...toimeen muitten samaa sukupuolta olevien
kanssa, eritoten sitten aikuisina?
Tulossa on syksyllä nimittäin urospentu-tooperi ja aikaisemmat koirat on kaikki olleet narttuja.
Onko kokemuksia esim koirapuistoista uroksen
kanssa, vai onko ihan poissuljettu ajatus sitten
koiran vartuttua.
Miten teidän
4
561
Vastaukset
- dobbbberit rulaaa
Toope vähän vajaa 1v ja toistaiseksi ei ole ollut mitään ongelmia. Parit painit on otettu, mutta ihan itsepuolustuksen takia. Koskaan ei ole kenellekään hampaita näyttänyt tms..
- 9v.uros
Olen todennut että ei kannata päästää yhteen toisten kanssa jos ei ole pakko,harvemmin tulevat toimeen.Ja ei niiden pidäkkään tulla minun mielestäni.
- toope vaan
9v.uros kirjoitti:
Olen todennut että ei kannata päästää yhteen toisten kanssa jos ei ole pakko,harvemmin tulevat toimeen.Ja ei niiden pidäkkään tulla minun mielestäni.
meillä 4-vuotias uros ja joka päivä käydään koirapuistossa,ei ongelmia.Samassa puistossa käy myös reilun vuoden ikänen uros ja hyvin menee silläkin.Niin ja meidän uros on "mies" eli kaikki varusteet tallessa....
- Miss.Red
koirapuistoon ei sitten ollenkaan! auta armias jos joku yrittää meijän herraa alistaa niin se homma on valamis.. Tiesin kyllä uros dobberin ottaessani, että koirapuistot sun muut reissut missä on muita uroskoiria jää kyllä tekemättä.. Mutta on se kuin tommonen "hankala" tahansa niin kyllä se mun sydämen voittaa aina puolelleen.. Mitä nyt muutamalta koissulta lähteny karvatuppo perseestä ko on tullu meijän herralle rehvastelleen ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.695952- 1295249
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4433173Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991586Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661209- 291029
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859