Jurmalassa kannattaa käydä. Helposti pääsee junalla. Kahden hengen meno-paluu maksoi jotain 1.60 eli todella halpaa.
Juna-asemalta kannattaa ostaa heti meno-paluu lippu. Juna lähti laiturilta 3 raiteelta 4.
Juna oli aivan täysi paikallisia ihmisiä. Vaikka suomalaisen mielestä juna oli jo täysi, niin paikalliset vain lisääntyivät. Kaiken tungoksen keskellä vielä lipuntarkastaja eteni ja teki työtään. Tungoksessa oleva juna on jo kokemus jota suosittelen.
Turistin kannattanee valita asemakseen Majori. Sieltä löytyy myös kahviloita yms.
jurmalaan
juuri kotiutunut
3
852
Vastaukset 3
- pitkä ossi
Eiks ne kuulu sauna-ja kylvetyspalveluihin.
- Joso Irma
Ei kannata vaivautua Jurmalaan sen takia.
Hoida puuha Suomessa, säästät ennen muuta rahaa
ja matka-aikaa. - Käynyt
Joso Irma kirjoitti:
Ei kannata vaivautua Jurmalaan sen takia.
Hoida puuha Suomessa, säästät ennen muuta rahaa
ja matka-aikaa.Kyllä kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jurmala.. pitkät kauniit hiekkarannat, ihanat kylpylät (Jurmala Spa) ja upeat vanhat huvilat :) Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474