Onko kellään kokemuksia tästä paikasta? Olemme menossa sinne syksyllä. Onko siistiä? Rauhallista? Itse menen ensi kertaa Espanjaan ja nyt jo jännittää melkoisesti :).
Toivon paljon vastauksia ! Hyviä ja huonoja puolia. Kiitos jo etukäteen :)
Bahia Del Sol, Santa Ponsa
3
1416
Vastaukset
- La Chica
SAnta ponsassa olin juhannuksen jälkeen mutta olin hotellissa Surfing playa,se oli ainakin ihan siisti mutta kaukana isoa Eroski ruoka-kauppaa..Bahia Del Sol on ainakin hienon näköinen ja kuulemma todella siisti.Rauhallinenkin on,ei vilkasta tietä lähellä.Ihan allas alue.Santa Ponsassa on todella liikaa englantilaisia ja heidän pubejaan,ravintolat on surkeita ja kalliita...Yö-elämä on aika kuolutta..kannattaa Palmaan mennä ostoksille ja ravintolaan jos vain haluaa/jaksaa..Lämminhän siellä oli muuten tylsä paikka.Majorcalaisia ei saa sanoa ESPANJALAISEKSI.Muutenkin majorca ei ole yhtään Espanjalainen,oma lukunsa..mutta tuli sekin nähtyä.
- hotelli
Olin viime syksynä Bahia del Sol-hotellissa. Hotellista ei yhtä pahaa sanaa sanomista.
Meillä oli puolihoito ja se oli ainakin ruuan puolesta mahtava. Ruoka oli monipuolista ja hyvää.
Hotellissa oli vieraana pääasiassa vanhempia ihmisiä ja lapsiperheitä. Ainoatakaan häiriökäyttäytymistä en havainnut. Hotelli sinäänsä oli aivan mahtavan siisti ja sieltä löytyi kaikki mahdollinen ajanviete , jopa sauna! Hotellilta oli noin viisisataa metriä hyvälle uimarannalle. Hotellin uima-allasalue oli aika pieni, mutta tilaa sieltäkin aina löytyi. Bussit Palmaan menivät hotellin edestä. Hotelli sijaitsi Santa Ponsan toisella laidalla ja hieman hiljaisella alueella. Ainoa huono asia oli kun yhdeltä sauomalaiselta varastettiin kadulla lompakko, kun oli sen kielloista huolimatta takataskuunsa jättänyt. TASKUVARKAISTA VAROITTELU EI OLE TURHAA PUHETTA!- vastauksista
Paljon kiitoksia vastuksista!! (Lisää saa tietty vastailla :) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007