Kertokaapas kokkolalaiset tällaiselle juuri kaupunkiin muuttaneelle, että mikä olisi hyvä ja tunnelmallinen ruokapaikka jonne voisi viedä ulkomaalaisia vieraita syömään? Ja voisittekos vielä kertoa, että millaista ruokaa kys. ravintolasta saa ja muutenkin tunnelmasta yms.
Hyvä ruokapaikka Kokkolassa?
24
2218
Vastaukset
- Minä vaan
Suosittu. Meksikolaistyyppistä ruokaa suht edullisesti mutta melko pieni paikka,lähellä juna-asemaa. Samalla kadulla löytyy Rosso mutta ruoka minun mielestä on mennyt huonompaan suuntaan? Pedrinasta vastapäätä löytyy kanssa ravintola joka kuulemma on hieno mutta itse en ole siellä vielä käynyt, kuullut tuttavilta että saa rahalle vastinetta.
Viettäkäähän mukava ravintolailta porukalla! - Mie
Ei Kokkolassa varmaan kovin hyviä paikkoja olekaan, itse olen joskus käyttänyt vieraita Ravintola Wanha lyhty & Kellarissa.
- ..::..
Vanhan kaupungin ravintola, en muista mestan nimee mut sielä on loisto ruuat, tosin aika arvokas paikka mut hinta/laatu-suhde on erittäin hyvä, eli rahoille saa vastinetta.
- kulinaristi
Wanha Lyhty on ehdottomasti tunnelmallisin. Pieniä ja isompia holvi huoneita, kynntilöitä, lyhtyjä. Aistikas, vanhanmallinen sisustus. Hyvä palvelu. ruoka on hyvää, pihvit parhaita ja esim. härkäruukku punaviinikastikkeessa todella hyvä. ei Kokkolassa muita kunnollisia paikkoja olekaan. pedrinas on hyvä ruoka, meksikolaista, jos siitä tykkää. vanhan kaupungin ravintola omalla tavalla tyylikäs, kuin 800-lubun kartanossa, hintataso korkea ja ateriaksi en suosittele ainakaan ankkaa...
- tunica
yhtä kertaa, jolloin salaatissa oli pullea etana :P !
- kulinaristi
tunica kirjoitti:
yhtä kertaa, jolloin salaatissa oli pullea etana :P !
ja se yksi kerta taisi riittää... Rantakallassa syödessäni pöytään tuotiin homeiset rieskat, siis todella homeiset. No, sitähän sattuu paremmissakin paikoissa mutta ei tässä vielä kaikki: Pyytäessäni ei-homeiset leivät, tuotiin vähemmän homeiset. eikä tässäkään vielä kaikki van samaan syssyyn vielä extraa: tarjoilija alkoi sanomaan, että monethan pitää hometta terveellisenä ja homeestahan tietää, ettei ole käytetty lisäaineita vaan rieska on hyvää toisin kuin ravintola ...piip... jossa rieska voisi olla monta kuukautta homehtumatta kun se tuodaan Oulusta leipomos...piip..stä
- tszheften svenne
jos mene lähte kaupunkille sööömään koko menu ja perhe
-jaa se makksa...
-ehkä toista, kolmatta sata euro (lämmitetty pakaste-eines , ihan joka paikka!)
... nooo, ehkä mene makksa se tunnelma ja palvelu ... ja miljööö...
...-jaa ei mene valitta... - kulinaristiko
Ei ikinä tuonne. Ala-arvoinen paikka, sopii laitapuolen kulkijoille.
- Minttu
Minäkin olen Pedrinan kannalla. :)
Sieltä saa hyvää ruokaa ja isoja annoksia. :) - nautiskelijat
Meidän mielestä Kokkolan paras ruokapaikka on Sokos hotelli Kaarlen Street cafe bar.Tunnelmallinen ja viihtyisä.Suosittelemme lounaalla käymistä,saat rahallesi vastinetta ja vieläkin enemmän.Hyvä palvelu.Hyvät kokit.
kebab nova rantakadulla.siisti paikka sinne
voi viedä vaikka vähän hienompaa porukkaa! - Henna
topo kirjoitti:
kebab nova rantakadulla.siisti paikka sinne
voi viedä vaikka vähän hienompaa porukkaa!Ehdottomasti Isokadun uusi KOKKOLINNA !
- TR määrää
Henna kirjoitti:
Ehdottomasti Isokadun uusi KOKKOLINNA !
TR määrää
- Ihtekki muualta tult
TR määrää kirjoitti:
TR määrää
Jos haluaa maistella niin vanhankaupungin ravintola, kallis ja pienet gourmet annokset. Tunnelmallinen on lyhty ja maukkaat safkat. Rosso ja Kaarle sitä tavallista tyyliä. Jos haluaa oikein syödä ja vieläpä maistuvaa ruokaa sekä isotannokoot silloin on ehdoton valinta Pedrinas, ja takaan että olette tyytyväisiä ja kylläisiä, ja sopuhintaan.Suosittelen lämpimästi!
- G Ramsay
No Pedrinaksen "ruokaa" on kyllä ihan turha kehua, todella mautonta mössöä.
- Babloz2222
No en kyllä mössöksi mainitse! Hyvät ja täyttävät annokset on aina olleet.
En kylläkään ole useasti käynyt, mutta jos mittari on viideltä vuodelta, niin sama hyvä laatu on ollut. Double Big Shot on mielestäni loistava ja toisena on Speedy's Big Shot.
- Nälkä on aina
Halpa hallin ruokapaikka on hyvä.
Edullinen ja hyvä ruoka ja arkivaatteissa saa mennä syömään.
Terveyskeskuksessa ja sairaalassa tarjotaan myökin maittavaa lounasta edullisesti.
Prismassa Harjun rinkelissä on myös suht edullinen ruokapaikka ja ruoka herkullista.- njam,,,
vitsarin shell
- aina kelvannut
No ei kyllä ole ikinä jäänyt vaateiden takia missään syömättä, ei edes vanhankaupungin ravintolassa, vaikka lompsin sisälle haalareissa.
- nötköttii
njam,,, kirjoitti:
vitsarin shell
lördän kötsa on paras
- paras ruokala
Sairaalassa kun meet paskalla saat peräruisen kaupanpäällä....
- paskalarde
peräruiskeella kun laittaa anukseen koskenkorvaa alkaa hyvät
- ABC - CBA
ABC aina sama annos muulle suolaa
- Opus tollot
Laita pan-suolaa ettei verenpaine kohoa liikaa laardi kasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831