Suht varmaa tietoa kaivataan, kiitos

everest

Täällä TAAS =).
Uroskoira kastroitiin n. 2vk sitten, ja meni pari päivää sitten nartulle kaveriksi. Tämä narttu onkin sopivasti juoksussa... Ja tietysti uros on ehtinyt nyt astua nartun pariin otteeseen.
Eli kysymykseni onkin, vieläkö on mahdollista, että narttu tulisi tuosta kantavaksi? Onko jokin aika, jolloin kastraation jälkeen uros on vielä lisääntymiskykyinen (siis onko siittiöitä tms.)?

6

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • everest

Eli on kuulema mahdollista, että narttu on tullut kantavaksi. Vaikka kivekset on poistettu, niin sinne on voinut jäädä vielä eläviä siittiöitä.. Eläinlääkäriltä varmistin asian.

• oppirahat

voi, voi, everest. olisit nyt vaan soittanut sinne lekurille!! juttu kuulostaa NIIN tyhmältä, että lienee kyseessä provo...

• oppirahat

... siis, olisit soittanut sinne lekurille, ENNEN kuin veit sen uroxes sinne juoksuisen nartun luo "hoitoihin"!!!!!!!!!!!!!

• everest
        oppirahat kirjoitti:

... siis, olisit soittanut sinne lekurille, ENNEN kuin veit sen uroxes sinne juoksuisen nartun luo "hoitoihin"!!!!!!!!!!!!!

Tästä siis silloin leikkauksen aikaan puhuin eläinlääkärin kanssa, että menee juoksuisen nartun kaveriksi. Ja ell sanoi silloin, ettei siinä ole ongelmaa, että voi astua ja jäädä kiinni, muttei voi enää saada kantavaksi. Näin siis sanoi eläinlääkärin lomittaja.

Eli turhaan viisastelet, jos et asiaa tarkemmin tiedä. Aiheesta siis myöhemmin kuulin muualta, että voisikin tulla kantavaksi. Täältä alustavasti kyselin, mutta eipä tullut vastauksia (mitä nyt tuo sinun jälkiviisas herjaus). Siinä vaiheessa siis ei enää voinut astumiselle tehdä mitään, niin ei enää ollut niin kiire saada-heti-tietoa.

Soitin siis uudelleen lääkärille , tälle vakituiselle, joka palaili lomalta. Ja häneltä sain tästä kuukauden varoajasta tietää. Kun kukaan muu ei tähän mennessä ole asiasta kertonut, vaikka sitä täälläkin olen aiemmin kysellyt, ennen kuin koiria saatettiin yhteen.

Toivottasti tämäkin vastaus miellytti sinua, vaikka turhaa tuommoiselle NIIN TÄYDELLISELLE on mitään kertoa.

• kasvattaja
        oppirahat kirjoitti:

Siis oikeasti, ei ketkään muut kuin teinit käytä tuota typerää x-lyhennettä, ks-kirjainten korvaamiseksi. Tuo kuulostaa tosi lapselliselta.

• kommentoin
        everest kirjoitti:

Tästä siis silloin leikkauksen aikaan puhuin eläinlääkärin kanssa, että menee juoksuisen nartun kaveriksi. Ja ell sanoi silloin, ettei siinä ole ongelmaa, että voi astua ja jäädä kiinni, muttei voi enää saada kantavaksi. Näin siis sanoi eläinlääkärin lomittaja.

Eli turhaan viisastelet, jos et asiaa tarkemmin tiedä. Aiheesta siis myöhemmin kuulin muualta, että voisikin tulla kantavaksi. Täältä alustavasti kyselin, mutta eipä tullut vastauksia (mitä nyt tuo sinun jälkiviisas herjaus). Siinä vaiheessa siis ei enää voinut astumiselle tehdä mitään, niin ei enää ollut niin kiire saada-heti-tietoa.

Soitin siis uudelleen lääkärille , tälle vakituiselle, joka palaili lomalta. Ja häneltä sain tästä kuukauden varoajasta tietää. Kun kukaan muu ei tähän mennessä ole asiasta kertonut, vaikka sitä täälläkin olen aiemmin kysellyt, ennen kuin koiria saatettiin yhteen.

Toivottasti tämäkin vastaus miellytti sinua, vaikka turhaa tuommoiselle NIIN TÄYDELLISELLE on mitään kertoa.

jos kaksi saman eläinlääkäriaseman lääkäriä vastaa kysymykseesi noin eri tavalla, niin korvaavat varmaan mahdollisesti tarvittavan abortin. luulisi asiakkaiden voivan luottaa myös sijais-lääkärin sanaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6264
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3232
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2546
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2188
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1686
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1470
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      225
      1403
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1382
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      30
      1341
    Aihe