Kone paukauttelee pakoputkeen kun höllää kaasusta. Myös lämpimänä tyhjäkäynnillä "röpähtää"/paukahtaa silloin tällöin. Sytytyspuolta oon jo tutkinut enkä vikaa löytänyt. Nyt oon jahdannut intensiivisesti ilmavuotoo. Kumikauloista joilla kaasarit kiinni pytyssä en vuotoo löytänyt, enkä kaasaristakaan muuta moittimista kuin ryyppyvivun juuressa olevan kumin jossa pikkuinen murtuma. Voikohan tää jo päästää ilmaa sisään niin että paukkuu? Onko kokemuksia tämmöisestä? Mitä muuta kannattaa kattoo nyt samalla kun kaasarit on pöydällä? (mainittakoon että kaasarit on hiljattain purettu ja puhdistettu)
ilmavuoto?
5
1214
Vastaukset
- liian isot
suuttimet?
- mmmmtttttt
olis yhtäkkiä voinut tulla liian isoiks, kun ei oo vaihdettu?
- paukkuu
niin eikös se ole sen merkki että putkeen on päässyt seosta joka sitten syttyy, eli räjähtää pakoputkessa.
eli eikös sitten johdu siitä että pakoventtiili vuotaisi vähän, tai sitten sytytys on myöhäsellä että seosta pääsee vähä valumaan putken ennen kuin räjähtää sylinterissä.- mmm.ttt
...venttiilivuoto jotain ylimääräistä ääntä? Sellasta nimittäin ei oo havaittavissa.
Oon nyt suht varma ettei imupuolella oo vuotoo ja ryypynjuuressa oleva kumikin on liimattu tiiviiks. Oireet kuitenkin tallella. Helpottuu vähän kun seosruuvia kiertää reilusti auki, tästä johtuen epäilen vieläkin kaasaria, josko "tyhjäkäyntipuolen" kanavissa kumminkin jotain tukosta?
"Air cut valvet" (mikähän lienee suomeks) jo vaihdoin päittäin toisen kaasarin kanssa mutta vika on ja pysyy samalla pytyllä niin ilmeisesti ei vikaa sinäkään. - seoksella
mmm.ttt kirjoitti:
...venttiilivuoto jotain ylimääräistä ääntä? Sellasta nimittäin ei oo havaittavissa.
Oon nyt suht varma ettei imupuolella oo vuotoo ja ryypynjuuressa oleva kumikin on liimattu tiiviiks. Oireet kuitenkin tallella. Helpottuu vähän kun seosruuvia kiertää reilusti auki, tästä johtuen epäilen vieläkin kaasaria, josko "tyhjäkäyntipuolen" kanavissa kumminkin jotain tukosta?
"Air cut valvet" (mikähän lienee suomeks) jo vaihdoin päittäin toisen kaasarin kanssa mutta vika on ja pysyy samalla pytyllä niin ilmeisesti ei vikaa sinäkään.voi esiintyä myös paukkumista....kai? niin miksi..?? jos kone käy liian laihalla, ja siten myös liian kuumana niin ehkä ohivirrannut seos syttyy helpommin.... kai sitä ohiviratausta aina on?
liian laihalla ja kuumana käyminen voi aiheuttaa reiän palamiseen mäntään. ennen vanhaan näki tulpasta kun kone kävi liian laihalla... tulppa oli melkein valkoinen. en tiedä sitten nykyään näkeekö sen siitä kun kai toi bensan laatukin siihen vaikuttaa...
mutta, ilmeisesti seosta rikkaammalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155