60-vuotiaalle miehelle!! Löytyisikö keneltäkään?
Syntymäpäivä
6
12340
Vastaukset
- Atolfia
Haulla "ONNITTELU värssyjä". Siitä löytyy jos jonkinlaisia runoja. Toivottavasti löydät sopivan.
- 1944
Ukko täyttää kuuskyt vuotta,
eikä suotta sille hattua nyt nosteta!
Komea on juhlakalu totta,
jotta pannaan heti lahjat jakoon!
Kohotetaan samppakaljat sankarille,
ankarille arkipäivän aatoksille hatkat!
Onnea nyt sullen paljon vaan,
halataan ja pannaan jatsii tossun alle! - 60 - vuotiaalle
Nyt on sulla ikä hyvä
elämä on nyt suuri ja syvä
kauneutta ymmärrät
arvot käsität
Mitäs muuta
kuin annat vaimolle suuta
hän se sinua auttoi ja vaali
muuten olisit pelkkä kaali Riippuen suhteestasi mieheen sopii ehkä jokin näistä:
Miehet aikuistuvat kuudenkymmenen,
naiset viidentoista iässä.
James Stephens
Olkohon ikä iloinen,
elämä juuri etuisa!
Henrik Achrenius
Vuodet vierii, ikä karttuu,
kymmeniä juhlitaan,
määrää saa vain arvailla
taidolla kun vanhetaan.
tai
Purkin täytän onnella,
tuon sen sulle ponnella.
Kauniisti kumarran,
raapaisen jalkaa,
nyt voi synttärijuhlasi alkaa.- 1943
tulee persoonallisempi. Kälyni täytti eilen 60 v. Aamupäivän kypsyttelin runoa ja kirjoitin ensi version. Sitten pikkuhiljaa muokkasin. Yleensä teen näin, kun kutsu juhliin tulee. Tällä kertaa aiheena oli keskikesän kukat: horsmat, kellot, matarat. Joskus idean saa päivänsankarista. Jos sattuu olemaan nimi jonkun seitsemästä veljeksestä, idea tulee sieltä. Aleksis Kivellä on tosi hyvää tekstiä.
- kiitos kaikille!!
Ihania oli ja hyviä vinkkejä sain! Oikein hyvää kesää jokaiselle ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628