Lennon kesto?

amerikka faniiii

Kauan kestää lentää jekkeihin. Esim.. New Yorkiin?

17

12634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

      sivuilta finnair.fi niin tarvitse kysellä.

      • ja neuvo sitten

        näyttää olevan ainut firma miltä ei saa millään ko.tietoja =)


    • matkailija-x

      Lentoaika suoralla lennolla New Yorkiin n. 8 h.

      • new york jfk

        kestää 8-9 tuntia. takasinpäin vähän nopeammin...


    • rftg6yiuopooi8u6tyh4

      Entäpä Kanadaan, oisko joku 6-9h? en tiä, kiinnostas vaa (:

      • Reppuselkään

        Jos suomesta, niin riippuu vaihdon nopeudesta, kun suoria lentoja ei ole ja kyydistä ei saa jäädä matkalla.


      • finnairimies

        Kyllä kesällä lennetään Torontoon suoraan.


    • Nnnaaannnaaa1234567890

      Kanadaan kestää lentää 16tuntia

      • JbsksmsmlM

        No eikä kestä


    • pääskynen01

      Pääskyseltä ei päivääkään

    • Ennenvanhaan

      Ensi kertaa kun lensin kesti 28 tuntia Helsingista Washingtoniin. Viimeksi kun lensin kesti 10 tuntia Helsingista Los Angelesiin.

      • dldldldld

        10 tuntia ei riitä helsingistä losiin. Lontoosta menee jo yli 10 tuntia ja helsingistä lontooseen kestää yli 2 tuntia. Ja hkistä ei edes ole suoria lentoja losiin.


      • lentäjänpooka

        Taisi Finnair lentää suoraa Los Angelesiin joskus-80-90 luvulla. Jospa oli viimeksi lentänyt tuolloin. Lentoajasta ei ole tietoa.


    • Ennenvanhaan

      Korjaus edelliseen, 10 tunnin lento oli Los Angelesista Helsinkiin. Syyskuun 5, 1991, AY 146, kapteeni T. Tiitola, purseri T.Koskela. Lahto 16:32 ja saapuminen 12:27, lentoaika 9 tuntia, 55 minuuttia, lennon pituus 9187 Km ja saa Helsingissa kaunis paiva 15 astetta. (Minulla on viela se matkustamon paperikartta kirjoituspoytani lasin alla muistona siita reissusta.) Paluulento kesti noin tunnin kauemmin. En ole sen jalkeen kaynyt Suomessa joten en tieda miten nykyisin lennellaan.
      Finnair lensi Los Angelesiin noin 1`0 vuotta 80 ja 90 luvulla

      • SanDiego

        Jopas sattui. Olin samalla lennolla ja minulla on vielakin tyopoytani lasilevyn alla se kartta joka oli hytin seinalla siina oven vieressa.


    • Ironmaiden55

      Älkää lentäkö.Pian putoaa kone. Itte oon lentopelkoinen.

      • Mattimallikasayoo

        Rakas ystävä minä podin lentopelkoa ihan sikana en ollut lentänyt ikinä. Ja näytti finnairilla kun laskeuduin ranskaan että näinköhän tää koppi pysyy pystyssä. Lentopelko meni ja mut alkoi ahdistaa nenä kuivaa ja puolison nenä vuotaa melkei. Verta. Kun koneella lennetään. Ja kesällä taas menossa. Anoppi on tärkeämpi ja grandpa ku mikään pelko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe