Ajatus.

tomppa2006

Tämä ajatus
on herkkä ja kaunis ajatus
Sinusta

Sinusta ja rakkaudestasi
minkä tunnen
ja mihin uskon

Tämä ajatus
ei poista epävarmuutta
onko rakkaus kestävää

Ajatus ei tuo varmuutta
mutta on tavattoman mukava
ajatella Sinusta,

rakkaudesta ja rakkautta

Rakkaani

17

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..pidin runostasi, joka kauneudeltaan sopi juuri tähän kauniiseen kesäpäivään.

      Ajatus rakkaudesta on kaunis ja on hyvä, jos on löytänyt jonkun, jonka rakkauteen voi uskoa ja luottaa. Jos epäilee kestämistä, niin sitähän ei voi tietää, kuin kokeilemalla. Hyvistä lähtökohdista ja hellästi vaalimalla rakkaus kyllä kestää uskon vakaasti niin.

      Jotkut niinkuin esim minä rakastuvat todella harvoin ja silloin se rakkaus on hoidottakin kovin kestävää lajia.

      No niinkuin näit, runosi synnytti paljon ajatuksia, joita jään nyt miettimään.

      Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...häkellyttävän kauniit sanasi häikäisevät kuvaruudullani...

        Olet yksi rakkauden lähettiläistä, ajatuksesi rakkausrunouden aatelia. Kiitos mykistävästä palautteestasi.

        *hymyilee*


    • lindalinda1

      runosi puhuu Sinut ja rakkautesi,
      se on taas sitä puolta josta erityisesti runois-
      sasi pidän - pohdiskelua, kuin monologi. Mutta
      mitä herkin sellainen.

      En tykänny yhtään * naur *
      vai mitä luulet ?

      • tomppa2006

        ...ja kuuntelen, näen ja hymyilen...

        Mukava palaute. Pelkäsin runosuoneni olevan hieman ruosteessa käyttämättömänä. Sanasi osoittavat epäilyn turhaksi. Kiitos linda, palautteesi tuli tarpeeseen.

        *extra suuri hymy*


    • Jos sää olet tuota mieltä,
      niin minunkin on uskottava,
      että se on niin.

      *Hän palasi rytinällä*

      ja Marin tykkäs!

      • tomppa2006

        ...täst asiast just tätä miält, kiva et sääki oot...

        Runon kirjoitus sormet on vielä vähän jähmeessä, ei täyttä rytinää, mutta eiköhän se pikku hiljaa tästä lähde. Kiitos palautteesta.

        *hymyilee*


    • Minänoita

      Ihana ajatus
      runostasi sinne !

      • tomppa2006

        ...runosta, mää tykkäsin uudesta nicknamesta "tomp"...

        Tosi piristävä alku aamulle. Kiitos sinulle, Minänoita!

        *hymyilee*


    • Ajatus- joka on mielen
      helmiä silloin kun
      ajatuksissa
      -on se Elämän tärkein.

      Sinulla se on Rakkaus
      muistoissa
      Ajatuksen-lainehtivilla
      vesillä.

      Raikkauden lämpöä aalloillesi
      missä kuljetkin. Hyviä öitä Sinulle.

      • tomppa2006

        ...ja kokoajan sydämessä...

        Hyvää huomenta sinulle, dolan. Runollinen palauttesi kruunaa tätä kaunista ja aurinkoista aamua. Suurkiitos Sinulle!


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...ja kokoajan sydämessä...

        Hyvää huomenta sinulle, dolan. Runollinen palauttesi kruunaa tätä kaunista ja aurinkoista aamua. Suurkiitos Sinulle!

        Kiitän vastauksestasi tänä
        helteisenä päivänä.

        Toivotaan että lämpöä riittää
        vielä kohtuudella,ennen kuin
        se syksyn loska saapuu.
        Mutta saattaa syksykin olla
        todella kaunis,kun kesä tuli
        kuin jälki junassa.

        Hyviä kesän hetkiä sinne.


      • tomppa2006
        dolan kirjoitti:

        Kiitän vastauksestasi tänä
        helteisenä päivänä.

        Toivotaan että lämpöä riittää
        vielä kohtuudella,ennen kuin
        se syksyn loska saapuu.
        Mutta saattaa syksykin olla
        todella kaunis,kun kesä tuli
        kuin jälki junassa.

        Hyviä kesän hetkiä sinne.

        ...on mennyt tämä hieno kesäpäivä. Komeita päiviä on riittänyt viime aikoina Suomen suvessa...

        Ainakin tämä "kolli" tykkää lämpimästä ja aurinkoisesta ilmasta. Otetaan dolan kaikki irti kesästä ennen kuin syksy saapuu.

        *hymyilee*


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...on mennyt tämä hieno kesäpäivä. Komeita päiviä on riittänyt viime aikoina Suomen suvessa...

        Ainakin tämä "kolli" tykkää lämpimästä ja aurinkoisesta ilmasta. Otetaan dolan kaikki irti kesästä ennen kuin syksy saapuu.

        *hymyilee*

        Huomenia kuin Päiviäkin,kun eilen
        illemmalla en tässä enään ollut.

        Päivät ovat hienoja olleet,niin
        lyhyessä Suomen kesässä,että
        niistä pitäisi nauttia kun
        kerran niitä on nyt tarjolla.

        Toivotaa syksystä hyvää
        kesän jatkoa ilmojen
        puolesta ja muutenkin.

        Helle ja maalaus huonon
        ilman yhteydessä hajuineen
        on varottava yhdistelmä,ettei
        iske tajuntaan tyrmäävästi...

        ...mutta Sinulla ei varmaan
        sitä pelkoa ole.


    • kaaru

      näin kesällä
      ja ilmeisesti
      loman jälkeen
      ajatukset
      rakkaudessa

      herkästi
      kirjoitat
      kuin sininen taivas
      on ajatuksesi:)

      • tomppa2006

        ...tuntuu elämä kuljettavan tätä miestä paikasta toiseen...

        Kyllä, kyse on loma jälkeisistä kesätunnelmista. Suomen suvi on sininen ja poutapäivään kuuluu aidan viertä kulkeva emäntä.

        Palautteesi ilahduttaa kovasti tätä kirjoittajaa. Iloista ja kaunista päivää Sinulle!

        *hymyilee*


    • *MURUKULTA*

      Muru on sanaton! --> :| (nii-iih!! aattele!)

      Tämä kuulostaa niin rehelliseltä
      Sanasi olet oikein asetellut
      ei liikaa - ei liian vähän ja ajatus....*huoh*

      "Tämä ajatus
      on herkkä ja kaunis ajatus
      Sinusta"

      Siis tämä lähtee jo kauniisti!..ja...olen sanaton!

      Sen vielä sanon,,mmmm!!... että määki haluan tämmösen runon! ;þ

      • tomppa2006

        ...olen liikkeellä, ihan koko sydämestäni runoja kirjoittelen...

        Sinun sanasi vasta mukavaa luettavaa onkin. Pidän sentään sinua runoilijana huomattavasti itseäni kokeneempana. Kaunis kiitos Sinulle, murukulta. Sanasi lämmittävät ja leventävät hymyni ulottumaan lähes korvasta korvaan.

        *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe