Pulskat tytöt

Jätkä87

Tykkään ihan helkkaristi pullukoista tytöistä! Hoikatkin on todella upeita, mut niissä pyöreissä on sitä runsautta ja särmää. Mahtavaa. Oon tässä ihmetellyt, miks kaikissa mainoksissa yms. käytetään niin usein pelkkiä hoikkia malleja. Onko joku muu joka tuntee hei samoin?????

18

2371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • great

      Hienoa! Kuulut niihin harvoihin ja valittuihin jotka ymmärtää etteivät ainoastaan hoikat ihmiset ole niitä parhaita. Nyt saavat tyttötkin siis huokaista kun huomaavat että täällä maailmassa on myös sellaisia poikia jotka eivät tuijota vain hoikkaa vartaloa!

    • Rowen

      Et ole ainoa. Minusta pulleat tytöt ovat myös ihastuttavia. Eivät mitkään älyttömän lihavat, mutta pulskat kuitenkin. kyllä minustakin hoikat tytöt voivat myös olla upeita, mutta naisihanteeni tuntuu kuitenkin olevan pyöreämpi.

      Se ihmetyttää vähän minuakin, miksi malleiksi otetaan yleensä vain hoikkia naisia, ja vielä niin hoikkia, että monet heistä ovat selvästi alipainoisia. Miesten enemmistö kun tiettävästi pitää eniten normaalipainoisesta vartalosta, mallit eivät siis vastaa vartaloiltaan miesten enemmistön kauneusihanteita. Naisille mallit aiheuttavat harhaluuloja miesten mielipiteiden suhteen, ja ovat aika selkeästi edistäneet syömishäiriöiden yleistymistä. Lisäksi kun vaatteista vain pieni osa myydään niin hoikille naisille kuin mallit tyypillisesti ovat, on vähän erikoista, että vaatemainoksissa käytetään lähes yksinomaan sellaisia malleja.

    • tyttönen

      No kiva kun on olemassa sellasiakin jätkiä,jotka pitävät pulskista naisista. Minä kuulun just siihen sakkiin. Siis en ole mikään hirveän lihava,mutta sillein sopivan pyöreä ja se ei tunnu haittaavan ketään,ainakaan kotona ja koulussa. Kaikki kehuvat mua kauniiksi ja kevyeksi. Onpahan minut jopa nostettukin ilman,että se nostaja kaatuisi ja lyyhyistyisi mun alle. Sitten olen vielä istunut kavereiden sylissä,jotka eivät pidä minua yhtään painavana. Että tässä oli minun juttuni pulskista tytöistä.

      • Iloinen*

        Voiko maailmassa todellakin olla tyyppejä,jotka tykkää vähän pullukoimista!! Mäkin kuulun niihin en läskeihin vain pikkiriikkisen pyöreisiin. En oo ikinä kuullut elämäni aikana että joku tykkäisi minunlaisista tyypeistä ja onhan tota elämääkin tullut jo vietettyä 14vuotta!! =D Te ootte aivan mahtavia ihmisiä,kun ajattelette muitakin kun langan laihoja tytteleitä. *pusut ja halirutistukset teille*


      • kaunotar....
        Iloinen* kirjoitti:

        Voiko maailmassa todellakin olla tyyppejä,jotka tykkää vähän pullukoimista!! Mäkin kuulun niihin en läskeihin vain pikkiriikkisen pyöreisiin. En oo ikinä kuullut elämäni aikana että joku tykkäisi minunlaisista tyypeistä ja onhan tota elämääkin tullut jo vietettyä 14vuotta!! =D Te ootte aivan mahtavia ihmisiä,kun ajattelette muitakin kun langan laihoja tytteleitä. *pusut ja halirutistukset teille*

        Siis tota mallihommaa...

        Itse olen normaalipainon alarajoissa, eli normaalipainoinen..
        Ihmettelen miksi mainoksissa ym...esiintyy niin
        "anorektisen" laihoja ihmsiä tai yleensäkkin
        mallien pitää olla laihoja...
        ITSE ainakin tykkäisin katsoa niitä vaatteita kauniin normaalipainoisen naisen päällä..
        Mitä mieltä muut????


    • Minä

      Itsekin olen huomannut tykkääväni enemmän hieman pyöreämmistä tytöistä. Sellaset ihan laihat on tosi karmeita.
      Niin ja mä oon 14.

    • iso ja tylsä

      Noh makunsa kullakin kyllä naisessa pitää olla muotoja mutta liika on liikaa ainakin mitä minun makuuni tulee sama pätee myös laihuuteen minä en alle 50 kilosia naisia kattele koska ne ei ole naisia.

    • Pulla fetissi

      Vähän pyöreämmillä mennään!

      Tämän selittää varmaankin se, että pienenä leivoimme perheen kanssa
      paljon pullavia pullia ja syötyäkin tuli paljon.

    • Leipää

      Pullava, pullava, pulla pullava pullava!

    • anssi xx

      Pulskat tytöt on todella ihania!

    • viiitututläskikasa

      Kumpa täälläki ois tollasia poikia ketkä ajattelee tolleesa eikä aina vaa hauku rumaks ja läskiks.........

      • ähyfkhogg

        Kyllä meitä on, mutta harvassa. ;)


    • rolleman

      pulleat tytöt on sanoinkuvaamattoman herkullisia, vetää polvet alta, löytäisipä itselle sellaisen

    • poika98 lol xD

      Siis oikeest, itekki diggaan bulleempii tyttöi. Siis ihan oikeest. Niil laihoil kun, no, yleensä ei oo mitää muotoi. Semmoset muhkeet, vittu ne on nättei. Siis yleensä. En taho loukkaa laihoi mut ne joiden painoindeksi näyttää normaalii painoo eikä laihaa. Sori vaan hei dydsyt, mut se on kiihottavampaa.

      Meinki luokal on tosi hotti silmälasipäinen pyöreempi tyttö, saakeli stondaa ku ees näkee sen ihanan muhkeen perseen....

    • Fatgirlforevah-99

      Itekkii kuulun noihin isoihin. Sitku löytäis jätkän kuka tykkäis, mut ei niitä löydy.

      :D

    • Anonyymi

      monesti mannekiinit ovat luuviuluja. Sopivasti lihaa luunnpäällä se kantajaansa kaunistaa.

      • Anonyymi

        Kyllä itseäni on aina kiihottanu hieman pulskempi tyttö,jos pääsee tositoimiin sänkyyn niin sellainen ei alla valita turhia,vaatii vaan enempi vauhtia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itseäni on aina kiihottanu hieman pulskempi tyttö,jos pääsee tositoimiin sänkyyn niin sellainen ei alla valita turhia,vaatii vaan enempi vauhtia!

        Ei kannata tukevien tyttöjen olla huolissaan,ihan nuorena ei kannata mitä tahansa jätkää ottaakkan,vartuu hieman niin se oikea mies tulee kohdalle.
        Näin löysin minäkin sen oikean naisen ei ole luuviulu ja ihan ok muutenkin.
        Sänkyhommat toimii aivan samoin kuin muillakin.
        Jokaiselle löytyy se oma,ettimällä se ei tule kohdalle sattuu yllätäen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe