Olen päässyt siihen käsitykseen, että hienohiekkaista rantaa ei Gardajärveltä löydy. Olenko oikeassa?
Joka tapauksessa olisi kiva tietää jonkun hyvän uimarannan sijainti jos lapset haluavat käydä Gardajärvessä polskuttelemassa.
Gardajärven uimarannat?
5
6011
Vastaukset
- maccio
Gardajärven rannat ovat sorarantoja. On syytä ostaa uimatossut. Kivet ovat kyllä sileitä, mutta tuntuvat hankalilta jalan alla etenkin vedessä. Vesi on todella kirkasta. Se on lämmintä vasta elokuussa, koska järvi on todella syvä. Uimaranta löytynee joka kaupungista.
- tarkenee
Olin kesäkuussa Gardalla ja vesi oli lämmintä, ainakin eteläpääsä tarkeni hyvin uida.
- Katteeks käy
tarkenee kirjoitti:
Olin kesäkuussa Gardalla ja vesi oli lämmintä, ainakin eteläpääsä tarkeni hyvin uida.
oli ihana lämmin vesi Gardan kaupungissa, keskustan lähellä kiva ranta, tossut voisi olla hyvä, meillä ei tosin ollut.
Maisemat oli ihanat, nauttikaa vain olostanne. - riva del garda
Katteeks käy kirjoitti:
oli ihana lämmin vesi Gardan kaupungissa, keskustan lähellä kiva ranta, tossut voisi olla hyvä, meillä ei tosin ollut.
Maisemat oli ihanat, nauttikaa vain olostanne.Minne päin Gardajärveä olette menossa?
me olimme Riva del Gardassa eli gardajärven pohj.osassa kesäkuun lopussa ja hyvn tarkeni silloin uida.Rivassa on pitkä ranta ja parissa kohdassa jopa enemmän hiekkaa,mutta suurimmaksi osaksi tosiaan kivirantoja :( - Siiri1234
riva del garda kirjoitti:
Minne päin Gardajärveä olette menossa?
me olimme Riva del Gardassa eli gardajärven pohj.osassa kesäkuun lopussa ja hyvn tarkeni silloin uida.Rivassa on pitkä ranta ja parissa kohdassa jopa enemmän hiekkaa,mutta suurimmaksi osaksi tosiaan kivirantoja :(Peschiera del Gardaan. Tai tarkemmin ottaen reilun kilometrin siitä Sirmioneen päin. Mutta meillä on auto vuokralla ja veikkaan, että uimarantoja etsitään jostakin muualta kun ollaan ajelemassa kun on majapaikassa hienot uima-allasalueet. Eli Rivaan voisi vaikka mennä päiväretkelle ja uimaan, kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665