Kesä purjeveneen miehistönä, osa 1
fetissit: sadeasut, kuivapuvut, vaipat, pissa
Kertoilen tarinoita yhdestä kesästäni purjehduksen parissa. Tarina on tarina, mutta sillä on myös kiinnekohtia todellisuuteen.
Olin harrastanut purjehdusta jo jokusen vuoden, lähinnä kevytveneillä. Nyt olin opiskelija ja siirtynyt pääkaupunkiin opiskelemaan. Venettä en voinut täällä pitää, joten purjehduksen nälän tyydyttämiseen piti keksiä muita keinoja.
Löysin paikallisen pursiseuran nettisivulta ilmoituksen gastin paikasta kolmihenkiseen Soling-veneeseen. Jätin viestin ja sainkin sovittua itselleni paikan muutaman viestinvaihdon jälkeen. Sovimme yhdessä koepurjehduksen, johon lähdinkin mielelläni mukaan.
Tulin pursiseuralle sovittuna aikana. Olin siis saanut gastin paikan uudessa miehistössä ja veneessä. Kyseessä oli Soling-luokan vene. Tiesin kipparin ja toisen gastin olevan naisia. he olivat purjehtineet aiemmin paljon yhdessä ja halusivat kokeilla sekamiehistöä uuteen veneluokkaan siirryttyään. Otin paikan mielenkiinnolla vastaan, tosin aiemmin olin purjehtinut vain miesten kesken. Suunnitelma oli purjehtia yhteensä neljä harjoitusta ja yksi kisa - sen jälkeen tekisimme päätöksen jatkosta, josko jatkamme samalla kokoonpanolla kilpaillen.
Tapasimme paviljongin luona ja vaaleahiuksisella ja sporttisen näköisellä kipparilla Maijalla oli kolme samanlaista kassia vierellään. Tervehdimme toisiamme ja jäimme odottelemaan viimeistä tulijaa. Juttelimme niitä näitä ja kerroin purjehduskokemuksestani kevytveneiden puolella. Maija totesi, että köliveneestä huolimatta mekin tulisimme purjehtimaan kuivapuvuissa, koska veteen putoamisen vaara oli aina olemassa. Veneellä oli avokätinen sponsori, joka oli kustantanut meille varusteet.
Kolmas jäsen Tuulikin saapuu perille. Tuuli oli hieman Maijaa pidempi, hymyilevä hoikka nainen ruskeine hiuksineen ja naama ruskettuneena. Maija jakaa kassit ja kehottaa tulemaan pukeutumisen jälkeen veneelle laituriin.
Pukuhuoneessa avasin kassia ja poimin sieltä tuttuja varusteita; pelastusliivit, neopreenitossut, purjehdushanskat, aluspuvun ja uudenkarhean hh:n kuivapuvun. Sponsori oli näköjään hyvä, kun kuivapuvutkin oli hankkinut! Pohjalla odotti kuitenkin yllätys, pieni paketti vaippoja! Tutkailin pakettia hämilläni, näyttivät olevan jotain teippivaippoja. Pyörittelin pakettia hetken ja katselin ympärilleni, kukaan ei tuntunut huomanneen sitä. Mitähän kipparilla oli mielessä? Toisaalta hän varoitti etukäteen pitkistä neljän tunnin harjoituksista.
Puin aluspuvun ylleni ja otin pussista yhden vaipan mennäkseni vessaan sitä pukemaan. Matkalla huomasin toisenkin kaverin askartelevan vaipan kanssa, mutta hän puki sitä tottuneesti sen kummempia häpeilemättä. Palasin takaisin varusteilleni ja ihmettelin vaippaa. Toinen kaveri katseli minua uteliaana ja huikkasi
"teipit taakse, niin sitten saat sen helposti kiinni. Olen muuten Jarno, hauska tutustua!"
"Juu terve, Matti."
Pienen ähellyksen ja punastelun jälkeen ja homma onnistui ja sain vaipan ylleni. Jarno oli siinä vaiheessa jo saanut kaikki varusteet yllensä ja saapasteli sadehaalarissa ja pelastusliiveissä ulos pukuhuoneesta. Jalkovälissä pullotti nyt valkoinen vaippa ja puin fleece-aluspuvun sen päälle. Sitten olivat vuorossa kuivapuku, kengät, hanskat, liivit ja lopuksi pipo päähän. Olin valmis lähtemään veneelle. Jalkovälissä tuntui kummalta, mutta myös aika jännältä, pehmeältä. Pystynköhän tarpeen yllättäessä pissaamaan housuuni, pohdin kävellessäni veneelle.
Kippari Maija ja Tuuli olivatkin jo veneen kimpussa. Pohdin, olivatko hekin laittaneet vaipat jalkaansa, vai oliko tämä vain jotain koettelemusta uudelle gastille, jäynää. Maija tiedusteli iloisena, olivatko varusteet sopivan kokoiset ja olinko löytänyt kaikki tarvittavat tarvikkeet kassista. Nyökkäsin hymyillen. Olin huomaavinani Maijan vilkaisevan haaroihini, joiden pullottavasta olemuksesta saattoi päätellä vaipasta. Maija hymyili ja kehoitti tulemaan purjeita nostamaan, olimme kohta lähdössä.
Pääsimme pian irti laiturista ja lähdimme leppeässä tuulessa lipumaan sataman suuta kohden. Kisaveneessä ei yleensä pidetä moottoreita painon säästämiseksi, joten kaikki liikkuminen tapahtuu purjeilla. Kävimme läpi harjoituksen sisältöä ja Maija samassa yhteydessä kehoitti pitämään huolta nestetasapainosta, jotta jaksaisimme läpi harjoituksen. Istumalaatikon etuosaan oli kiinnitetty juomapullotelineet, joissa oli kaksi litraa juotavaa jokaiselle. Totesin mielessäni, että tästä reissusta ei taideta selvitä aivan kuivin housuin.
Sataman ulkopuolella olikin jo navakkaa tuulta, noin 8 m/s, ja ryhdyimme harjoitukseen. Vesi lensi kannen yli ja kuivapuku olikin tarpeen. Siinä me istuimme kaikki kolme veneen laidalla roikkuen, minä keskimmäisenä.
Päivän harjoituksena oli luoviminen ja vastakäännökset. Tiedossa olikin siis paljon roikkumista ja vatsalihasten käyttämistä. Onneksi olin niitä muistanut treenata, joten homma luonnistui mainiosti. Tuuli hoiti fokkaa ja Maija isopurjetta, joten minulle jäi luovin aikana lähinnä roikkuminen tehtäväkseni. Harjoittelimme siinä samalla myös puuskien ottamista, ja tuulen kääntymien lukemista. Puuskan äkkiä loppuessa takapuoli löytyikin helposti aallon sisästä, kun vene nousi äkisti pystyasentoon. Vastakäännöksissä tulin myös viimeisenä puomin ali, useimmiten odottamassa hetken suojan puolella aaltojen löydessä sisään istumalaatikkoon.
20 minuutin puskemisen jälkeen pidimme lyhyen juomatauon fokka pakissa ja kerraten harjoitusta. Sitten käänsimme slööriin ja parin jiipin kautta takaisin lähtöpisteeseen. Huomasin, että minua alkoi jo kusettamaan, mutta päätin perinteisesti pinnistellä vain loppuun saakka.
Uusi luoviosuus alkoi ja tuuli oli edelleen navakkaa ja puuskaista. Roikkumista riitti siis kosolti. Yhdessä vaiheessa jouduin ponnistelemaan kovasti päästäkseni taas pystyyn istumaan, jolloin rakko sitten antoi hieman periksi ja pissaa lorahti housuun. Kokemus oli hassu, ensin märkä lorahdus, sitten se katosi jonnekin ja taas oli kuiva olo. Vaippa oli imenyt kaiken samantein sisäänsä. En kuitenkaan ollut vielä halukas ihan vapaaetoisesti pissaamaan housuuni.
Päästyämme taas luovin päähän, pidimme uuden tauon syöden eväitä ja juoden urheilujuomaa. Nestehukkaa olikin tullut, kun kuivapuvun sisällä oli hikinen alusasu.
Maija avasi keskustelua:
"Sen verran rankkaa puristamista, ettei viimeisestä luovista selvinnyt enää kuivin housuin."
Tuuli naurahti ja myönsi itsekin kastelleensa housunsa. Olen itse vaivaantuneen oloinen. Tuuli kysäisi, onko miesporukassa käytetty vaippoja vai taiteiltu hädän tullen kuivapuku nilkoissa veneen laidalla. Kerroin, että näin on tehty tai sitten vaan pidätelty.
"Hassua", Maija totesi, "kun tarjolla on kätevämpiäkin tapoja. Onko tämä eka kerta, kun sulla on vaipat jalassa?"
"Taitaa olla sitten 2 vuotispäivien jälkeen", vastaan. Pissakeskustelu ei helpottanut yhtään hätääni, enkä enää pystynyt pidättelemään sitä. Keskityin hetken hiljaa ja tunsin sitten, kun pissa alkoi suihkuamaan vaipan sisään. Tytötkin olivat aivan hiljaa ja katselivat minua hymyillen, kun kasvoillani oli hieman vaivaantunut ilme.
"Nyt ei taida enää olla hätä?" Tuuli sanoi hiljaa minua vastapäätä.
"Joo, oli pakko laskea vaippaan, kun ei pystynyt pidättämään."
"Miltä se tuntui?" Maija kysäisi.
Mietin vastausta hetken: "Aika jännältä, hauskaltakin. Ja mitäs muuta sitä voi tehdä kuivapuvussa, jossa on selkävetoketju, eikä kaverin auta sitä auki!", naurahdin
Tuuli jatkoi keskustelua: "Tota, kun me ollaan sekamiehistö ja me kaksi ollaan kauan purjehdittu yhdessä, niin voitasko me jutella tässä muutama asia kolmistaan ihan avoimesti?"
"Joo, ilman muuta", tokaisin hieman hämmentyneenä.
Tuuli oli hieman jännittyneen oloinen aloittaessaan keskustelua.
"Me haluttiin mies-gasti paristakin syystä. Ensinnäkin me kaivattin voimaa ja vähän toisenlaista näkökulmaa. Toiseks, me haluttiin mies senkin takia, että meistä on mukava katsella miehistä vartaloa kuivapuvussa, se kiihottaa meitä molempia kovasti. Ja, totanoin, märkä vaippa siellä alla on vaan plussaa meille."
Tuntui, kuin etumukseni olisi räjähtänyt sillä hetkellä, sain aivan uskomattoman erektion muutamassa sekunnissa. Minun oli pakko kaivaa kädelläni kalulleni paikkaa kuivapuvun sisällä märässä vaipassa.
"No tota, öö, huh! Olenhan minäkin kieltämättä kovasti naisten perään ja sadeasut, kuivapuvut ja muut sellaiset on mua kiinnostaneet pitkään. Siksi kai päädyin purjehtimaankin. Eh, ei tämä minusta ole lainkaan huono tilanne. Kuinkas meinaatte välttää mustasukkaisuuden toisianne kohtaan, kun molemmat katselette samaa miestä täällä veneessä."
Maija jatkoi: "Olemme sopineet, että maissa tilanne pitää jäädyttää ja täällä merellä veneessä olemme kaikki paikalla, joten silloin ei synny salaisuuksia. Voinemme vaikka harrastaa hieman kimppakivaa, jos se sinusta on ok. Kuivapuvut pysyvät tietty yllä - turvallisuussyistä."
"heh, ymmärrän pointin hyvin. Tuota, aika mielenkiintoinen tilanne, sanoisin, mutta kyllähän tuo kuulostaa mielenkiintoiselta." koetin kuulostaa tyyneltä, vaikka vaipan sisällä kullini valmistautui täyteen rynnäkköön kohden naisia!
Maija hymyili vienosti: "Kiva, tuntuu, että olemme voineet löytää oikein mukavan gastin. Toivottavasti purjehduksellamme on tulevaisuutta."
Olimme valuneet tuulen mukana pitkän tovin, Maija komensi kaikki paikoilleen ja toistamaan saman luovin vielä kerran. Istuin keskellä tyttöjen välissä ja ryhdyimme taas luovimaan. Tuntui, kuin tytöt olisivat nyt istuneet paljon tiiviimmin minua vasten. Roikkumisen ohessa ehdin hieman vilkaisemaan Maijaa, hän fokan etureunan tuijottamisen ohessa välillä vilkaisi minua, joka roikuin laidan yli märkä kuivapuku kiiltäen. Etumukseni erektio ei ollut hellittänyt vieläkään ja kuivapuvun haaroissa näkyikin selkeä kohouma oikaistessani itseni suoraksi.
Viimeisen luovin päättyessä Maija kehaisi sen menneen hyvin taputti minua reidelle. Tuuli puolestaan laittoi käden kaulalleni. Maija totesi, että suunnitellut harjoitukset oli nyt tehty. Jos kellään ei ollut kova kiire maihin, niin voisimme ehkä olla vielä hetken merellä leppoisamin. Minulla ei ollut sitä vastaan, olinhan siellä kahden kauniin sadeasufettarin päiväunen kanssa!
Tuuli kyseli kuinka vaippaan pissaaminen on onnistunut. Samalla hän vei kätensä etumukseeni ja puristi märkää paksua vaippaa. "Näyttää luonnistuneen ihan hyvin." ja hymyili leveästi. Maija halusi varmistaa saman asian ja kokeili etumustani. "me hommattin sulle tosi imukykyiset vaipat, ettei aluspuku kastu. Joskus sä tuut saamaan vähän erilaisetkin, mutta ei siitä vielä enempää."
Huh, olinkohan päässytkin kahden lady dominan orjaksi veneeseen? Ajatus kiihotti minua aivan hurjasti. Uskalsin viedä käteni molempien tyttöjen hartioille ja vedin heidät lähemmäs.
"Tiedättekös, kuinka onnellinen mä olen juuri nyt? Kahden noin kauniin ja kiihottavan merenneidon seurassa."
Laskin käteni selkiä pitkin alas ja hieroin kumpaisenkin märkiä pakaroita, se sai molemmat nauramaan heleästi. Tuuli asettui istumalaatikossa minua vastapäätä ja otti kengästäni kiinni. Hän ohjasi jalkapohjani haaroihinsa ja levitti jalat leveälle.
"Hiero mua samalla kun mä pissaan vaippaani."
Tein työtä käskettyä. Tuulilla oli hetken keskittynyt ilme kasvoilla, sitten niille levisi leveä hymy. Hieroin tossullani Tuulin haaroja koettaen löytää mahdollisimman sopivan kohdan. Maija ajoi venettä katsellen meitä kiihottuneena. Nostin vasemman käteni ylös Maijan rinnoille ja hieroin kumpua kuivapuvun päältä. Maija ohjasi venettä toisellä kädellä ja hieroi omaa jalkoväliään toisella. Tuuli sulki silmänsä ja keskittyi tuntemuksiinsa. Hetken kuluttua hän ynähteli ja nytkähteli orgasmin vallassa. Pitkän orgasmin päätteeksi hän huokaisi tyytyväisenä syvään katsoen minua silmiin. "Kiitos!".
Tuuli otti nyt veneen ohjaukseensa ja Maija tuli istumaan syliini hajareisin. Katselimme toisiamme syvän kiihotuksen vallassa ja aloitimme suutelun. Tunsin Maijan kielen taitavan työskentelyn kieltäni vasten. Annoin samalla pissan virrata pukuni sisään kastellen vaippaan entisestään ja hyvän olon tunne valtasi minut, se oli kuin 30 sekunnin pitkä orgasmi. Maija hieroi itseään rytmikkäästi kuivapukuni etumusta vasten huohottaen syvään. Tuuli katseli meidän heleästi naurahdellen. Hän otti istumalaatikon säilytyslokerosta pienen rasian ja painoi siinä olevaa nappia. Maija värähti samalla hetkellä ynisten nautinnosta. "Vibraattori on kova sana kuivapuvun sisällä", Tuuli tokaisi hihittäen. Maija ei kestänyt vibraattoria 20 sekuntia kauempaa, vaan vavahteli rajusti orgasmin kourissa syleillen minua tiukasti.
Tytöt olivat molemmat onnellisen näköisiä. "mitenkäs me tyydytettäisiin meidän housuun pissaava puosupoika?" Maija kysäisi ovelalla äänellä. "Käypä tähän lattialle polvillesi, pää tänne minun jalkojen väliin."
Asetuin istumalaatikon pohjalle polvilleni nojaten eteepäin Maijan haaroihin. Tuntui tosi kiihottavalta kasvot kiihkeän naisen märän kuivapuvun haaroihin tietäen, että alla oli vielä lisäksi märkä vaippa! Tunsin Tuulin käden pujahtavan takaa jalkoväliini ja alkavan hieromaan etumustani. Se tuntui taivaallisen hyvältä. Tuuli onnistui siinä hyvin, vaikka välissä oli märkä vaippa. Lämmin märkä vaippa tuntui vain lisäkiihotukselta. Olin ollut kiihotuksen vallassa jo reilun tunnin, jotenka lähestyin huippua nopeasti. Tärisin, kun orgasmi lähestyi ja äänekkään voihkinan saattelemana ammuin spermalastin housuuni. Sitä tuntui riittävän ja riittävän, tunne oli sanoinkuvaamaton. Hetken tasaannuttuani nousin pystyyn ja kiitin upeasta kokemuksesta. Molemmat saivat minulta pusun poskelle.
Oli aika palata rantaan, matka meni ripeästi myötätuuleen ja tuota pikaa päädyimmekin satamaan. Laiturilla oli vastassa kolme seuralaista, kaksi miestä ja yksi nainen. Veneen kiinnityksen jälkeen Maija ja Tuuli menivät juttelemaan heidän kanssaan ja yllätyksekseni suutelivat molemmat miehiä. Täh, naisilla oli miehet ja sormuksista päätellen vielä naimisissa!! Minuun iski pelko.
Porukka tuli veneelle, jolla olin vyyhtämässä köysiä.
"Terve, sä oot kuulemma se uusi gasti, halusivat kuulemma miehen rauhoittamaan kinailua veneessä. Mä olen Timo, hauska tavata."
"Terve, Matti. Joo, pistivät keskelle erotuomariksi", naurahdin.
"Ei ole helppo paikka! Sen verran räväköitä mimmejä molemmat. Tänään saattoivat olla vaan vieraskoreita.", Timo jatkoi. "Mua ei kyllä tonne merelle saisi keppiveneeseen kastumaan, sen verran kaistapäistä hommaa, suosin autoa."
"Noh, harrastus kullakin.", sovittelin "Mukavaa tuolla kyllä oli olla vaikka harjoitus oli tiukka."
"Oliko teillä jotain ongelmia lopuksi, kun viivyitte tuolla saaren tuntumassa niin kauan?"
Huomasin kiikarit kaulalla ja kauhistuin. "Ei kummempaa, jaluksen yksi bloki meni vaan sijoiltaan, piti keksiä siihen patentti loppumatkaksi." Maija iski minulle silmää hymyillen.
"Jaa, no tuosta en ymmärtänyt mitään, outoo slangii."
"Purjehduskieltä", tokaisin virnistäen.
Maija keskeytti: "jahas, homma valmis, käydääs vaihtamassa kuivat kamat päälle, tullaan sitten laittamaan vene kuntoon ja lopuksi salonkiin kahville."
Kävelin Maijan ja Tuulin kanssa salongille märkä vaippa raskaana jalkovälissä. Maija ja Tuulikin näyttivät kävelevän hieman vaappuvasti, aivan kuin heilläkin olisi ollut samanlainen tunne jalkovälissä.
"Nuo miehet tulivat kyllä yllätyksenä", tokaisin.
"Maalla ja merellä on eri säännöt ja eri sulhot", Tuuli virnisti.
Mihinkähän olinkaan pääni pistänyt. Pääni oli sekava, mutta alapäälläni oli kyllä selvä näkemys kullin taas kovettuessa miettiessäni tapahtumia merellä.
Painuin miesten puolelle tyttöjen jatkaessa naisten pukuhuoneisiin. Tästä tulisi erilainen mielenkiintoinen purjehduskausi.
Kesä purjeveneen miehistönä
11
11314
Vastaukset
- Odotamme lisää
Jatka samaan malliin.
- RedCatF
Toivottavasti kirjoitat pian lisää.... tätä oli kiva lukea ;)
- Gasti
Kiitoksella se kissakin elää... mukava kuulla, että teksti miellytti.
Olisiko teillä ajatuksia siitä, minkälainen kesästä olisi tulossa?
Gasti - RedCatF
Gasti kirjoitti:
Kiitoksella se kissakin elää... mukava kuulla, että teksti miellytti.
Olisiko teillä ajatuksia siitä, minkälainen kesästä olisi tulossa?
GastiJaa'a.... millaista kesää sitä odottaisi? Mielenkiinnolla odotellaan jatkoa, kun selvästi olit ajatellut tästä jatkotarinaa ;)
- PurjehtijaM
Kerta kaikkiaan yksi parhaista, joita olen koskaan lukenut! Pitääkö se legendaarinen tytöt purjehdus -yhdistelmä oikeasti paikkaansa?
- Gasti
Kyllä nuoruudessani purjehtiessani kevytveneitä matkassa oli myös paljon tyttöjä, myös tyttömiehistöjä. Kuvittelin silloin monet kerrat, kuinka mukavaa olisikaan päästä heille gastiksi.
- Gasti
Hei!
Unohtui äskein, mutta pitääpä sinulta kysyä, kuinka itse hoidat purjehtiessasi hätätilanteet? Oletko käyttänyt vaippoja tai tuntenut henkilöitä, jotka ovat käyttäneet vaippoja purjehtiessaan kevytveneillä?
G - PurjehtijaM
Gasti kirjoitti:
Hei!
Unohtui äskein, mutta pitääpä sinulta kysyä, kuinka itse hoidat purjehtiessasi hätätilanteet? Oletko käyttänyt vaippoja tai tuntenut henkilöitä, jotka ovat käyttäneet vaippoja purjehtiessaan kevytveneillä?
GMoi,
no meillä pojillahan on helppo pissata yli laidan. Tarkoitin siis, pitääkö vaipat tytöt purjehdus -yhdistelmä paikkaansa? Tiedätkö siitä? En tunne tai ainakaan ole puheissa kuullut vaippojen käytöstä.
Purjehtija - Gasti
PurjehtijaM kirjoitti:
Moi,
no meillä pojillahan on helppo pissata yli laidan. Tarkoitin siis, pitääkö vaipat tytöt purjehdus -yhdistelmä paikkaansa? Tiedätkö siitä? En tunne tai ainakaan ole puheissa kuullut vaippojen käytöstä.
PurjehtijaHei!
Kyllähän tuo aika vaiettu asia on. Muutaman havainnon olen tehnyt vaippojen käytöstä purjehduksessa aikoinaan, huomannut paketin auton peräluukussa ja kassissa.
Juniorina tosin neuvo oli se, että pissaa mieluummin housuun kuin keikut optarin reunalla. Jos yllä oli märkäpuku ja siinä jollahousut päällä, niin ei siinä pystynyt muuta tekemäänkään.
Itse olen sitten myöhemmin käyttänyt vaippoja monet kerrat, varsinkin jos kyseessä on ollut pidempi matkapurjehdus kevytveneellä huonossa kelissä. Hyvässä kelissähän tuo reunan yli pissiminen onnistuu ihan hyvin vantteihin nojaillen. Monet naispuoliset ovat käyttäneet sankoa, joka on sitten huuhdeltu laidan yli.
Gasti - joskus...
Gasti kirjoitti:
Hei!
Kyllähän tuo aika vaiettu asia on. Muutaman havainnon olen tehnyt vaippojen käytöstä purjehduksessa aikoinaan, huomannut paketin auton peräluukussa ja kassissa.
Juniorina tosin neuvo oli se, että pissaa mieluummin housuun kuin keikut optarin reunalla. Jos yllä oli märkäpuku ja siinä jollahousut päällä, niin ei siinä pystynyt muuta tekemäänkään.
Itse olen sitten myöhemmin käyttänyt vaippoja monet kerrat, varsinkin jos kyseessä on ollut pidempi matkapurjehdus kevytveneellä huonossa kelissä. Hyvässä kelissähän tuo reunan yli pissiminen onnistuu ihan hyvin vantteihin nojaillen. Monet naispuoliset ovat käyttäneet sankoa, joka on sitten huuhdeltu laidan yli.
GastiOon kuullut yhdeltä kaverilta että jossakin venehommissa olis tytöillä ollut vaipat päällä. Tää kaveri harrasti jotain purjehdusta ja se oli muistakseni joku jolla luokka. En sitten tiedä oliko märkäpuku vai kuivapuku ollut käytössä vaippojen kanssa. Tällä kaverilla oli molemmat mutta ei se ainkaan itse sanunut käyttävänsä vaippoja. Vähän pidin sitä silloin keksittynä juttuna mutta mistä tietää????
- Juppe...
joskus... kirjoitti:
Oon kuullut yhdeltä kaverilta että jossakin venehommissa olis tytöillä ollut vaipat päällä. Tää kaveri harrasti jotain purjehdusta ja se oli muistakseni joku jolla luokka. En sitten tiedä oliko märkäpuku vai kuivapuku ollut käytössä vaippojen kanssa. Tällä kaverilla oli molemmat mutta ei se ainkaan itse sanunut käyttävänsä vaippoja. Vähän pidin sitä silloin keksittynä juttuna mutta mistä tietää????
Tähän aiheeseen liittyvä tarina julkaistiin Sadetarinoiden sivustolla vuonna 2000. Kirjoittajana oli Rubberboy. Aihetta on käsitelty varovaisesti, koska kyseessä oli nuoret henkilöt ja vanhemmuussuhde.
"Tyttöjen kanssa purjehtimassa (10.10.2000)
Meidän tytär on ollut innokas jollapurjehtija jo nuoresta iästä lähtien. Olemme joskus kierrelleet kilpailuissa ympäri maata, ja oman seuran kisat on kisattu jo vuosien ajan. Noissa monituntisissa kisoissa tulee aina välillä ongelmaksi pissaaminen. Olemme antaneet tytölle ohjeeksi laskea pöksyihin vaan, kyllä ne siinä huuhtoutuu, märkiä ne vaatteet ovat sen sadeasun alla kuitenkin ja vähänkin kylmemmällä säällä asusteena
onkin neopreeninen märkäpuku sadeasun alla. Näin on tehty ja näin toimii useimmat muutkin tyttöpuoliset jollapurjehtujat. Pojilla se tilanne on vähän helpompi, aina voi pippelin kaivaa esiin väliajalla ja laskea jollan reunalta. Se niinkuin esipuheena.
Tyttäremme on jo lähestymässä 20 ikävuotta. Viime kesänä olin lupautunut lähtemään seuralaisveneeksi kun tyttäremme lähti surffaamaan ja mukaan lähti hänen pari ystävätärtään, toinen laudalla ja toinen Laserilla. Ilma ei ollut mikään kovin lämmin,
mukava tuuli n. 6-8 m/s, meri on kesäkuussa vielä aika kylmä. Asusteina tytöillä oli märkäpuvut ja pipot päässä, neopreenikäsineet ja surffauskengät, nekin neopreenia.
Purjehtijatytöllä oli märkäpuvun päällä keltainen sadeasu ja jaloissa keltaiset lyhytvartiset
saappaat. Surffailtiin ja seilattiin ja parin tunnin kuluttua kokoonnuttiin meidän pienehköön
puolikatettuun veneeseen kahvitauolle. Tytöt ryhtyivät juttelemaan siitä, miten kukakin
hoitaa pissahätänsä ja menkkansa purjehtiessa. Tampooneja tuntuivat kaikki suosivan menkkojen aikana ja surffaajat laskevat märkäpukuunsa, sen riisuminen on liian työläs operaatio ja lämmin pissa tuntuu kivalta hetken aikaa. Purjehtijatyttö kertoi käyttävänsä vaippaa erillisten neopreenishortsien alla, on kuulemma mukavan tuntuinen vielä märkänäkin. Purjehtiessa on märkäpuvun päällä yleensä vielä sadeasu.
Ajattelin, että tytöt siinä ilman estojen häivää juttelevat asioista, joihin monilla liittyy
kaikenlaisia seksuaalisia tuntemuksia. Se puoli asioista ei heillä tuntunut olevan mitenkään tiedostettuna. Vähän tuo keskustelu herätti ajatuksia siinä istuessani heidän seurassaan oranssinväriset olkainhousut jalassani. Lasten ja nuorten kanssa toimiessa ei ajatuksiin voi sekoittaa mitään seksuaalista, nyt seurassani oli nuoria kauniita neitoja, joiden kanssa monet ikäisensä pojat voisivat jo olla aika kiihottuneita ihastellessaan heidän reipasta ja estotonta menoaan ja märkiä, kiiltäviä asujaan.
Kirjoitin tämän oikeastaan vain sen vuoksi, että olin jonkun kanssa kirjeenvaihdossa joskus maininnut tästä purjehtijoiden housuihinpissaamisesta ja se oli aiheuttanut joitakin kysymyksiä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787