Mietin onko muita kohtalotovereita joille kaverit eivät ole järjestänet polttareita?
Mieheni haettiin eilen isolla kaveriporukalla viettämään polttareita. Kaikki halusi osallistua ja mies itse ei olisi polttareita edes halunnut.
Minulle taas ei ole kukaan järjestänyt mitään ja olen kyllä hieman pettynyt. Polttareista on ollut puhetta kyllä, mutta ilmeisesti kukaan ei ole tarttunut tilaisuuteen. Toki monet ystäväni asuvat kaukana, mutta täällä ihan lähellä asuu muutamia. Meillä ei ole kaasoja tai bestmania häissä nimetty millään tavalla.. Se ei kuitenkaan miehiä haitanut vaan järkkäsivät porukalla.
Itse olen raskaana, joten en mitään hurjaa ole odottanut polttareiden suhteen. Lähinnä tyttöjen kanssa yhdessä oloa, esim. et oltais lähdetty yhdessä syömään tai vietetty iltaa jonkun kotona tms.
Muita joilla ei polttareita
5
3223
Vastaukset
- IRMA
että jos et olisi raskaana olisi sinulle järjestetty polttarit. Tai jospa he luulivat ettei sinua kiinnosta :) Tai ehkä ystävistäsi tuntui että polttarit selvinpäin eivät voi olla hauskat..? Tuskin he sitä pahalla tarkoittivat.
- nyt voi olla ihan noin
Ei se, että on raksaana, voi olla syy siihen, ettei polttareita pidettäisi! Voihan sitä tehdä mitä tahansa ihanaa vaikka vauvaa odottaisikin!!!!
- IRMA
ettei mekään mieheni kanssa nimetty kaasoa tai bestmania ja minulle kyllä järjestettiin polttarit, en kyllä ollut raskaanakaan.
- parempi ilman
Meillä ei myöskään ole polttareita lähinnä siistä syystä, että häät ovat muutenkin pienet ja pidämme matalaa profiilia. Lisäksi meidän hyvät ystävämme ovat kaikki yhteisiä ja suurin osa vielä miespuolisia, joten polttarit olisi todennäköisesti järjestetty miehelle, mutta tuntuneet varmasti oudoilta. Naispuolisia ystäviäni, jos ajattelen niin olen vain tyytyväinen, sillä suurin osa heistä on enää puolituttuja kouluajoilta ja aivan kamalia, joten polttaritkin olisivat varmasti keskittyneet vain nolaamiseeni. Parempi siis ilman :)
Tiedän erään raskaana olleen morsiamen, jolle järjestettiin polttarit vasta häiden jälkeen ihan vain illanistujaisina ja kuulemma mukavaa ja rentouttavaa oli.
Minusta koko polttariperinnekin on hieman outo. Me siis päätimme unohtaa koko polttarit ja aktivoiduimme itse järjestämään saunaillan ennen häitä kaveriporukalle :) - erilainen tilanne
Me ollaan molemmat toista kertaa avioitumassa. Mulla oli silloin aikoinaan perinteiset polttarit... Nyt ollaan menossa pieni muotoisesti naimisiin, vain yksi ystäväpariskunta tulee todistamaan ja sitten mennään syömään hyvin yhdessä.
Minun miehellä ei taas silloin 1. kerralla ole polttareita ollut... Ja nyt hän ei niitä saa, koska päätettiin pysyä hissukseen tästä ennen kuin sitten avioliiton siunaamistilaisuudessa kaikki saavat tietää...
Minä oon aatellu että järjestän "polttarit" miehelleni ihan itse. :) En tiedä, voi olla ihan tyhmä idea? Mutta jotenkin tuntuu siltä, että hän ne kuitenkin ansaitsee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951