Kovalevyn kiinitys ruuvit

Nimimerkki

Kyselisin, että tuleeko uuden kovon mukan kiinnitys ruuveja, kun niitä ei tuolla konneen sisuksissa näkynyt. Entäpä sata kaapelia sekin kun puuttuu. Jos ei ruuveja tule niin mistäs vois ostaa??? Kaapelinhan saa melkein mistä tahansa atk kaupasta.

28

2470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

      Kaapelin ja ruuvit saa atk kaupasta. Ruuvit ovat mallia 6-32 UNC eikä niitä tavallisesta rautakaupasta helposti löydä.

      • Anonyymi

        Tiedostot avautuvat väärillä oletussovelluksilla
        Ajoittain olet ehkä huomannut, että kaikki asetukset, jotka määrittävät tiedostosi avautumaan tietyillä kolmannen osapuolen sovelluksilla, on pyyhitty ja sen sijaan palautettu Windows 10:n oletusasetuksiin. Tämä tapahtuu yleensä suuren käyttöjärjestelmäpäivityksen jälkeen.

        Tämä on yksi Windows 10:n ärsyttävimmistä ominaisuuksista ja saattaa saada sinut yrittämään yhdistää kaikki tiedostotyypit uudelleen kolmannen osapuolen sovelluksiin, mutta on olemassa helpompikin tapa. Asetuksen palauttaminen on todella mahdollista.

        Tätä varten sinun on avattava Windows 10:n Asetukset-sovellus. Siirry sitten Järjestelmät-välilehteen ja etsi "oletussovellukset"-luokka. Sieltä voit valita, mitä sovellusta voidaan käyttää sen mukaan, minkä tyyppistä tiedostoa haluat avata. Esimerkiksi musiikkitiedostoissa voit valita, että se avautuu Windows Media Playerille Groove Musicin sijaan, jota oletussovellus käyttää Windows 8: ssa , Windows 8.1:ssä ja Windows 10:ssä .


      • Anonyymi

        Puutuuko ruuvi päästäsi


      • Anonyymi

        Asiaa, näinhän se todellisuudessa onkin, mutta kun hönö menee sitä ostamaan tämä kyselee rakennuspuolelle kuuluvia tarvikkeita kuten "kovalevyruuveja".

        Myynninedistäminen vaatii myötämielistä suhtautumista käytetylle nimelle, joten vaikka nämä hönöt kyselisivät "kuitulevyruuveja", on kauppiaan ymmärrettävä näiden vähemmälle koulutukselle jääneiden puhekieltä.

        Siksipä niitä mainostetaankin jatkossa, sillä nimellä millä ostaja on niitä kysellyt, mutta tämä johtaa siihen että toinen hönö näkee siinä todistuksen käsitteelle että nimi tosiaan on tuo "kuitulevyruuvi".

        Kauppiaan tehtävä kun ei ole kouluttaa hönöjä, kunhan muistaa varastoa täyttäessään käyttää tarvikkeiden oikeita nimiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vajakit kun haluaa kovalevyruuvveja niin kauppiashan tietysti myy kovalevyruuvveja, niin minäkin möisin.

      Hölmöt eivät osaa suomentaa nimiä oikein:

      DELTACO Mounting screws for hard drive
      DELTACO Kiintolevyn kiinnitysruuvit

      • Anonyymi

        Mulla tuossa pönttökoneessa ovat kovalevyt ilman ruuveja ja hyvin pysyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuossa pönttökoneessa ovat kovalevyt ilman ruuveja ja hyvin pysyvät.

        Vapunen otti päästään, sen kyllä on jälkikäteen huomannut,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuossa pönttökoneessa ovat kovalevyt ilman ruuveja ja hyvin pysyvät.

        Olisko paskalla liimattu kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen otti päästään, sen kyllä on jälkikäteen huomannut,

        Ei sillä ole koskaan ollut sellaisia, tuollainen hönö on ollut syntymästään lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen otti päästään, sen kyllä on jälkikäteen huomannut,

        Taidat olla vapunen ihan itte, lukutaidoton kuitennii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko paskalla liimattu kiinni.

        Miksi ne tarttis liimata tai ruuvata?
        Helpompi vaihtaa kun ovat irtokovalevyjä ja kone jököttää pöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko paskalla liimattu kiinni.

        Varmaan koska oli niin löysällä, mutta nyt reijistä valuu kusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole koskaan ollut sellaisia, tuollainen hönö on ollut syntymästään lähtien.

        Saimaanvajakin lässytystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole koskaan ollut sellaisia, tuollainen hönö on ollut syntymästään lähtien.

        Ei kaikki ole niin kuin sinä! Syntymästä asti hönöjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vapunen ihan itte, lukutaidoton kuitennii.

        Ainakaan sillä ei ole kaikki pikku-ukot samassa korissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuossa pönttökoneessa ovat kovalevyt ilman ruuveja ja hyvin pysyvät.

        Mulla on pönttökone 🚽 vetästy silikonilla lattiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuossa pönttökoneessa ovat kovalevyt ilman ruuveja ja hyvin pysyvät.

        Ruuvit vaan hidastaa vaihtoa, kun windows kirjoitaa sen alta aikayksikön taas paskasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vapunen ihan itte, lukutaidoton kuitennii.

        No mieti! Se unohti katsoa syntyessään taakse ja nyt se ei ikinä ole nähnyt livenä sitäpaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki ole niin kuin sinä! Syntymästä asti hönöjä!

        Olisko sussa se vika 🤬


    • Anonyymi

      Litteempiä ruuveja kuin lerpuissa ei enää ole.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä lerputti 2 cm, mutta nyt kutistunut olemattomiin!


      • Anonyymi

        Lerppuruuvvi ja kovalevyruuvvi on niin Ubuntua, niin Ubuntua, jopa termistö haisee pahalle.


    • Anonyymi

      Palstan nimi kannattaisi muuttaa:

      "Osaamattomat onnessaan"

      ja nassikat olisivat tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Palstan nimessä ei ole mitään vikaa, vika on sen käyttäjissä. Pieni ryhmä pyörii täällä vai kiusaa tehden, ja kun sivusto sen sallii ei loppua tule koskaan.


    • Anonyymi

      minullq on qinqkin läppäeuaaö pikkuisilla ruuveilla mistä voi vaihdella osia kuten muisteja kuten muisteja kiintyolevy jne...

      Ilmeisesti koneesi on levoton Levono tqi no ainkaan Lenovo, -älä leää ikinä

      • Anonyymi

        Härnääminen piti aloittaa heti aamusta, toivottavasti joudut vastuuseen jossakin vaiheessa.


    • Anonyymi

      Kerran on tulleet mukana ruuvit ja syystä: Kierre oli kyllä vakio, mutta ruuvi puolet lyhyempi, kuin normaalisti. Jos käytti standardi-ruuveja murskasi samalla piirilevyltä komponentin - oli selkeesti väärin suunniteltu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe