Onko kellään kokemuksia tästä paikasta? Olemme menossa sinne syksyllä. Onko siistiä? Rauhallista? Itse menen ensi kertaa Espanjaan ja nyt jo jännittää melkoisesti :).
Toivon paljon vastauksia ! Hyviä ja huonoja puolia. Kiitos jo etukäteen :)
Bahia Del Sol, Santa Ponsa
3
1409
Vastaukset
- La Chica
SAnta ponsassa olin juhannuksen jälkeen mutta olin hotellissa Surfing playa,se oli ainakin ihan siisti mutta kaukana isoa Eroski ruoka-kauppaa..Bahia Del Sol on ainakin hienon näköinen ja kuulemma todella siisti.Rauhallinenkin on,ei vilkasta tietä lähellä.Ihan allas alue.Santa Ponsassa on todella liikaa englantilaisia ja heidän pubejaan,ravintolat on surkeita ja kalliita...Yö-elämä on aika kuolutta..kannattaa Palmaan mennä ostoksille ja ravintolaan jos vain haluaa/jaksaa..Lämminhän siellä oli muuten tylsä paikka.Majorcalaisia ei saa sanoa ESPANJALAISEKSI.Muutenkin majorca ei ole yhtään Espanjalainen,oma lukunsa..mutta tuli sekin nähtyä.
- hotelli
Olin viime syksynä Bahia del Sol-hotellissa. Hotellista ei yhtä pahaa sanaa sanomista.
Meillä oli puolihoito ja se oli ainakin ruuan puolesta mahtava. Ruoka oli monipuolista ja hyvää.
Hotellissa oli vieraana pääasiassa vanhempia ihmisiä ja lapsiperheitä. Ainoatakaan häiriökäyttäytymistä en havainnut. Hotelli sinäänsä oli aivan mahtavan siisti ja sieltä löytyi kaikki mahdollinen ajanviete , jopa sauna! Hotellilta oli noin viisisataa metriä hyvälle uimarannalle. Hotellin uima-allasalue oli aika pieni, mutta tilaa sieltäkin aina löytyi. Bussit Palmaan menivät hotellin edestä. Hotelli sijaitsi Santa Ponsan toisella laidalla ja hieman hiljaisella alueella. Ainoa huono asia oli kun yhdeltä sauomalaiselta varastettiin kadulla lompakko, kun oli sen kielloista huolimatta takataskuunsa jättänyt. TASKUVARKAISTA VAROITTELU EI OLE TURHAA PUHETTA!- vastauksista
Paljon kiitoksia vastuksista!! (Lisää saa tietty vastailla :) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108