töitä australiasta

maalari nainen

mitä mahdollisuuksia suomalaisena on saada töitä australiasta? olen itse maalari ja kiinnostunut muutosta kyseiseen maahan. jos joku tietää aiheesta niin kertokaa. ei pelkkä maalarin ammatti vaan muutenkin mitä on mahdollista toteuttaa, esim koulutus mahdollisuudet siellä päin.

3

1035

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toita

Hei,

Itse muutin Australiaan ja hyvin on toita ollut. Taalla on raskaat ammatit kovassa huudossa, esim rakennusmiehet, tehdas/varastotyontekijat. Varmasti paasisit rakennustyomaalle taalla maalariksi.

• Australiaan ehkä

En ole varma oletko huomannut lukaista yhtään aiempaa juttuani täällä,mutta mulla saattaa olla jossakin vaiheessa tilanne että joudun olemaan Australiassa joitakin aikoja.Siihen pyrin ettei tarvitsisi kokonaan muuttaa. Syynä on aussimies.
        Olen 39 ja eniten huolestuttaa se miten saan aikani siellä kulumaan.Rakastan työntekoa ja varsinkin just jotakin varastohommia,etc.Miten sellaiseen ns.ihan perushommaan voisi päästä kiinni? Toisekseen,voinko saada ihan vaikka vain 2 tai 3 kk työsopimuksen? Entäpä verotus teillä siellä??. Olen menossa ensi vuoden puolella itärannikolle,paikkaan nimeltä Rainbow Beach,oletkohan mahdollisesti siellä jossakin lähimailla? tässä e-mailini,voisi olla kiva kirjoitella,niin,jos sä itse olet yhtään kiinnostunut. Mä olen ollut kerran aiemminkin Australiassa, 2½ vuotta sitten,mutta lomalla vaan.
        Oikein hyvää jatkoa sulle sinne!
        [email protected]

• Ellu T.

Entäpäs sitten hoitoala siellä päin? Tiedätkö yhtään, onko Australiassa pulaa sairaanhoitajista/lääkäreistä yms.? Itse olen hoitoalalta valmistumassa ja suunnitelmissa muutto Australiaan. Töiden löytyminen tosin vähän jännittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      134
      1457
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1308
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      796
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      727
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      720
    6. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      575
    7. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      36
      573
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      553
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      549
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      519
    Aihe