Käyn vuorotöissä ja nykyään on nukkumarytmit ihan sekaisin. Lääkäri määräs mulle circadin 2mg
ja nukkuminen aamuvuoroina loppu siihen. Ei tarvi nukkua enään koko yönä kuin ehkä 1-2 tuntii aamu yöstä. Ei sopinu ainakaan mulle tämä lääke. Nyt pitäis kokeilla sitte zopinox:ia. Onko kokemuksia tästä unilääkkeestä?
circadin 2mg
8
2921
Vastaukset
- tiinukka8
se zopinox on höpöhöpö lääke.nukkuu ehkä tunnin tai kaks,ja se siitä.sit siitä jää karmee raudanmaku suuhun pitkäks aikaa.pyydä tenoxia,se on hyvä lääke.
- on hyvä nukahtamislääke
ei totturaisuutta aamulla, mutta ei kannata käyttää jatkuvasti, käytä korkeintaan pari viikkoo ja pidä taukoo viikko pari.
- aiheuta...
helposti RIIPPUVUUTTA. Siks kai sitä saakin max 30 tablettia. ja kun sitä otetaan 1-2 niin se on kahden viikon juttu.
- Circadin_melatonin
Circadin = Pitkävaikutteinen Melatoniini eli Depot.
Tästä pitkävaikutteinen melatoniini PAAALJON halvemmalla:
http://www.iherb.com/p/41639?rcode=mop737
Tuo on 1mg melatoniini. Max 1mg vahvuista melatoniinia voi tilata laillisesti netistä. Jos tarvitset 2mg, ota 2 tablettia, mutta useimmille riittää 1mg.
- varovainen!!!!!!!!
vaikka olen tottunut kaikenlaisia lääkkeitä käyttään,niin toi yllätti mut.otin paukut ja pari tabua.sitten pimeni.olin siirtynyt ajassa taaksepäin nuoruuteeni enkä ollu tuntenut edes lapsiani!nyt kun olen lueskellu tästä lääkkeestä,niin sain selville,että sitä käytetään just tollasten fiiliksien takia.
- jos uni ei tule...
Mulla oli Zopinox lääkettä viime keväänä ja se oli aivan ihana lääke! En saanut mitään haittavaikutuksia, mutta pää putos tyynyyn illalla kun otti sitä, ja sain oikeesti untakin. Se oli siis todellakin NUKAHTAMISlääke. Itse olin kanssa tuohon aikaan kolmivuorotyössä ja unirytmi oli aivan sekaisin, mutta zopinox piti mut suurin piirtein selväjärkisenä. Kesällä lääkekuuri loppu ja yritin nukkua omin voimin, lopputuloksena oli se että vapaavuorojen alkaessa nukuin jopa 18 tunnin öitä koska univelat oli niin massiiviset. Zopinox toi unen ja mulla se ainakin kesti aamuun asti, mutta ehkä riippuu myös unihäiriön laadusta. Mulla on aina ollut ongelmana nukahtaminen, ei niinkään yöheräily, ehkä tää ei sit sovi sellasille jotka tarvis unen laatua parantavaa apua.
- Onkokokemusta
Zopinox aih dementiaa, täytyy lopettaa max 2 vk. Mutta miten Temesta, sitä haluaisin kokeilla, vain satunnaiskäyttöön
- niinpä.joo
Jos tuota alkaa syömään taatusti tulee sekä fyysinen että psyykkinen riippuvuus. Hyvästi terve elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882314580Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333807Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3233410Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202138Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli701755Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2001631- 831461
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte161439Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361352Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.861184