Lauantai 26.0708

Kukkakeiju

Hyvää huomenta!Kaunista ja lämmintä raitista päivää kaikille.SElvänä mennään.

11

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spriten voimalla

Loma alkoi ja puhkun intoa kaikkeen mukavaan tekemiseen. Toivottavasti ei tule sellaista kaiken lamaavaa hellettä, että jaksaa myös tehdä.

Raittiina olen ja meinaan pysyäkin. Olen oppinut antamaan sillä tavalla periksi, että en koko ajan pingota asian kanssa vaan olen jotenkin pystynyt hyväksymään, että asia vain nyt on niin, että alkoholi ei minulle sovi. Kummasti on olo rauhoittunut nyt :)

• Valmistautuu rannalle lähtöön. Raittiina.

• Eeva-Leena

Hellepäiväkin alkamassa. Pysytään raittiina ja nautitaan alkoholittomia.

• Enzian

minäkin ilmoittaudun raittiina, vaikka onkin vähän tullut takapakkia, yritetään uutta nousua tässä nyt.

Täällä saa kyllä kivasti tukea, haluaisin oikein kiittää kaikkia, jotka minullekin on vastailleet ja keskustelleet.

Kesähelteitä toivottelen sinne Suomeen, ootte kai jo niitä odotelleetkin..;-)

• juoppotrolli

Nyt sitten maanantaina ja torstaina sorruin, kun näin vanhoja kavereita, eli porukan paineella meni. Eilen en ottanut ja tänään olen raitis. Harmittaa tämä oma heikkous asian suhteen, mutta selkeästi tuntuu nyt siltä, että jatkan tätä raitistumisen yrittämistä. Eipä ainakaan jäänyt putki päälle. Hyvää viikonloppua kaikille!

• Spriten voimalla
        juoppotrolli kirjoitti:

Nyt sitten maanantaina ja torstaina sorruin, kun näin vanhoja kavereita, eli porukan paineella meni. Eilen en ottanut ja tänään olen raitis. Harmittaa tämä oma heikkous asian suhteen, mutta selkeästi tuntuu nyt siltä, että jatkan tätä raitistumisen yrittämistä. Eipä ainakaan jäänyt putki päälle. Hyvää viikonloppua kaikille!

mitään ymmärrä, mutta eikö ole olemassa jokin kaava voiman muuntamisesta (?:):)?)

eli käännä se harmitukseen menevä energia asioihin, jotka tukevat yrittämistäsi raittiuteen. Olethan jo löytänyt yhden positiivisen asian tapauksesta ... ei jäänyt putki päälle.

Yhdessä me tsempataan - jokainen raitis päivä on voitettu päivä :)

• Kukkakeiju

Sinulle voimia!
        Myös sinä olet antanut voimia ainakin miulle!
        Kiitos siitä.HYvää kesää,t.Kukkis.

• Tuumasin olla koko lauantain, nyt baadenbaaden tuoliin. Vaimo tuo virvokkeita ja naapurin äijä mansikoita.

• Spriten voimalla

herneitä, kukkakaalia, mansikoita, sieniä, kurkkua, tomaatteja ja katselin varoiksi jo hieman "sillä silmällä" kirsikkamehuatölkkiä, että taitaa Sprite jossain vaiheessa jäädä vielä toiseksi :), laitan jäitä tulemaan.

... minulla ei badenbadenia, mutta muutoin hyvä paikka loikoilla jännän kirjan äärellä!

• Enzian
        Spriten voimalla kirjoitti:

herneitä, kukkakaalia, mansikoita, sieniä, kurkkua, tomaatteja ja katselin varoiksi jo hieman "sillä silmällä" kirsikkamehuatölkkiä, että taitaa Sprite jossain vaiheessa jäädä vielä toiseksi :), laitan jäitä tulemaan.

... minulla ei badenbadenia, mutta muutoin hyvä paikka loikoilla jännän kirjan äärellä!

Minulle tuli kaveri kylään itse poimittujen kanttarellien kanssa, laittaa niistä jotain herkkuruokaa (on kokki..;-) Kunhan vaan laskee tuonne mahaan, ei oikein tunnu olevan ruokahalua..

Uintireissu varmaan olisi hyväksi myöhemmin tänään. Vesi parantaa kai melkein kaikki vaivat!

Ja Spriten voimalla: vaihda tosiaan jo se Sprite johonkin muuhun juomaan, eikös se maistu pidemmän päälle aivan pissiltä? Tai ainakin vaihtelu virkistää. Ja onnittelut, taidat olla jo aika kauan raittiina sinäkin? Minä en, mutta alotetaan taas alusta..

• Kukkakeiju

Raitis!Miullekin mansikoita!
        Oikeen hyvää kesäistä päivää siulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4738
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4588
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3683
    4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3496
    5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3490
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      47
      2965
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1070
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      938
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      829
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe