kokemuksia ohuesta 5310?

tyyliä

kännykkä näyttää hienolta, ohuelta ja näyttökin iso. miten käytössä ihan peruspuhelimena? akun kesto? entä kamera?musaominaisus ei niin tärkeä vaikka ihan kiva lisä. onko kovin muovinen, helposti rikkoontuva?

1

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Izmo2

TERVE!

Tässä muuta kommentti

5310 ExpressMusic aikaisemmin 6021 ja 6300i joten kyseessä siis vertailu peruspuhelimiin
      kamera, kuten aina vain päivänvalossa saa hyviä kuvia
      musiikkisoitin, tosin mp3 160-bitrate eivät soineet => tein 128-bitratet
      aktiivitila, kunhan räätälöi sen omaan käyttöön
      näytön selkeys
      koko ja paino
      ulkonäkö
      akun kesto
      - kappaleiden lataus puhelimeen hieman hidas

Nyt kun olen säätänyt nuo aktiivitilan toiminnot ja muut pikanäppäimet kohdalle niin ei juuri tarvitse lähteä selailemaan valikkoon eri toimintoja.

Kestävyydestä vaikea vielä sanoa muuta kuin, että mekanaasesti vaikuttaa hyvin tehdyltä ja toimivalta. Itsellä kerran käynyt uimassa mutta toimii edelleen. Kuten kaikki nämä älypuhelimet niin kerran viikossa kannattaa sulkea jotta toiminnot palautuvat.

Mukana tulevat kuulokkeet eivät ole riittävät jos vain pystyy niin kannattaa tinkiä Nokian HS-43 koska niillä voi ohjata musiikkisoittimen toimintoja rajoitetusti mutta riittävästi vaikka puhelin olisi näppäinlukossa (kappaleen vaihto ja äänenvoimakkuus) toimivat lisäksi handsfreenä.

Itse olen ollut tyytyväinen puhelimeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe