Olemme olleet Gardan kaupungissa,kiertäneet laivalla Gardaa, mutta kertoisitko Limonesta ja hotelli Europasta.
Onko 2viikon lomaan Limone liian pieni paikka,yleensä patikoimme ja sieltähän on hyvät yhteydet laivalla/bussilla?
Entä hotelli Europa, puolihoito eli ruoka,minkätasoista, ettei vain koko ajan pastaa,vaikka onkin hyvää silloin tällöin?
Limone ja hot Europa
3
779
Vastaukset
- Malcesineen tai Rivaan
Patikointiin Riva ja Malcesinen (Monte Baldo)ehkä paremmat kuin tuo viehättävä Limone. Limonesta hyvät yhteydet lautalla Malcesineen ja bussilla Rivaan mutta ehkäpä 2 viikkoa pienessä Limonessa olisi ainakin itselleni turhan pieni ja jaksaako,viitsiikö sitä alvariinsa käyttää "julkisia".
Eurooppa hotellista ei tietoa mutta puolihoito on ihan hyvä valinta Italiassa ja pastahan on alkuruoka vasta ja senkin tilalla on aina vaihtoehtoisesti keitto, sitten vasta pääruoka tulee ja jäliruoka. Ruoka Italian hotelleissa on hyvää kotiruokaa vähintäänkin, itse suosin aina jos vaan mahdollista puolihoitoa (pastaa en muuten syö )mutta tästäkin väännetään aina kättä, joku haluaa kokeilla joka ilta uutta ravintelia jne. me emme ole vielä koskaan pettyneet hotellien ruokiin Italiassa. Se vaihtoehto on vaivaton, edullinen ja väsyneenä päivän taapertamisesta helppokin ratkaisu.- Mietitään vielä
Olemme käyneet päivän tripillä Rivassa,tykkäsimme kovasti ja laivahan teki pysähdyksen Limonessa,siitä jäi vaan mieleen,että kaunista on,mutta ehkä pieni paikka.
Ruoka on tunnetusti hyvää Italiassa, puolihoito varmasti hyvä ratkaisu. - pekka 29
Mietitään vielä kirjoitti:
Olemme käyneet päivän tripillä Rivassa,tykkäsimme kovasti ja laivahan teki pysähdyksen Limonessa,siitä jäi vaan mieleen,että kaunista on,mutta ehkä pieni paikka.
Ruoka on tunnetusti hyvää Italiassa, puolihoito varmasti hyvä ratkaisu.Olen menossa Limoneen 30.8 la ja juuri tuohon hotel Europaan puolihoidolla! :) Minuakin mietityttää onko Limone yksinmatkustavalle liian pieni paikka! Olen aikasemmin ollut Rivassa ja oli huippu hauskaa :)! Pääseekö Limonesta suoraan patikointi/maastopyörä reiteille, niinku sinne ylös vuoristoon? Onko muita lähdössä Limoneen tai rivaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279