Eli kiikarissa olisi Renault Laguna Expression 2.0 ajettu 132 000. Onko kellään kokemuksia millainen menopeli on??? Tyyppiviat??? Eli kaikki kokemukset ovat kultaakin kalliimpia ennen ostopäätöksen tekoa.
Reult Laguna 2.0 expression
5
913
Vastaukset
- juupas eipäs
Elikkä,autohan kestää joillakin ja toisilla taas ei ja tämä koske kaikkia merkkejä.
Ota selville auton historia(omistajien määrä)Ja huoltohistoria,jos auto on pidetty kunnolla huollot on merkitty vihkoon,ei kumminkaan kannata sokeasti luottaa "epämääräisiin" tuherruksiin ja leimoihin huoltovihkossa.Vuosimallia et ilmoittanut mutta noilla kilometreillä kuluvia osia joutunee jo vaihtelemaan.Moottori ja voimansiirto ovat noilla kilometreillä vielä loisto kunnossa ja korin osat samoin,JOS auto on asiallisesti pidetty.Huollettu ja kunnossapidetty laguna on hyvä ajaa ja huoleton auto.- rellunpippana
..mistä riippuu, mutta kumpi korimalli? I vai II?
2001 vuoteen asti ihan OK mutta sitten sutta ja sekundaa.
- laguna II
Itse olen ollut tyytyväinen omaan lagunaan 2.0 exp -02 jolla ajettu lähes 200tkm. Ostin 155tkm ajettuna. Uusitut osat:
-1kpl raidetangonpää
-takajarrulevyt palat
-takajarrusatula(oli mennyt suojakumi rikki)
-taka-akselin puslat
-ohjaustehostin(paineventtiilin mäntä kulunut, sorvasin itse uuden männän)
-ilmastoinnin lauhduttimen putki oli syöpynyt poikki, (sorvasin uuden pään putkelle)
-jakopään osat
normaalit öljyjen ja suodattimien vaihdot- rellunpippana
Puslat on just tyyppivika, jota ei kovin monessa autossa esiinny, eikä varsinkaan vanhemmissa Relluissa. Aika paljonhan tuossakin on jo vikaa ollut. Kun 200 000 tulee täyteen niin lisää vikoja alkaa tulla.
- laguna II
rellunpippana kirjoitti:
Puslat on just tyyppivika, jota ei kovin monessa autossa esiinny, eikä varsinkaan vanhemmissa Relluissa. Aika paljonhan tuossakin on jo vikaa ollut. Kun 200 000 tulee täyteen niin lisää vikoja alkaa tulla.
kyllä niitä puslia tosiaan muissakin merkeissä menee, ainakin volvo v40:ssä on ihan vastaavanlainen taka-akselipusla systeemi. Kyllähän nuo "viat" on ihan normaalia kulumista lukuunottamatta ohjaustehostajaa ja ilmastoinnin putkea, joidenka olisin odottanut kestävän pidempään.
Mut laguna on aika halpa ylläpitää jos on yhtään tee-se-itse taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849