Hintataso?

Horge.

Terve!
Minkähänlainen hintataso mehikossa on noin yleensä?
Kiitos!

7

3031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus on

Suomeen verrattuna erittäin halpa.

• La Tortuga

Jahas. Taas näitä. Ihan oikea totuus on se, että riippuu täysin siitä, missä liikut. Jukatanin pahimmissa rysissä turistien suosimissa paikoissa lähes samat hinnat kuin Suomessa. Mexico Citykään ei pahasti jää jälkeen. Muualla hinnat parhaimmillaan todella paljon halvemmat.

• yacqa
        La Tortuga kirjoitti:

Jahas. Taas näitä. Ihan oikea totuus on se, että riippuu täysin siitä, missä liikut. Jukatanin pahimmissa rysissä turistien suosimissa paikoissa lähes samat hinnat kuin Suomessa. Mexico Citykään ei pahasti jää jälkeen. Muualla hinnat parhaimmillaan todella paljon halvemmat.

No oiskos jollain heittää esimerkkiä esim. olut-tuopin tai normi-lounaan hinnasta esimerkiksi sekä jukatanin turisti-alueella Playa del carmenissa sekä esim. San Cristobalissa??

• .,.,
        yacqa kirjoitti:

No oiskos jollain heittää esimerkkiä esim. olut-tuopin tai normi-lounaan hinnasta esimerkiksi sekä jukatanin turisti-alueella Playa del carmenissa sekä esim. San Cristobalissa??

Olut oli rantabaarissa n. 1.50 usd. Lounas varmaan jotain 3-5 usd.

• yazca
        .,., kirjoitti:

Olut oli rantabaarissa n. 1.50 usd. Lounas varmaan jotain 3-5 usd.

kannattaako tonne meksikoon ottaa mukaan pesoja vai dollareita??

• sereque
        yazca kirjoitti:

kannattaako tonne meksikoon ottaa mukaan pesoja vai dollareita??

Kannattaa ottaa euroja ja vaihtaa ne perillä pesoiksi esim. hotellissa. Alkuun kannattaa olla muutama pieni dollariseteli mukana esim. laukunkantajalle.

• toomas
        sereque kirjoitti:

Kannattaa ottaa euroja ja vaihtaa ne perillä pesoiksi esim. hotellissa. Alkuun kannattaa olla muutama pieni dollariseteli mukana esim. laukunkantajalle.

esimerkkejä kaipaili jo yks edellinen ja niitä pyytäisin minäkin.

Todella kiitollinen olisin tästä avusta. Osaisi paremmin hahmottaa, jotta millaista budjettia pitää kerätä.

Matkaan helmikuussa Jukatanille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe