Minulla on kannettavassa xp ja pöytäkoneessa vista. Olen saanut kotiverkon toimimaan ilman f-securen palomuuria, sinne pitää laittaa uusi sääntö ja ip mutta mitä sieltä pitää laittaa kohta vaihe 3/5 et palomuuri päästää läpi
Kotiverkko Vista - xp - vista
3
1380
Vastaukset
- illoo
Mulla on rasti viimeisessä vaihtoehdossa eli all ip traffic. En sitten tiedä onko joku parempi/turvallisempi vaihtoehto, mutta tuolla ainakin toimii.
- varmaan toimii
koska "all ip traffic" päästää kaiken läpi, eli
ihan sama onko koko palomuuria olemassakaan... varmaan toimii kirjoitti:
koska "all ip traffic" päästää kaiken läpi, eli
ihan sama onko koko palomuuria olemassakaan...Sain toimimaan sen siten eli vista ja xp kotiverkko. Laitoin f-secureen palomuuriin koneen ip:een ja sallisin kaikki siihen ip sama toiselle koneelle, näin kotiverkko toimii molempiin suuntiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564