Windows Defender pukkaa vähän väliä huomautusta että et ole tarkistanut konettasi Defenderillä 15 päivään.
Ohjelma pyörii taustalla ja ainakin eilen oli kone auki ja scannaus pyöri ajastettuna ajankohtana.
Onhan se toki ilmainen mutta onko tällä Defenderillä mitään virkaa?
Windows valehtelee
5
643
Vastaukset
Eihän se mikään ilmainen ole. Kyllä se Windows maksaa.
- MinäIte.
...
- nykyisten
virustutkien kanssa mitään tekoa yleensäkään vastaavilla. Jos nyt välttämättä jonkun haluat, ota Malwarebytes' Anti-Malware.
- kokemusta on
Oletkos käyttänyt esim. Ccleaneria? Raksi pois Defenderin kohdalta, jos putsailet.
- MinäIte.
Minulla kans Windows Defender väitti että en ole tarkistanut konetta moneen päivään, vaikka se toimii taustalla. Tarkistelin konetta aina kun se herjasi ja kyllä se vika loppu sitten.
Joskus aiemmin Defender väitti että en ole päivittänyt sitä uuteen versioon, vaikka vista itse päivittää sen automaattisesti.
Olen miettinyt tota Defenderiä, että miten luotettava se on nykyään, kun herjaa millon mitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258