Kuukausi

Brasiliassa

Voisiko joku suositella missä päin Brasiliaa kannattaisi viettää kuukausi n. seuraavan vuoden tammikuussa? Aikaa on tosiaan vain kuukausi ja Brasilia on iso maa, kaikkea ei ehdi nähdä, eikä ole oikein halujakaan matkustella väen väkisin joka kolkkaan, vaan nauttia rauhallisemmin. Kuinka paljon olisi n. kuukauden budjetti pariskunnalta? Majoitukseksi kelpaa "hostellitaso", eli siisti kahdenhengen huone kylppärillä. Kumpikaan meistä ei ole oikein hirveän pitkien bussimatkojen ystävä, joten pitkät matkat pitäisi sopivasti pätkiä lepopäivillä, tai sitten lentää jos on tarvis. Lähinnä kiinnostaa luonto ja mielenkiintoiset kulttuurinähtävyydet, tyttöystävääni ehkä jonkinverran rannat, itseäni ei niin hirveästi. "Biletystä" ei kaivata juurikaan. Kumpikin tunnemme Etelä-Amerikkaa vaan ei Brasiliaa kumpikaan. Espanjan kieli on hallussa molemmilla (toisen äidinkieli), portugali ei.
Kyllähän nämä jutut löytyy opaskirjoista mutta jospa joku haluaisi omakohtaisen kokemuksen perusteella suositella jotakin?

1

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roberto Carlos

Tässä olisi yksi vaihtoehto, jonka itse menin lävitse maaliskuussa. Ensin lento Rioon ja siellä yksi huilauspäivä. Siitä lento Iguassulle. Putouksiin perehdyttiin Brasilian ja Argentiinan puolelta. Oli todella upea paikka. Paraguay on siinä ihan sillan takana, helppo käydä vaikka taksilla. Sieltä tulimme linja-autolla Guaranapuavan kautta Curitibaan. Serra Verden junalla kävimme tekemässä retken vuoriston ylitse. Oli kanssa upeat maisemat.Siitä tulimme Sao Paulon kautta Paratyyn ja takaisin Rioon.

Matkasta tulee lähiaikoina matkakertomuskin pallontallaajien sivustolle. Jos kiinnostaa voin vastailla kysymyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51