Tietämätön lähes kaikesta

'



välissämme on vain näyttöpääte
minulla 19 tuuman näyttö

sinun

- en tiedä

jonkun verran piuhaa
rutkasti sähköä
ja operaattorin perimää
kuukausivuokraa
paljonko sinun vuokrasi on

- ei aavistustakaan

en kestä katsoa näytönsäästäjän
vaihtuvaa kuvaa
painan kädet kasvoilleni
en silti näe Sinua

pitäisikö minun

- ei luultavasti

kaikesta epätietoisuudesta
huolimatta
haaveilen yöstä kanssasi
saanko sen

- ei ole edes ennakkoaavistusta siitä

vain sen tiedän
että tämän elektroniikan
ja johtojen vyyhdin läpi vaistoan
Sinusta kaiken

- tuoksusikin

23

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      siinä se taas kököttää, emännän tuntehikas runo.

      Haaveile, haaveet kantaa. Runosi on näköisesi,
      oloisesi - kiteytys ihmisen tunnetilasta.

      Upeaa !

      • Hieno aamu,,, ja vielä parani
        kehuvasta palautteestasi:)

        Aurinkoa ja lepoa tällepäivälle
        toivoo

        Marin


    • kaaru

      mitäs marjaa sitä on jo
      aamusta syöty
      kun näin upeesti
      kirjoitat...
      ei ainakaan mansikkaa
      ja sudenmarjasta
      voisit huonosti:)))

      Kertakaikkiaan herskyvää
      runoutta, poskilihakseni
      saa aamujumppaa

      Kyllä Sie sitten osaat Marin:)

      • Mitäs minä söinkään?
        Riisipuuroa, siitäkin menee suu
        messingille:)

        Olen minä sinusta iloinen, ystäväni, olen:)


    • tietymättömillä

      Saat yön
      Saat päivän
      Haman illan
      Aamun häivän

      - lupa (licence to romance)

      Kun yhtyy kaksi
      Ajaton on yksi

      • Olet reilulla ja päällä
        ja minä otan vastaan jokaisen
        lupaamasi asian...
        :D


    • Arvaas kamuseni mitä nyt teit.

      No hyvä sanon minä...luin
      ainoastaan pari riviä-ja-

      pikku aivoni sanoivat;
      että tämä nyt tarvitsee
      vastarunon...sitten
      luin loppuun.

      Nyt olen tässä...vähän kuin
      nuori kloppi sydän jyskyttäen
      ...- uskailtasko
      osaisinko...Ei, minä olen
      mies ja taistelen vastaan.

      Niin runostasi...tavallaan pikku
      poikkeus
      -tavanomaisesta-piru mitä
      voi näyttöpääte
      teetättää.

      Hyvää loppu pv.Sinulle,
      ellei tulla torilla tai
      kadun kulmassa
      vastaan...mikäs se
      kaupunki olikaan...Mikkeli.

      • Olen kyllä ihan mahdottoman huono arvaaja,
        sikasurkee kuulemma:)
        Että en kyllä yhtään tiedä mistä Mr Näsi
        nyt puhuu.

        Minä yritän...siis huom. yritän vähän
        uudistua joka runossa, miten se sitten onnistuu,
        siitä en uskalla sanoa mitään.

        NÄyttöpääte..kyllä sitä voi piruksikin sanoa...
        kiusaajaksi ainakin.:)

        Hitsi en jouda tänään Mikkeliin,
        käyn siellä muutenkin vain kerran 10 vuodessa,
        emme varmaankaan törmää
        siellä:)

        Hellettä iltaasi!


      • marinfrist kirjoitti:

        Olen kyllä ihan mahdottoman huono arvaaja,
        sikasurkee kuulemma:)
        Että en kyllä yhtään tiedä mistä Mr Näsi
        nyt puhuu.

        Minä yritän...siis huom. yritän vähän
        uudistua joka runossa, miten se sitten onnistuu,
        siitä en uskalla sanoa mitään.

        NÄyttöpääte..kyllä sitä voi piruksikin sanoa...
        kiusaajaksi ainakin.:)

        Hitsi en jouda tänään Mikkeliin,
        käyn siellä muutenkin vain kerran 10 vuodessa,
        emme varmaankaan törmää
        siellä:)

        Hellettä iltaasi!

        Näyttöpääte ja kiusaaja
        ...taas dolan saa
        kuulla moitteita.

        Ooppera juhlissa
        Savonlinnassa.

        Hellettä yöhösi...joko
        sähköt ovat sinne
        palautuneet...


      • dolan kirjoitti:

        Näyttöpääte ja kiusaaja
        ...taas dolan saa
        kuulla moitteita.

        Ooppera juhlissa
        Savonlinnassa.

        Hellettä yöhösi...joko
        sähköt ovat sinne
        palautuneet...

        Saat kyllä ekapalkinnon vääristä tulkinnoista
        tai minä väärän tunnelman kirjoittamisesta!

        En tarkoittanut sinua noilla kummallakaan..
        ettäs sen nyt kuulit tässä:)

        Eikä sähköt ole katkenneet, minulla on vain pari
        piuhaa sotkussa:!

        Illan hämyä Treelle


      • marinfrist kirjoitti:

        Saat kyllä ekapalkinnon vääristä tulkinnoista
        tai minä väärän tunnelman kirjoittamisesta!

        En tarkoittanut sinua noilla kummallakaan..
        ettäs sen nyt kuulit tässä:)

        Eikä sähköt ole katkenneet, minulla on vain pari
        piuhaa sotkussa:!

        Illan hämyä Treelle

        Kuule Rakas Ystävä...en muista
        nyt mitä olen yrittänyt
        syöttää Sinulle,kun taas
        on kova kiire...Pahus.

        Hämyillään Ketorinin
        ja lihas säryn
        sotkuisissa
        kiemuroissa.

        Hyviä helle
        pistoksia
        -sydämesi tienoille
        tuonne fiilis
        osastolle.


      • dolan kirjoitti:

        Kuule Rakas Ystävä...en muista
        nyt mitä olen yrittänyt
        syöttää Sinulle,kun taas
        on kova kiire...Pahus.

        Hämyillään Ketorinin
        ja lihas säryn
        sotkuisissa
        kiemuroissa.

        Hyviä helle
        pistoksia
        -sydämesi tienoille
        tuonne fiilis
        osastolle.

        Sinulle lähetän parantavaa pölyä
        ja fiilisosasto kiittää:))


      • marinfrist kirjoitti:

        Sinulle lähetän parantavaa pölyä
        ja fiilisosasto kiittää:))

        -kiva tietää että
        pölytystä ilmassa-


    • Miekun oon perehtynyt näihin, vetyatomi;) salaisuuksiin, niin se on mahdollisuuksien rajoissa:), jotta täytyy nuo johtosotkut selvittää...
      Runosi oli hieno:)
      Tarkkis

      • Laitoin ylimääräiset johdot kiepille,
        yks kaiuttimen johto tarvitsisi asiantuntijaa
        ehdottomasti.

        Jään odottelemaan mahdollista korjaajaa:))


    • Minänoita

      Mie oon rustannut
      kattavan niksioppaan
      just siun tarpeissiin.
      Sie saat sen tos halavalla
      melkeis ilmatteeks ei maksa
      ku 200000 noitamarkkaa,euroiks
      väänneltynä semmoset 1000 euroo!

      Et halval männöö mut mänköön,
      yks kaikkien kaik sukulaisten puolest!

      Helppo on sunkii lukkee,
      sivuja on vaan yks ja
      kärmeennahka kannet löytyy
      kaikil herkuil!

      Runostas pitin!

      • Voi halavatun rökäle siutakii!

        Kirjastas sanon.
        Liian monta sivvuu, liian halpa,
        en minäkään nyt mitä tahansa roskaa osta. Piste!

        Ja toiseksee sanon, että pijä saappaas ehejänä,
        voipi muuten päästä kuravettä varpaihe vällii,
        eikä se ole mukavaa ollenkaan..

        Ja kolmanneks..
        Siu Newyorkinkiele kurssis on jäänynnää keske....
        Dump = mykkä ja karkit on ostettu tallinnasta,
        jos ne oli pahoja! Valitukset saa käydä viemässä sinne uimalla,jos intoa riittää:DD

        Ja ihan viimoseks....
        halivilivoo ja hei sun takkutukalles:)


    • lentäjä-ässä**

      luota siihen vaistoosi
      pikkunoitaliini,,,,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,
      ,,sinä ja siun piuhasi,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,
      ,,,*wirn*
      ,,,,,,,,,,öitä,,
      ,,,,, rauhallisia unosii,,,
      ,,,,,,,,,,,,,
      ,,,,,kiits** :))))))))

      • Olipa "piuhojen yö"...semmoista voi
        sattua, piuhavaltakunnassa:))

        TÄnx kun lentelit, ässä:)


    • tomppa2006

      ...raikkaana katson rakkausrunoasi, "en silti näe Sinua"...

      Mutta runostasi tykkään kamalan paljon. Mukava olla taas seurassasi, pitkästä aikaa.

      Nimim. 20 tuuman näyttöpäätteen tomppa.

      • *Hymyilee koko naamalla*

        007 is pack.

        Nyt tiedän tuumatkin, ihanaa:))
        Kiittäen

        Matami Marin


    • ...Nauraa sun virtuaaliruno....
      Mä en tästä virtuaalirakkaudesta tiedä mitään...
      Mä en koskaan ole rakastunut bittiavaruudessa lentäviin sanoihin ,
      seisonko liikaa maan pinnalla=)
      *hymyilee*
      Kiitos Marin=)

      • Ei saa nauraa...tää on vakava juttu,
        tai sitten ei=)
        Kiittelee

        Marin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe