa horoskoopeihin...

      Jos astrologia perustuu tähtien ja planeettojen asentoihin on astrologiaan uskovan uskottava myös siihen että jokaisen elämä on ennalta määrätty... näkemämme tähdethän ovat kuolleet jo miljoonia vuosia sitten... Ja planeettojen kierto on sylistä. Eli jokaiselle ihmiselle pitäisi löytyä ns kaksoisolento joka uskoisi ja ajattelisi samoin, mutta joka vaan olisi vanhempi.. Ehkä löytyy ehkä ei...

      Tästä päästäänkin uskoon sielun vaelluksesta tai oikeastaan edellisistä elämistä ihmisruumiissa. Jos tällainen syklisyys pitää paikkansa olisi mahdollista että juuri sielu syntyy uudelleen... Eli nuo kaksoisolennot olisimmekin me itse vain eri ruumiissa. Ajan kiertokulun takia emme ilmeisesti koskaan tule elämämme aikana kohtaamaan henkilöä joka on syntynyt juuri samoissa merkeissä itsemme kanssa.

      Toivottavasti ymmärrät mitä yritän tässä kertoa... Ajan kulkukaan ei ole vain lineaarista. Se muuttuu lineaariseksi vain kun sitä aletaan laskea. Aika on kaikkialla ja se kulkee kaikkiin suuntiin yhtä aikaa. En ehdi nyt kirjoittaa enmpää tästä mutta todella kiintoisaa ajan olomuodon kanssa painiskelua on Peter Höeg'in teoksessa Rajatapaukset... Tuo ö on sitten tanskalainen halkaisijamerkki oikeastaan... mutta kuitenkin... Siinä filosofinen ajattelu on naamioitu todella mielenkiintoiseen juoneen...

      Jos ehdit voisitko lukea tuon niin saisimme aikaan mukavan pienen aikakeskustelun... Sen lukemiseen ei kovin kauaa mene sillä se on selkeä ja nopealukuinen..

      Pol

      • Topu

        Laskin juuri että ehdin lukea jotain pientä ehkä joulun aikoihin...

        Sielunvaelluksesta on niin monia teorioita ja kaikki ne ovat mielenkiintoisia. Näyttöä on vain niin vähän. Ei niin etteivätkö teoriat olisi uskottavia, pikemminkin niin että niiden soveltaminen mihinkään on erinomaisen hankalaa.

        Horoskoopeista:
        En minäkään horoskooppeihin usko ennustusmenetelmänä. Sen sijaan tietyt fyysiset ja luonteenpiirteet ovat enemmän kuin sattumaa.

        Tunnen hirveän huonosti näitä luonteenpiirteitä. Mutta olen itse ollut elämäni ajan aina Leijonien ympäröimä. Tuo tunnistettava korskea kaikkivoipaisuus kaatuu aina kovalla räminällä kun nykäisee Leijonalta maton jalkojen alta puraisemalla Itsesääliä ja Surumielisyyttä. Ne ovat Leijonalle ominaiset Akilleen kantapäät. Leijona ei kestä pilkkaa. Muilla on sitten muut kujeet.


      • Polgara
        Topu kirjoitti:

        Laskin juuri että ehdin lukea jotain pientä ehkä joulun aikoihin...

        Sielunvaelluksesta on niin monia teorioita ja kaikki ne ovat mielenkiintoisia. Näyttöä on vain niin vähän. Ei niin etteivätkö teoriat olisi uskottavia, pikemminkin niin että niiden soveltaminen mihinkään on erinomaisen hankalaa.

        Horoskoopeista:
        En minäkään horoskooppeihin usko ennustusmenetelmänä. Sen sijaan tietyt fyysiset ja luonteenpiirteet ovat enemmän kuin sattumaa.

        Tunnen hirveän huonosti näitä luonteenpiirteitä. Mutta olen itse ollut elämäni ajan aina Leijonien ympäröimä. Tuo tunnistettava korskea kaikkivoipaisuus kaatuu aina kovalla räminällä kun nykäisee Leijonalta maton jalkojen alta puraisemalla Itsesääliä ja Surumielisyyttä. Ne ovat Leijonalle ominaiset Akilleen kantapäät. Leijona ei kestä pilkkaa. Muilla on sitten muut kujeet.

        Siis että jotenkin vain on pakko sanoa että tuo kaksoissieluajattelu on ihan oma keksintöni joka putkaht kun luin juttusi... Oikeastaan se selventäisi aika paljon omaa uskoani sielunvaellukseen...

        Minun ns. paras ystäni on leijona eikä ole ollenkaan johtava tyyppi... pikemminkin syrjäänvetäytyvä ja hiljainen... Häntä kärsii piikitellä ja kiusata ilman että siitä koituu mitään haittaa kiusaajalle... eli minulle :D voi tietysti johtua siitä että ystävän piikittely ei satu...

        Ja mitäs tuo otsikkosi "puuh" tarkoitti? :)

        Pol


      • Topu
        Polgara kirjoitti:

        Siis että jotenkin vain on pakko sanoa että tuo kaksoissieluajattelu on ihan oma keksintöni joka putkaht kun luin juttusi... Oikeastaan se selventäisi aika paljon omaa uskoani sielunvaellukseen...

        Minun ns. paras ystäni on leijona eikä ole ollenkaan johtava tyyppi... pikemminkin syrjäänvetäytyvä ja hiljainen... Häntä kärsii piikitellä ja kiusata ilman että siitä koituu mitään haittaa kiusaajalle... eli minulle :D voi tietysti johtua siitä että ystävän piikittely ei satu...

        Ja mitäs tuo otsikkosi "puuh" tarkoitti? :)

        Pol

        Puuh! oli vaan kun ei ehdi eikä jaksa - lukea nimittäin :(

        Kaksoissielusta (olen itse Kaksonen!).
        Katso elokuva "Veronican kaksoiselämää".

        Minua on kiehtonut myös tuo ajatus pitkään. Energia on vakio, mutta jengi maapallolla senkun lisääntyy... Kuitenkaan henkisyys ei kasva samassa suhteessa, pikemminkin päinvastoin. Mitä se kertoisi vaeltavista sieluista? Kun kohtaat elämässäsi sielunsisaresi olet yksi. Olisiko tämä se uskovaisten ammottava aukko johon he etsivät täydennystä uskosta? Sielu on pirstaloituneena maailmalla, elämä hajoaa käsiin ja jostain olisi saatava lohtua ja kas: Jumala täyttää tyhjän tilan kuin hammaslääkäri auki ammottavan paikan.

        Välillä minullakin on skitsofreeninen tunne, että meitä on kaksi. Kerran yksi ystäväni kertoi jopa tavanneensa "sielunveljeni" (hyvä Ismo Alanko!) - Fidzi-saarilla... :-)

        Horoskoopista. Niin: Leijonaan liittyy myös herkkyys ja taipumus itsesääliin. Näille olemme mekin ystävieni kanssa nauraneet: kun piikittely on läpinäkyvää ja ystävällistä ja sen taustalla on luottamus, niin Leijonakaan ei vaivu surumielisyyteen vaan osaa nauraa omalle hölmöydelleen.

        Tuo kaikkitietävä korskeus sen sijaan aika usein esiintyy sellaisina ailahduksina. Pidemmän tuttavuuden myötä se näyttää katoavan, mutta etenkin tilanteissa joissa on tarve "esiintyä" Leijona ottaa ja hallitsee tilanteen omistajan elkein vaikka olisi tilanteesta ulkona kuin lumiukko...


    • Uuna Simmakka

      Tehdäänpä yhdessä yhteenveto siitä miten eri merkeille voi aiheuttaa horroria... Koska tunnen parhaiten Kalan, kas kummaa, niin mietiskelenpä tässä miten kiusata Kalaa:

      Osoita että maailma tai ainakaan sinä et ole kykenevä tuntemaan myötätuntoa, empatiaa ja sympatiaa. Tee Kalalle selväksi että täällä vallitsee viidakon laki, ja vahvin Tärsäni voittaa itselleen apinoiden kuninkuuden. Saa hänet uskomaan että kuoleman jälkeen ei ole yhtään mitään, tai ei ainakaan sitä mitä Kala itse odottaa olevan. Hyväksikäytä Kalaa, käytä häntä kynnysmattona ja muserra hänen entuudestaankin olematon itsetuntonsa täysin. Hänen uskaltaessaan vaatia ihmisarvoista kohtelua, naura hänet maanrakoon ja ilmoita että tuommoinen RUMA, TYHMÄ ja muutenkin LAHJATON paska ei edes ole ihminen. Tee selväksi että ei ole mitään rakkautta, pelkkää himokasta parittelua vain... jos siis osut sänkyyn hänen kanssaan. Mutta tämä toki tietysti vasta sitten kun olet jo *saanut*.

      Lopuksi: aseta Kalan ulottuville hänen lempparihuumeitaan. Mikäli mikään myrkky ei tunnu houkuttavan, aja Kala hulluksi tekemällä selväksi että hänen pitää ansaita oikeus olemassaoloonsa palvelemalla ihmiskuntaa. Houkkaparka hyppää seuraavaan mahdolliseen lentsikkaan ja painuu Afrikkaan parantelemaan aitsia. Sinne meni, ja sinne varmaan jää. Hyvästi Kala.

    • Itzli

      Ärr. Leijonahan minä. Olet ilmiömäinen. Mitä muuta tiedät?

      Pitäisi joskus tavata sinut vaikka kahvikupposen äärellä. Ties vaikka osaisit kertoa minulle jotain, kun sinulla on noita näkijän lahjoja.

      • Topu

        En ole ilmiömäinen näkijä vaan ilmiömäinen lukija.
        Mitä haluat tietää?


      • Itzli
        Topu kirjoitti:

        En ole ilmiömäinen näkijä vaan ilmiömäinen lukija.
        Mitä haluat tietää?

        Mitä minä rakastan kaikkein eniten?


      • Ääni maan alta
        Itzli kirjoitti:

        Mitä minä rakastan kaikkein eniten?

        Itseäsi.


      • Topu
        Itzli kirjoitti:

        Mitä minä rakastan kaikkein eniten?

        Rakkautta.


      • Topu
        Topu kirjoitti:

        Rakkautta.

        Muljahtiko lämmin pallo ylävatsassa?
        Lue uudestaan.

        Jos muljahti, osuin oikeaan.


      • Polgara
        Topu kirjoitti:

        En ole ilmiömäinen näkijä vaan ilmiömäinen lukija.
        Mitä haluat tietää?

        Kerros Topu the Great että mikäs on minun horoskooppinini...

        Pol


      • Topu
        Polgara kirjoitti:

        Kerros Topu the Great että mikäs on minun horoskooppinini...

        Pol

        ..niin kertoisin.

        Kuten tuo Uuna Simmakka tuossa totesikin, tekstin perusteella (kun ei ole käsinkirjoitettua) on paha sanoa yhtään mitään. Tunnistan Leijonan vain siksi että tuttavapiiriini kuuluu heitä niin runsaasti.

        Eli menee arvaukseksi:
        Tyttäreni noitakirjaa plaraamalla sain vastaukseksi Oinaan tai Jousimiehen.

        Kirjoittamasi perusteella (tunteet, taiteellisuus, yksinäisyys) kuitenkin vaikutat Ravulta. Tällainen ensituntuma myös minulle tuli. Siis Rapu.

        No, kerro jo!


      • Itzli
        Ääni maan alta kirjoitti:

        Itseäsi.

        Enpä usko --> Käsitteellisesti mahdotonta. Rakkaus on jotakin joka kohdistuu aina johonkin vähintään näennäisesti itsen ulkopuoliseen asiaan.


      • Topu
        Itzli kirjoitti:

        Enpä usko --> Käsitteellisesti mahdotonta. Rakkaus on jotakin joka kohdistuu aina johonkin vähintään näennäisesti itsen ulkopuoliseen asiaan.

        Sitäpaitsi mielikuvitukseton vastaus. Pikkunäppärä joka ei jätä pohdiskeluille tilaa.


      • Itzli
        Topu kirjoitti:

        Muljahtiko lämmin pallo ylävatsassa?
        Lue uudestaan.

        Jos muljahti, osuin oikeaan.

        Aluksi vastauksesi tuntui hieman fraasilliselta, tai se oli ensimmäinen reaktioni, hieman samoin kuin "Elämän tarkoitus on eläminen". Mutta kun mietin asiaa hiukan, totesin että niin se kuitenkin taitaa olla. Mikään ei kuitenkaan muljahtanut, joten hyvin mahdollisesti on olemassa jokin vielä täsmällisempi vastaus minulle, joka tarkoittaa enemmän.


      • Topu
        Itzli kirjoitti:

        Aluksi vastauksesi tuntui hieman fraasilliselta, tai se oli ensimmäinen reaktioni, hieman samoin kuin "Elämän tarkoitus on eläminen". Mutta kun mietin asiaa hiukan, totesin että niin se kuitenkin taitaa olla. Mikään ei kuitenkaan muljahtanut, joten hyvin mahdollisesti on olemassa jokin vielä täsmällisempi vastaus minulle, joka tarkoittaa enemmän.

        Totuudet on lausuttu jo niin moneen kertaan että fraasejahan niistä syntyy eikä tällaiset postmodernit persoonat uskalla ottaa mitään sellaisia vakavasti. Pitäisi aina keksiä jotain vänkää jolle nauraa. Sellainen lisää turvallisuuden tunnetta. Parempi olisi kuitenkin pyrkiä kohtaamaan vaarat...

        Kliseekin on käytetty keino, koska se toimii.
        Tosin niitäkin voi jalostaa.

        Jos ei muljausta esiintynyt niin et ole herkimmilläsi näin aamulla.

        Enpä tiedä. Analysoin juttujasi ja käytin lopuksi intuitiota. Vastaus oli molemmissa sama.

        Mieti sitä. Sinähän sen tiedät.


      • Polgara
        Topu kirjoitti:

        ..niin kertoisin.

        Kuten tuo Uuna Simmakka tuossa totesikin, tekstin perusteella (kun ei ole käsinkirjoitettua) on paha sanoa yhtään mitään. Tunnistan Leijonan vain siksi että tuttavapiiriini kuuluu heitä niin runsaasti.

        Eli menee arvaukseksi:
        Tyttäreni noitakirjaa plaraamalla sain vastaukseksi Oinaan tai Jousimiehen.

        Kirjoittamasi perusteella (tunteet, taiteellisuus, yksinäisyys) kuitenkin vaikutat Ravulta. Tällainen ensituntuma myös minulle tuli. Siis Rapu.

        No, kerro jo!

        Mainiota...

        Rapuhan minä... mutta yksinäinen vain omasta tahdostani... ystäviä riittää mutta en jaksa olla heidän kanssaan... tunteellinen... hmmm... oikeastaan tunteeni ovat kuolleet jo vuosia sitten... Ravun sanotaan olevan herkkä... no itse olen kova kuin kivi... en osaa murehtia vaikka joku haukkuisi minua miten paljon tahansa...

        Ravun täytyisi olla kiltti jä hellä... olen toisesta ääripäästä... Taisin jo jossakin yhteydessä selittääkin etten oikein sovi tuohon kuvaukseen... muuten kuin ulkonäköni perusteella... Mitäs noitakirjaa sinä tyttäreltäsi lainasit?


        Pol


      • Itzli
        Topu kirjoitti:

        Totuudet on lausuttu jo niin moneen kertaan että fraasejahan niistä syntyy eikä tällaiset postmodernit persoonat uskalla ottaa mitään sellaisia vakavasti. Pitäisi aina keksiä jotain vänkää jolle nauraa. Sellainen lisää turvallisuuden tunnetta. Parempi olisi kuitenkin pyrkiä kohtaamaan vaarat...

        Kliseekin on käytetty keino, koska se toimii.
        Tosin niitäkin voi jalostaa.

        Jos ei muljausta esiintynyt niin et ole herkimmilläsi näin aamulla.

        Enpä tiedä. Analysoin juttujasi ja käytin lopuksi intuitiota. Vastaus oli molemmissa sama.

        Mieti sitä. Sinähän sen tiedät.

        Kyllä vain. Kliseissä on VOIMAA, tämä on selvä asia. On kuitenkin pidettävä huolta oikeasta ajoituksesta antaessa primitiivistä iskua. Sen fraasin on oltava se viimeinen naula arkussa, se viimeinen säkki joka kaataa hevosen, se viimeinen kilojoule joka saa aikaan tulkitsemattoman fenomenologisen havaintoaineen nousemisen kriittiseksi massaksi. Muutoin klise ei toimi. Mutta voi piru että kliseissä on voimaa silloin kun sellainen iskee juuri oikealla hetkellä, juuri ennen KRIITTISTÄ MASSAA. Silloin klisee ei olekaan enää vanha kulunut fraasi, vaan se on viesti suoraan todellisuuden ytimestä. Ja se voi olla gnosista = tietoa jonka saatuasi et enää koskaan ole sama kuin aikaisemmin.

        Muljahdukset on nyt vähän kortilla. Pitäisi ensin päästä lähelle kriittistä massaa. Sen vuoksi ehdotinkin tapaamista. Uskoisin että sinä olisit tosielämässä paljon intensiivisempi henkilö kuin täällä listalla. Kahvikutsuni ei siis ollut vitsi vaan olin aivan tosissani, mind you. Minä otan nämä kriittisen massan piiriin kuuluvat asiat erittäin tosissani ja tiedän mitä vaaditaan jotta ne toimivat hyväkseni.

        Kiitos nyt kuitenkin nettianalyysistäsi. Pidän vastauksesi korvan takana odottamassa h-hetkeä. Kenties siitä aukeaa jokin oivallus myöhemmin. En ole aikaisemmin ajatellut asiaa nimenomaan tuolta kantilta (koska kuulostaa liian yksinkertaiselta?).


      • Aries
        Polgara kirjoitti:

        Mainiota...

        Rapuhan minä... mutta yksinäinen vain omasta tahdostani... ystäviä riittää mutta en jaksa olla heidän kanssaan... tunteellinen... hmmm... oikeastaan tunteeni ovat kuolleet jo vuosia sitten... Ravun sanotaan olevan herkkä... no itse olen kova kuin kivi... en osaa murehtia vaikka joku haukkuisi minua miten paljon tahansa...

        Ravun täytyisi olla kiltti jä hellä... olen toisesta ääripäästä... Taisin jo jossakin yhteydessä selittääkin etten oikein sovi tuohon kuvaukseen... muuten kuin ulkonäköni perusteella... Mitäs noitakirjaa sinä tyttäreltäsi lainasit?


        Pol

        Jokaisella horomerkillä on myös negatiivinen puolensa.

        Minun horomerkkiäni ei kukaan osaisi edes arvata, saatikka päätellä!


      • Polgara
        Aries kirjoitti:

        Jokaisella horomerkillä on myös negatiivinen puolensa.

        Minun horomerkkiäni ei kukaan osaisi edes arvata, saatikka päätellä!

        Osuiko lähellekään?


      • Aries
        Polgara kirjoitti:

        Osuiko lähellekään?

        Voi sinua Polgara! Katso nimimerkkiäni!


      • toinen leijona
        Itzli kirjoitti:

        Mitä minä rakastan kaikkein eniten?

        Vastaushan on päivänselvä:

        MINUA TIETENKIN!

        murrr


      • Polgara
        Aries kirjoitti:

        Voi sinua Polgara! Katso nimimerkkiäni!

        olisi varmaan pitänyt lisätä *ei ole huomaavinaan nimimerkkiä* :D


      • Aries
        Polgara kirjoitti:

        olisi varmaan pitänyt lisätä *ei ole huomaavinaan nimimerkkiä* :D

        ...olla tosikko! :-(


      • Leijonanpentu
        toinen leijona kirjoitti:

        Vastaushan on päivänselvä:

        MINUA TIETENKIN!

        murrr

        Eipäs kun MEITÄ, jotka te siittätte ja synnytätte, koko pesuetta.


      • Leijonanpentu
        toinen leijona kirjoitti:

        Vastaushan on päivänselvä:

        MINUA TIETENKIN!

        murrr

        Eipäs kun MEITÄ, jotka te siittätte ja synnytätte, koko pesuetta.


      • Itzli
        toinen leijona kirjoitti:

        Vastaushan on päivänselvä:

        MINUA TIETENKIN!

        murrr

        Joo rakastan rakastan, tottakai rakas leijonaiseni. Haluatko ensin kahville vai mennäänkö suoraan asiaan? Saat laittaa minut hihnaankin jos vain lupaat sitten kynsiä pakaroitani.

        Nuista pesueista en vielä oikein tiedä...


      • Polgara
        Aries kirjoitti:

        ...olla tosikko! :-(

        Minun näyttämöilmaisuni on kuulema kunnossa mutta tämä kirjallinen ei taida olla..

        *odottelee julkaiseeko hesari nuorten palstallaan erästä pikaisesti hutaistua kannanottoa*

        Pol


      • Leijonanpentu
        Itzli kirjoitti:

        Joo rakastan rakastan, tottakai rakas leijonaiseni. Haluatko ensin kahville vai mennäänkö suoraan asiaan? Saat laittaa minut hihnaankin jos vain lupaat sitten kynsiä pakaroitani.

        Nuista pesueista en vielä oikein tiedä...

        Ei pesuetta? Taidat itzli olla vaan yx maho homoleijona!

        Mitä Itzli eniten pelkää?


      • leijonainen
        Itzli kirjoitti:

        Joo rakastan rakastan, tottakai rakas leijonaiseni. Haluatko ensin kahville vai mennäänkö suoraan asiaan? Saat laittaa minut hihnaankin jos vain lupaat sitten kynsiä pakaroitani.

        Nuista pesueista en vielä oikein tiedä...

        Tsot tsot, pikku leijonaprinssini, oletpa kiihkeä! Taidatka edes metsästää, vai säikytätkö saaliin malttamattomuuttasi karkuun?


      • Itzli
        leijonainen kirjoitti:

        Tsot tsot, pikku leijonaprinssini, oletpa kiihkeä! Taidatka edes metsästää, vai säikytätkö saaliin malttamattomuuttasi karkuun?

        No enpä tiedä. Jos nainen on miehelle pelkkä saalis, löytyy nainen pian nyljettynä puun oksalta roikkumasta ja mies on lähtenyt etsimään lisää "saalista".

        Mielestäni naisenkin kuuluisi tehdä jotain, eikä vain kikattaa ja juosta karkuun. Se osoittaisi ikäänkuin mielikuvitusta ja omatoimisuutta.


      • Itzli
        Leijonanpentu kirjoitti:

        Ei pesuetta? Taidat itzli olla vaan yx maho homoleijona!

        Mitä Itzli eniten pelkää?

        Joo, homoleijonahan minä. Oikea homojen kuningas. Kiinnostaakos?

        Eniten pelkään sitä että hampaani vain yhtäkkiä irtoaisivat.

        Toinen aika paha olisi joutua pieneen arkkuun ja ammutuksi avaruuteen, niin että lentäisin yhtä ainoaa suoraa viivaa myöten eteenpäin ikuisuudessa, ja vielä pää edellä. Elintoiminnot olisivat myös pysähtyneet siten, että eläisin ikuisesti.

        Entä sinä?


      • Itzli
        Itzli kirjoitti:

        No enpä tiedä. Jos nainen on miehelle pelkkä saalis, löytyy nainen pian nyljettynä puun oksalta roikkumasta ja mies on lähtenyt etsimään lisää "saalista".

        Mielestäni naisenkin kuuluisi tehdä jotain, eikä vain kikattaa ja juosta karkuun. Se osoittaisi ikäänkuin mielikuvitusta ja omatoimisuutta.

        Miltä se maistuu? Tahdon upottaa kulmahampaani ihmispaistiin, maistaa punaisen veren, repiä ja raadella suupieleni punaisena vaahdoten. Saalista minulle ihminen!

        Ihmisen poika sanoi:
        Siunattu on leijona
        josta tulee ihminen
        ihmisen syömänä,
        kirottu on ihminen
        jonka leijona syö
        ja leijona tulee ihmiseksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe