...toimeen muitten samaa sukupuolta olevien
kanssa, eritoten sitten aikuisina?
Tulossa on syksyllä nimittäin urospentu-tooperi ja aikaisemmat koirat on kaikki olleet narttuja.
Onko kokemuksia esim koirapuistoista uroksen
kanssa, vai onko ihan poissuljettu ajatus sitten
koiran vartuttua.
Miten teidän
4
614
Vastaukset
- dobbbberit rulaaa
Toope vähän vajaa 1v ja toistaiseksi ei ole ollut mitään ongelmia. Parit painit on otettu, mutta ihan itsepuolustuksen takia. Koskaan ei ole kenellekään hampaita näyttänyt tms..
- 9v.uros
Olen todennut että ei kannata päästää yhteen toisten kanssa jos ei ole pakko,harvemmin tulevat toimeen.Ja ei niiden pidäkkään tulla minun mielestäni.
- toope vaan
9v.uros kirjoitti:
Olen todennut että ei kannata päästää yhteen toisten kanssa jos ei ole pakko,harvemmin tulevat toimeen.Ja ei niiden pidäkkään tulla minun mielestäni.
meillä 4-vuotias uros ja joka päivä käydään koirapuistossa,ei ongelmia.Samassa puistossa käy myös reilun vuoden ikänen uros ja hyvin menee silläkin.Niin ja meidän uros on "mies" eli kaikki varusteet tallessa....
- Miss.Red
koirapuistoon ei sitten ollenkaan! auta armias jos joku yrittää meijän herraa alistaa niin se homma on valamis.. Tiesin kyllä uros dobberin ottaessani, että koirapuistot sun muut reissut missä on muita uroskoiria jää kyllä tekemättä.. Mutta on se kuin tommonen "hankala" tahansa niin kyllä se mun sydämen voittaa aina puolelleen.. Mitä nyt muutamalta koissulta lähteny karvatuppo perseestä ko on tullu meijän herralle rehvastelleen ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644