Eli kiikarissa olisi Renault Laguna Expression 2.0 ajettu 132 000. Onko kellään kokemuksia millainen menopeli on??? Tyyppiviat??? Eli kaikki kokemukset ovat kultaakin kalliimpia ennen ostopäätöksen tekoa.
Reult Laguna 2.0 expression
5
917
Vastaukset
- juupas eipäs
Elikkä,autohan kestää joillakin ja toisilla taas ei ja tämä koske kaikkia merkkejä.
Ota selville auton historia(omistajien määrä)Ja huoltohistoria,jos auto on pidetty kunnolla huollot on merkitty vihkoon,ei kumminkaan kannata sokeasti luottaa "epämääräisiin" tuherruksiin ja leimoihin huoltovihkossa.Vuosimallia et ilmoittanut mutta noilla kilometreillä kuluvia osia joutunee jo vaihtelemaan.Moottori ja voimansiirto ovat noilla kilometreillä vielä loisto kunnossa ja korin osat samoin,JOS auto on asiallisesti pidetty.Huollettu ja kunnossapidetty laguna on hyvä ajaa ja huoleton auto.- rellunpippana
..mistä riippuu, mutta kumpi korimalli? I vai II?
2001 vuoteen asti ihan OK mutta sitten sutta ja sekundaa.
- laguna II
Itse olen ollut tyytyväinen omaan lagunaan 2.0 exp -02 jolla ajettu lähes 200tkm. Ostin 155tkm ajettuna. Uusitut osat:
-1kpl raidetangonpää
-takajarrulevyt palat
-takajarrusatula(oli mennyt suojakumi rikki)
-taka-akselin puslat
-ohjaustehostin(paineventtiilin mäntä kulunut, sorvasin itse uuden männän)
-ilmastoinnin lauhduttimen putki oli syöpynyt poikki, (sorvasin uuden pään putkelle)
-jakopään osat
normaalit öljyjen ja suodattimien vaihdot- rellunpippana
Puslat on just tyyppivika, jota ei kovin monessa autossa esiinny, eikä varsinkaan vanhemmissa Relluissa. Aika paljonhan tuossakin on jo vikaa ollut. Kun 200 000 tulee täyteen niin lisää vikoja alkaa tulla.
- laguna II
rellunpippana kirjoitti:
Puslat on just tyyppivika, jota ei kovin monessa autossa esiinny, eikä varsinkaan vanhemmissa Relluissa. Aika paljonhan tuossakin on jo vikaa ollut. Kun 200 000 tulee täyteen niin lisää vikoja alkaa tulla.
kyllä niitä puslia tosiaan muissakin merkeissä menee, ainakin volvo v40:ssä on ihan vastaavanlainen taka-akselipusla systeemi. Kyllähän nuo "viat" on ihan normaalia kulumista lukuunottamatta ohjaustehostajaa ja ilmastoinnin putkea, joidenka olisin odottanut kestävän pidempään.
Mut laguna on aika halpa ylläpitää jos on yhtään tee-se-itse taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086