Kun sarjatuliaseille on vaikea löytää ostajaa ja minullakin niitä on aivan harmiksi saakka ampumakuntoisena niin harkinnut itse deaktivoida aseita ja panna myyntiin. Deaktivointi kuulemma pitäsi tapahtua virallisesti ja välistä poliisi vetää oman osuutensa. Minkä se poliisi sille sitten voi jos omat romut tuhoaa? En aio maksaa tuhoamisesta senttiäkään. Myynnin yhteydessä tietenkin otan valokuvat aseesta ja ostaja saa kirjoittaa nimensä paperiin että on ase deaktivoitu.
miten on laillisuus?
5
1139
Vastaukset
- Saat
dekota koko pelin jos omaat hitsipillin .Valtio tarkastaa ja ottaa osuuden vain korvauksen näkemisen ilosta.
- Aseita tuhoaa
Aseen täytyy toimia.
Pistä vaan parempaan jemmaan.
- Tadzio de Santis
Itse haalaan torrakoita vain ampumista varten. Mutta joku aika sitten kuulin, että kunnon keräilijällä pitää olla toimintakuntoinen ase ja siihen käypäiset patruunat. Naapurikylässä tutulla isännällä on mittava kokoelma navetassa, eikä sekään aina malta olla räiskimättä. Seinä oli täynnä konekiväärin ja -pistoolin jälkiä.
- lehemiä
laitumella 15 ja meijän iso aisanen katastaa kaikki ,jospa siellä saattas olla mielenkiintoista märehtiää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783