http://www.youtube.com/watch?v=Nzvb-dI41nc
ajatelkaa jos elvis presley olisi pitänyt vaikka jonkun verran lomaa ja olisi palannut 78-79 tuossa kunnossa lavalle takaisin
jos elvis presley olisi pitänyt vähän lomaa
3
249
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Ootko nähny semmosta komediaa, jossa Elvis on ottanu vähän lomaa ja palkannut sijaisekseen jonkun Elvis-impersonaattorin. Mutta onkin tykännyt ns.tavallisesta elämästä niin paljo ettei oo vaihtanukkaan paikkoja takas. Ja sit se feikki-Elvis on kuollu vuonna 1977 ja oikee Elvis elää vanhainkodissa eikä kukaan usko sitä kun se sanoo olevansa Elvis :)
- Bob Dylan.
-joo,niinpä..Elviksessä ei noihin aikoihin ollut enää mitään jäljellä musiikillisen uudistajan voimasta,mikä oli aivan uran alussa,kun tuli mm. That"s allright mama,Heartbreak hotel jne. Kaunis laulaja,joka lauloi hyvin,mut sehän riittää joillekin....
- on on
elvis oli kyllä aika huonossa kunnossa jo 1977 ja oli jo ennen sitä muutama vuosi aikaisemmin.elvis kuulemma nukahteli välillä kesken syömisen ja jos joku ei olisi herättänyt niin olisi voinut tukehtua.minä luin kirjasta että nukahteli jo 70 luvun alussa välillä kesken ruokailun kun oli jotain unilääkkeitä ottanut.elvis presley maksa oli 1977 todella huonossa kunnossa.ei ole ihme että loppu tuli valitettavasti kun tuli.mutta kyllä se olisi mahdollista ollut että olisi hyvässä kunnossa tullut lavalle jossain vaiheessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882