Ku te ootte menny Turkkiin ihan minne vaan niin miten on noi teidän mies suhteet ollu siellä päin siis tarkoitan tietenkin että jos olette ollut ilman miestä mukana tai niiku yleensäkin olette sinkkuja...haluaisin kuulla teidän juttuja miten on mennyt, onko suhteet jo takana päin, oletteko vielä yhdessä, kauan yhteys kesti ja kaikki mahdollinen kiinnostaa! Ja pistä vielä ikasikin!
Nyt kaikki naispuoliset kokemukset Turkin miehistä!
3
765
Vastaukset
- turkkiin tykästynyt....
Eli suhteita olen solminut ainoastaan
ystävyys pohjalla ja ne toimivat erinomaisen hyvin,
yhteyttä en sen enempää pidä, mutta kun menen paikalle saan lämpimän tervetulotoivotuksen.....samoin kun lähtiessä kysymyksen koska tulen uudelleen???
ikää on kertynyt 36v - vuosia sitten
Yhdellä ainoalla Turkki-kokemuksella tyttöporukassa voin sanoa, että olo on kuin palvotulla prinsessalla. Oli outoa palata kotikaupunkiin, kun kukaan ei vihellellyt ja ottanut huomioon. Mutta parempi, ettei anna tämän liikaa siellä hämätä ja viedä mennessään, sillä turkkilaisten miesten yksi tavoite on tulla niin läheiseksi kuin mahd. mm. suomalaisen tytön kanssa, jotta tämä kutsuu ko. henkiön Suomeen - ja sitä kautta vaikka työhön tänne. Kovasti haluavat naimisiin ja sitoutua, pikimmin. Eli hauskaa matkaa, mutta pää kylmänä. Tai ainakin jalat maassa, jos pää onkin pilvissä.
- Turkkilainen ei kiitos!!!
Olen ollut ja kaverini meni naimisiin
Turkkilaisen kanssa sit kun tapas sen
Marmariksessa mies tuli suomeen sit mentiin
naimisiin että saatiin jäädä suomeen ja sit
erottiin kun jääminen täänne
onnistui "naimakaupoilla". Naisia riitti turkin
gigololla!!Törkeetä hyväsikäyttöä...ja
suomalainenhan menee retkuun reppana!!Varokaa
vaan elkää ottako suomeen turkin poikaystävää ja
elkää menkö naimisiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757