Vanhoillislestadiolaisten mielestä synninpäästö on kuultava suullisesti vanhoillislestadiolaisen suusta ennenkuin se on pätevä Jumalan edessä. Minusta tämä on pinnallista loitsuilla leikittelyä. Tärkeää on sen sijaan mitä kahden ihmisen sydämessä tapahtuu. Acimlaisittainkin tarvitaan kaksi (kuten Raamatussa: missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni..)
Otan tätä tukemaan lainauksen materiaalista: "PSYCHOTHERAPY:
purpose, process and practice."
"P-2.II.6. If healing is an invitation to God to enter into His Kingdom, what difference does it make how the invitation is written? 2 Does the paper matter, or the ink, or the pen? 3 Or is it he who writes that gives the invitation? 4 God comes to those who would restore His world, for they have found the way to call to Him. 5 If any two are joined, He must be there. 6 It does not matter what their purpose is, but they must share it wholly to succeed. 7 It is impossible to share a goal not blessed by Christ, for what is unseen through His eyes is too fragmented to be meaningful."
Siis Jumala tulee niille jotka sydämestään haluavat Jumalan Valtakunnan tulevan.
Outoa minusta on kuitekin tämä: "It does not matter what their purpose is"
Tarkoituksella ei väliä. Onko siis Jumala mukana pankkiryöstönkin suunnittelussa kunhan suunnittelijoita on kaksi?
Voisiko joku viisaampi auttaa minua ymmärtämään tämän? ;)
"Usko tulee kuulosta"
acim lai nen
0
659
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882